Protokol, Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent ve SGK İl Müdürü Zeynep Yılmaz tarafından imzalandı.
İmzalanan protokol kapsamında; “Türkiye Yüzyılının Emektarları” olarak tüm emekliler için onurlu ve saygın bir emeklilik dönemi oluşturmak ve geliştirmek, emeklilerin bilgi ve tecrübelerinden yararlanarak potansiyellerini kullanabilmelerini sağlamak üzere “Emeklilik Yılı” ilan edilen 2024 yılı boyunca emeklilere yönelik, Üniversitemizin ilgili bölümleri ile çeşitli konularda seminerlerin, konferansların, sempozyumların düzenlenmesi ve bu konuda farkındalığın artırılması için gerekli çalışmaların yapılması hedefleniyor.
Bu önemli adımın atılmasında emeği geçen herkese teşekkür eden Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent, “Sosyal Güvenlik Kurumu ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğinin, Üniversitemiz ve emekli vatandaşlarımız için hayırlı olmasını diliyorum.” dedi.
Rektörümüz, Türk Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümü Programına Katıldı
Vali Dr. Osman Varol’dan Rektörümüze Ziyaret
İletişim Fakültesi Öğrencilerinden Rektörümüze Ziyaret
Tıp Fakültesi 23. Dönem Mezuniyet ve Yemin Töreni Gerçekleştirildi
İTBF Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu