Acil Çağrı Hizmetlerinin etkili, verimli, kesintisiz ve koordinasyon içerisinde yürütülebilmesini sağlamak adına Üniversitemiz akademisyenlerinden Prof. Dr. Hacer Harlak ve Arş. Gör. Begüm Açık Yavuz “İnsan İlişkileri ve İletişim Teknikleri, Doç. Dr. Tuncay Saygın “Etkili ve Güzel Konuşma Teknikleri”, Doç. Dr. Cennet Şafak Öztürk ve Arş. Gör. Merve Demir “Problem Belirleme ve Çözme Teknikleri- Stres Yönetimi”, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öner “Mağdur Psikolojisi”, Dr. Öğr. Üyesi Fulya Torun “Bilgi Gizliliği ve Güvenliği”, Dr. Öğr. Üyesi Büşra Şahin “İlk ve Acil Yardım Eğitimi”, Öğr. Gör. Sait Paşa “Temel Hukuk”, Öğr. Gör. Mehmet Atik “Grup Çalışması”, Öğr. Gör. Berkin Hanaylı “Çağrı Alma, Analiz ve İşlem Basamakları”, Arş. Gör. Kudret Akın Toker “Halkla İlişkiler ve Mesleki Gelişim” konularında katılımcılara bilgi verildi.
İki farklı grup şeklinde eğitimde yer alan katılımcılar, olumlu geri bildirim ve memnuniyetlerini dile getirdi. Eğitimler, Üniversitemiz ile 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün arasında kurumlar arası iş birliği açısından olumlu bir süreç yaşandığının ifade edilmesiyle sona erdi.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Senatosu’ndan İsrail’e Kınama
Üniversitemizde Koordinasyon Kurulu İletişim Temsilcileri Olağan Toplantısı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde YÖKAK Kurumsal Akreditasyon Süreci Kapsamında Dış Paydaş Toplantısı Gerçekleştirildi
Rektörümüz, İzmir Demokrasi Üniversitesi 2025-2026 Akademik Yılı Açılış Törenine Katıldı
Köşk MYO’da “Dünya Gıda Günü” Etkinliği Gerçekleştirildi
Öğretim Üyelerimiz, TÜBİTAK Proje Çalışmalarını Sürdürüyor
Öğretim Üyelerimiz, Sırbistan’da Uluslararası Bilimsel Konferansa Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu