Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cemal İyem başkanlığında ve Kalite Üst Komisyonu üyelerinin katılımıyla düzenlenen toplantıda, Üniversitemizin kalite güvence sistemi kapsamında yürütülen çalışmalar ile önümüzdeki döneme ilişkin planlamalar değerlendirildi.
Toplantıda; liderlik, yönetişim ve kalite, eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme ile toplumsal katkı başlıklarında sürdürülen kalite faaliyetleri değerlendirilirken, kalite süreçlerinin daha etkin, verimli ve sürdürülebilir bir şekilde yürütülmesini sağlamak amacıyla yapılması planlanan çalışmalar ele alındı.
Üniversitemizde kalite kültürünün güçlendirilmesi, kurumsal gelişimin desteklenmesi ve sürekli iyileştirme anlayışının yaygınlaştırılmasına yönelik atılacak adımların değerlendirildiği toplantı, görüş alışverişinin ardından sona erdi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu