Hizmet içi eğitimlerin sürdürülebilir hale getirilmesi için başlatılan ve yeni akademik yılda planlanan eğitimlerin devamı olan “Protokolün Önemi ve Kamusal Alanda Protokol Kuralları” başlıklı seminere; Üniversitemiz Genel Sekreter Yardımcısı V. Tanfer Bilge, fakülte dekanları, enstitü ve meslek yüksekokulu müdürleri, akademik ile idari personel katıldı.
Dr. Emekli Albay Fatih Özkurt tarafından verilen eğitimde; yaşam alanlarımız, protokolün altın kuralları, selamlama-saygı, söze başlama – sözü bitirme, hitap ve tanışma, telefon konuşmaları, kılık-kıyafet kuralları, ziyaret-görüşme, randevular, yabancı konuklarla ilişkiler, üstün ziyareti, taşıt protokolü, toplantı protokolü, konuk karşılama protokolü başlıkları ile ilgili açıklamalar yapıldı. Davet ve ziyaretlerde ev sahiplerinin görev ve sorumluluklarına değinilen eğitimde, görgü kuralları ve temsil ile ilgili de örnekler verildi.
Seminer, katılımcılardan gelen soruların cevaplandırılmasının ardından sona erdi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu