Köşk MYO Gıda İşleme Bölümü tarafından düzenlenen etkinliğe öğretim elemanları ve öğrenciler yoğun ilgi gösterdi.
Program kapsamında, TMMOB Gıda Mühendisleri Odası Aydın İl Temsilciliği Başkan Yardımcısı Gülşan Aldemir, “Dünya Gıda Günü” başlıklı sunumunda gıda güvenliği, israfın önlenmesi ve bireysel sorumluluk konularında önemli bilgiler aktardı. Ardından Köşk İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü Ziraat Mühendisi Pınar Demir, “Sürdürülebilir Tarım” konulu sunumunda çevre dostu üretim yöntemleri ve tarımda verimliliğin artırılmasına yönelik uygulamaları paylaştı.
Etkinlik, konuşmacılara teşekkür belgelerinin Köşk MYO Müdür Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Kübra Gençdağ Şensoy tarafından takdim edilmesiyle sona erdi.
Program, öğrencilerde sürdürülebilir yaşam bilincinin gelişmesine ve gıda israfına karşı farkındalığın artmasına katkı sağladı.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu