Acil Çağrı Hizmetlerinin etkili, verimli, kesintisiz ve koordinasyon içerisinde yürütülebilmesini sağlamak adına Üniversitemiz akademisyenlerinden Prof. Dr. Hacer Harlak ve Arş. Gör. Begüm Açık Yavuz “İnsan İlişkileri ve İletişim Teknikleri, Doç. Dr. Tuncay Saygın “Etkili ve Güzel Konuşma Teknikleri”, Doç. Dr. Cennet Şafak Öztürk ve Arş. Gör. Merve Demir “Problem Belirleme ve Çözme Teknikleri- Stres Yönetimi”, Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öner “Mağdur Psikolojisi”, Dr. Öğr. Üyesi Fulya Torun “Bilgi Gizliliği ve Güvenliği”, Dr. Öğr. Üyesi Büşra Şahin “İlk ve Acil Yardım Eğitimi”, Öğr. Gör. Sait Paşa “Temel Hukuk”, Öğr. Gör. Mehmet Atik “Grup Çalışması”, Öğr. Gör. Berkin Hanaylı “Çağrı Alma, Analiz ve İşlem Basamakları”, Arş. Gör. Kudret Akın Toker “Halkla İlişkiler ve Mesleki Gelişim” konularında katılımcılara bilgi verildi.
İki farklı grup şeklinde eğitimde yer alan katılımcılar, olumlu geri bildirim ve memnuniyetlerini dile getirdi. Eğitimler, Üniversitemiz ile 112 Acil Çağrı Merkezi Müdürlüğünün arasında kurumlar arası iş birliği açısından olumlu bir süreç yaşandığının ifade edilmesiyle sona erdi.
26. Ege Bölge Toplantısı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Temel Yapay Zeka Eğitimi Tamamlandı
Öğretim Üyemiz Avrupa Birliği Destekli Projede Uzman Olarak Eğitmenlik ve Mentörlük Yapacak
Nazilli İİBF’de “20. Yılında Türk Denetimli Serbestlik Sistemi” Paneli Gerçekleştirildi
“Gençlerle Sürdürülebilir Yaşayan Bir Ekosistem İçin El Ele” Projesi Onaylandı
Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Motivasyon ve Farkındalık Programı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Öğretim Üyemizin Kitapları Yayımlandı
Buharkent MYO ile Buharkent Halk Eğitim Merkezi Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı
Bozdoğan MYO Öğrencilerinden Abalıoğlu Balık İşleme Tesisi’ne Teknik Gezi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu