Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent’in katıldığı toplantıya; kaymakamlar, ilçe belediye başkanları, daire müdürleri ve meslek kuruluşu temsilcileri katıldı.
Üniversitemizin devam eden 2 projesi olduğuna değinen Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent, bu projeler içinde yer alan 3 etaptan oluşan Diş Hekimliği Fakültesi ve bu sene içinde tamamlanması planlanan Merkez Araştırma Laboratuvarı hakkında bilgi verdi.
Yatırımların gerçekleşmesi konusunda çalışma gösteren tüm kurumlara teşekkür eden Vali Aksoy, hedefe ulaşmak için birlik ve beraberlik içinde çalışılacağına dikkat çekerek, Aydın’ın gelişmesi ve kalkınmasında çaba gösteren, çalışan tüm kişi ve kuruluşlara teşekkür etti.
2023 yılı içerisinde gerçekleştirilen yatırımların değerlendirildiği toplantı, kurum temsilcilerinin yatırımlarda gelinen son noktaya ilişkin sunumlarının ardından sona erdi.
ADÜ Anaokulunda Yıl Sonu Gösterisi ve Kep Töreni Düzenlendi
Ziraat Fakültesi Öğrencileri Tarımın Geleceğine Yön Veren Zirvelerde Üniversitemizi Temsil Etti
ADÜSEM’den Bir İlk: İş Ekipmanları Kontrol Yetkilisi Eğitimi ve Sınavı Başarıyla Gerçekleştirildi
Mühendislik Fakültesi 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
TÜSEB Desteğiyle Meme Kanseri Tedavisine Yönelik Yenilikçi Proje Desteklenmeye Hak Kazandı
Prof. Dr. Ümit Tatlıcan İçin Emeklilik Töreni Düzenlendi
Öğretim Üyemiz Çin’de Akuakültür İş Birliği Programında Sunum Gerçekleştirdi
Rektörümüz, Mühendislik Fakültesinde İncelemelerde Bulundu
Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesinde Mezuniyet Coşkusu
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu