Lisans öğrencilerinin danışman öğretim elemanlarıyla sürdürdüğü on dört çalışmanın sunulduğu sempozyuma, Doç. Dr. Cennet Şafak Öztürk, Doç. Dr. Mehmet Şakiroğlu, Dr. Öğr. Üyesi Ece Sağel Çetiner ve Dr. Arş. Gör. Gamze Karadayı Kaynak başkanlık yaptı. Dört oturumda gerçekleşen sempozyumda; Klinik Psikoloji, Sosyal Psikoloji, Deneysel Psikoloji ve Gelişim Psikolojisi alanlarında yürütülen araştırmalara yer verildi. Oturumlar, çalışmalara ilişkin soru, görüş ve katkıların sunulmasıyla tamamlandı. Çalışmalar, bölüm öğretim elemanlarından oluşturulmuş bir jüri tarafından değerlendirildi ve öğrenciler Merve Or’un, Dr. Öğr. Üyesi Tolga Köskün ile Mahire Asel Korun’un, Dr Öğr. Üyesi Ebru Köse ile Zeynep Şimşek’in, Dr. Arş. Gör. Gamze Karadayı Kaynak ile yürüttüğü çalışmalar ‘En İyi Araştırma’ ödülüne layık görüldü.
Sempozyum, ödüllerin sahiplerine takdim edilmesi ile sona erdi.
Rektörümüz, Türk Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümü Programına Katıldı
Vali Dr. Osman Varol’dan Rektörümüze Ziyaret
İletişim Fakültesi Öğrencilerinden Rektörümüze Ziyaret
Tıp Fakültesi 23. Dönem Mezuniyet ve Yemin Töreni Gerçekleştirildi
İTBF Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu