Sergide, ülkemizin farklı bölgelerinde gerçekleştirilen araştırmalar ve doğa gezilerinden elde edilen fotoğraflar hikâyeleri ile birlikte sunuluyor. Fotoğrafların tamamı Prof. Dr. Mesut Kırmacı ve Prof. Dr. Metin Armağan (Necmettin Erbakan Üniversitesi) tarafından çekiliyor. Serginin amacı yaklaşık 12.000 bitki taksonuna sahip ülkemizin bitki zenginliğini tanıtmak ve farkındalık oluşturmak adına planlanıyor. Sergide Aydın’ın simge bitkilerinden biri haline gelen “Tüllüşah’a (Aydın Gaşağı) özel bir yer verilerek, bitkinin tanıtımı ve korunmasına katkı sağlamak hedefleniyor. Neredeyse tamamı cep telefonu ile çekilen fotoğraflarla, ülkemiz yurttaş bilginlerine her an yanlarında bulunan telefonları ile doğa, özellikle de bitki fotoğrafçılığı yapabilecekleri bu sayede farklı bir hobi edinebilecekleri gösterilmeye çalışılıyor.
Buharkent MYO Öğretim Elemanları Dr. Öğr. Üyesi Mithat Evrim Demir ve Öğr. Gör. Dr. Gözde Aslan’ın da katkı sağladığı sergi, 23 Mayıs 2024 tarihine kadar devam edecek.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu