Hizmet içi eğitimlerin sürdürülebilir hale getirilmesi için başlatılan ve yeni akademik yılda planlanan eğitimlerin ilki olan “Protokolün Önemi ve Kamusal Alanda Protokol Kuralları” başlıklı seminere; Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nuh Kılıç, Genel Sekreter V. Doç. Dr. Bertan Akyol, Genel Sekreter Yardımcısı Erdal Meşe, genel sekreterliğe bağlı daire başkanlıkları, şube müdürlükleri ve idari birim personelleri katıldı.
Dr. Emekli Albay Fatih Özkurt tarafından verilen eğitimde; yaşam alanlarımız, protokolün altın kuralları, selamlama-saygı, söze başlama – sözü bitirme, hitap ve tanışma, telefon konuşmaları, kılık-kıyafet kuralları, ziyaret-görüşme, randevular, yabancı konuklarla ilişkiler, üstün ziyareti, taşıt protokolü, toplantı protokolü, konuk karşılama protokolü başlıkları ile ilgili açıklamalar yapıldı. Davet ve ziyaretlerde ev sahiplerinin görev ve sorumluluklarına değinilen eğitimde, görgü kuralları ve temsil ile ilgili de örnekler verildi.
Soru-cevap bölümünün ardından Genel Sekreter V. Doç. Dr. Bertan Akyol tarafından, katkılarından dolayı Dr. Emekli Albay Fatih Özkurt’a teşekkür belgesi takdim edildi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu