İmzalanan protokol kapsamında, üniversite çağındaki gençlerin ulusal ve uluslararası düzeyde karşılaştıkları sorunlara yönelik farkındalıklarının artırılması, sosyal bilinçlerinin geliştirilmesi ve akademik gelişimlerinin desteklenmesi hedeflenirken ayrıca öğrencilerin etkin iş birliği ortamlarında yer almaları, literatüre katkı sunmaya teşvik edilmeleri ve çeşitli eğitim faaliyetleriyle desteklenmeleri amaçlanıyor.
Üniversitemiz ile TÜGVA iş birliğinde yürütülecek çalışmalar kapsamında seminerler, akademik eğitim programları, sosyal sorumluluk faaliyetleri ve gençlerin kişisel gelişimlerine katkı sağlayacak projelerin hayata geçirilmesi planlanıyor.
Protokol imza törenine Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent TÜGVA İl Başkanı Umut Özcan, Başkan Yardımcısı Halil Şirin ile İl Medya ve İletişim Koordinatörü Enes Güryeli katıldı.
Üniversitelerin yalnızca eğitim veren kurumlar olmadığını, aynı zamanda topluma yön veren yapılar olduğunu ifade eden Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent, “Öğrencilerimizin bilgi birikimlerini artırmalarının yanında sosyal sorumluluk bilinci yüksek bireyler olarak yetişmeleri büyük önem taşımaktadır. TÜGVA ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğinin öğrencilerimize önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz.” dedi.
Diş Hekimliği Fakültesi 8. Dönem Mezunlarını Uğurladı
Üniversitemiz Öğretim Üyelerinden Gastronomi Sektörüne Geleceğe Yön Veren Eğitimler
ADÜSEM Organizasyonunda Pre-COP31 Akademik Webinar Serisi’nin Üçüncü Oturumu Gerçekleştirildi
Öğretim Üyemiz Prof. Dr. Halil Güner Seferoğlu İçin Emeklilik Töreni Düzenlendi
Üniversitemiz, URAP Dünya Sıralamasında Toplam Puanını Artırdı
Üniversitemizde KVKK Komisyonu Toplantısı Gerçekleştirildi
Öğretim Üyemiz MMAS’26 Çalıştayı’nda Üniversitemizi Temsil Etti
Rektörümüz, Çine OSB’de Düzenlenen Toplu Açılış Törenine Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu