29 Eylül–3 Ekim 2025 tarihleri arasında gerçekleştirilen programlar çerçevesinde, Hemşirelik Fakültesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi, Aydın Meslek Yüksekokulu, Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Buharkent Meslek Yüksekokulu, Kuşadası Meslek Yüksekokulu, Koçarlı Meslek Yüksekokulu, Nazilli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Söke Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu ve Sultanhisar Meslek Yüksekokulu öğrencilerine yönelik bilgilendirme oturumları düzenlendi.
Oturumlarda öğrencilere; dersler, sınavlar, çift anadal ve yandal programları, OBİS sistemi, staj süreçleri, akademik takvim, danışmanlık hizmetleri ile sosyal ve kültürel etkinlikler hakkında bilgiler verildi.
Program kapsamında ayrıca, Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünde görev yapan Narko Rehberler tarafından “Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi” gerçekleştirildi. Eğitimde; uyuşturucu madde bağımlılığı, bağımlılık döngüsü, narkotik suçlarla mücadelenin önemi ve yasal haklar ele alındı.
Oryantasyon programı, soru-cevap bölümüyle sona erdi.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu