Doç.Dr. Ayşe Bilir’in konuşmacı olarak yer aldığı moderatörlüğünü Dekan Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Hatice Öner’in yaptığı konferansa, Hemşirelik Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Yelda Özsunar, Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Belgin Yıldırım, fakülte öğretim elemanları ve öğrenciler katıldı.
Tarihsel süreç doğrultusunda farklı toplumlardaki doğa, sanat ve ruh sağlığı ilişkisi hakkında bilgi veren Doç. Dr. Ayşe Bilir, doğaya insanın yaptığı müdahalelerin genel olarak insanların ruh ve beden sağlığına etki ettiğini ifade etti. 1960 sonrası doğa-insan ve teknoloji ilişkisine dikkat çeken Doç. Dr. Ayşe Bilir, faydacı büyüme odaklı doğa tahribatı ve tüketim kültürü ile birlikte ruhsal açlığın da arttığını vurgu yaptı.
Doğanın insana hizmet eder hale getirmeye çalışıldığını, oysa doğanın bir akışı olduğunu insanoğlunun da buna ancak uyum sağlayarak sağlığını ve var oluşunu koruyabileceğini söyleyen Doç. Dr. Ayşe Bilir, sunum sonunda katılımcıların sorularını yanıtladı.
Konferans sonunda, öğretim elemanları ve öğrencilere sunumu ile verdiği değerli katkıları için Doç. Dr. Ayşe Bilir’e teşekkür belgesi verildi.
ADÜ Anaokulunda Yıl Sonu Gösterisi ve Kep Töreni Düzenlendi
Ziraat Fakültesi Öğrencileri Tarımın Geleceğine Yön Veren Zirvelerde Üniversitemizi Temsil Etti
ADÜSEM’den Bir İlk: İş Ekipmanları Kontrol Yetkilisi Eğitimi ve Sınavı Başarıyla Gerçekleştirildi
Mühendislik Fakültesi 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
TÜSEB Desteğiyle Meme Kanseri Tedavisine Yönelik Yenilikçi Proje Desteklenmeye Hak Kazandı
Prof. Dr. Ümit Tatlıcan İçin Emeklilik Töreni Düzenlendi
Öğretim Üyemiz Çin’de Akuakültür İş Birliği Programında Sunum Gerçekleştirdi
Rektörümüz, Mühendislik Fakültesinde İncelemelerde Bulundu
Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesinde Mezuniyet Coşkusu
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu