Acil Çağrı Hizmetlerinin etkili, verimli, kesintisiz ve koordinasyon içerisinde yürütülebilmesini sağlamak adına Üniversitemiz akademisyenlerinden Prof. Dr. Hacer Harlak ve Arş. Gör. Begüm Açık Yavuz “İnsan İlişkileri ve İletişim Teknikleri, Doç. Dr. Tuncay Saygın “Etkili ve Güzel Konuşma Teknikleri”, Doç. Dr. Cennet Şafak Öztürk ve Arş. Gör. Merve Demir “Problem Belirleme ve Çözme Teknikleri- Stres Yönetimi”, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öner “Mağdur Psikolojisi”, Dr. Öğr. Üyesi Fulya Torun “Bilgi Gizliliği ve Güvenliği”, Dr. Öğr. Üyesi Büşra Şahin “İlk ve Acil Yardım Eğitimi”, Öğr. Gör. Sait Paşa “Temel Hukuk”, Öğr. Gör. Mehmet Atik “Grup Çalışması”, Öğr. Gör. Berkin Hanaylı “Çağrı Alma, Analiz ve İşlem Basamakları”, Arş. Gör. Kudret Akın Toker “Halkla İlişkiler ve Mesleki Gelişim” konularında katılımcılara bilgi verildi.
İki farklı grup şeklinde eğitimde yer alan katılımcılar, olumlu geri bildirim ve memnuniyetlerini dile getirdi. Eğitimler, Üniversitemiz ile 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün arasında kurumlar arası iş birliği açısından olumlu bir süreç yaşandığının ifade edilmesiyle sona erdi.
Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında, İç Paydaş Toplantısı Düzenlendi
Üniversitemizde, Radyo Televizyon Yayıncılığı ve Telif Hukuku Konuşuldu
Doktora Öğrencimiz, 2250- Lisansüstü Bursları Performans Programı Kapsamında Burs Kazandı
YÖK Akademik Teşvik Dijital Sistemi Tanıtım Toplantısı Yapıldı
Gazetecilik Bölümü Dijital Yayıncılık Atölyesi’nden Yeni Podcastler
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu