Senaryo gereği tatbikata katılan Tıp Fakültesi, Hemşirelik Fakültesi, Sağlık Bilimleri Fakültesi ve Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu öğrencileri, Üniversitemiz Merkez Yemekhanede yedikleri yemek sonucu gıda zehirlenmesi yaşayarak Üniversitemiz Hastanesi Acil Yetişkin Birimi’ne yönlendirildi.
Zehirlenme şüphesi olan öğrencilere ilk müdahalenin gerçekleştirilmesinin ardından 112 Acil Servis aranarak ambulansla hastaneye sevk işlemleri yapıldı.
Sorumlu kişilerin görevleri ile bilgilerini tazelemek, uygulamadaki yanlışlıkları düzelterek eksikleri tamamlamak, afet hazırlıkları konusunda eksikleri belirlemek ve bu eksiklikleri tamamlama çalışmalarını başlatmak amacıyla gerçekleştirilen tatbikat, birimlerde görevli öncü personelin ve katılımcıların uygulamaları ile tamamlandı.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu