Program öncesinde Rektörümüz Prof. Dr. Cavit Bircan; Kamu Hastaneleri Genel Müdürü Prof. Dr. Rahmi Kılıç, İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuz Yılmaz ve beraberindeki heyeti makamında ağırladı.
Çok sayıda sağlık çalışanının katılım gösterdiği etkinlikte, sağlığın 2002 yılından bu yana gösterdiği değişim ve dönüşüm sürecini belirterek konuşmasına başlayan Aydın İl Sağlık Müdürü Dr. Fevzi Yavuz Yılmaz “Dağınık olan sağlık sisteminin toparlanmasını ve vatandaşa kaliteli bir şekilde ulaşmasını sağlayarak birçok ülkeye rol model olacak bir iş başarmış durumdayız. Hedeflerimizin birinci basamağını bitirdik. İkinci basamağında bu hizmetlerin kalitesini daha fazla nasıl yükseltebiliriz bunları tartışacağız. Bu tür etkinlikler hedeflediğimiz kaliteye ulaşmamız açısından önem arz etmektedir.’ dedi.
Göreve başladığı ilk günden itibaren sağlık alanında yaptıkları yatırımlarla Üniversite Hastanesini tercih edilen kaliteli bir bölge hastanesi haline getirdiklerini söyleyen Prof. Dr. Cavit Bircan, “Aydın Adnan Menderes Üniversitesinde göreve başladığımda Hastanemizin 9.6 Milyon TL cirosu vardı. Şu an ciromuz 21 Milyon TL’yi geçti. Genç bir kadroyla yola çıktık. Misyonumuz yenilikçi atılımlar yapmaktı. Kimsenin olamaz dediğini yaptık ve çok ciddi tasarruflar sağladık. Uygulama ve Araştırma Hastanemizin sağlık alanında kalitesini yükselttik. Hastanemizi son sistem cihazlar ve birimlerle buluşturduk.” dedi. Uzun zamandır beklenen, hastanelerin malzeme ihtiyaçlarının topluca ve ucuza alınabileceği, “Sağlık Marketi” uygulamasının faaliyete geçeceğine değinen Rektörümüz, bu konuda duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Etkinliğin verimli geçmesini temenni eden Prof. Dr. Bircan, konuşmasını katılımcılara teşekkürlerini sunarak sonlandırdı.
Üniversitelerin eğitim faaliyetlerinin yanı sıra, malzeme ve araç gereçlerin tedarikinden de sorumlu olduğunu ifade eden Kamu Hastaneleri Genel Müdürü Prof. Dr. Rahmi Kılıç, artık söz konusu araç gereçlerin daha ucuza, toplu bir şekilde, Devlet Malzeme Ofisinden temin edilebileceğini söyledi. Hastanelerde önceliğin hastalar olduğunu belirten Prof. Dr. Kılıç, “24 saat hastalara fedakarlıkla kaliteli hizmet vermeye çalışan sağlık personellerimizi unutmadık. Sağlık çalışanlarının şartlarını iyileştirmek adına çalışmalarımız olacaktır.” diyerek konuşmasını sonlandırdı.
Katılımcıların yoğun ilgi gösterdiği program, oturumlarla devam etti.
Rektörümüz, Hafızlık İcazet Merasimine Katıldı
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu