İmzalanan protokol kapsamında, üniversite çağındaki gençlerin ulusal ve uluslararası düzeyde karşılaştıkları sorunlara yönelik farkındalıklarının artırılması, sosyal bilinçlerinin geliştirilmesi ve akademik gelişimlerinin desteklenmesi hedeflenirken ayrıca öğrencilerin etkin iş birliği ortamlarında yer almaları, literatüre katkı sunmaya teşvik edilmeleri ve çeşitli eğitim faaliyetleriyle desteklenmeleri amaçlanıyor.
Üniversitemiz ile TÜGVA iş birliğinde yürütülecek çalışmalar kapsamında seminerler, akademik eğitim programları, sosyal sorumluluk faaliyetleri ve gençlerin kişisel gelişimlerine katkı sağlayacak projelerin hayata geçirilmesi planlanıyor.
Protokol imza törenine Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent TÜGVA İl Başkanı Umut Özcan, Başkan Yardımcısı Halil Şirin ile İl Medya ve İletişim Koordinatörü Enes Güryeli katıldı.
Üniversitelerin yalnızca eğitim veren kurumlar olmadığını, aynı zamanda topluma yön veren yapılar olduğunu ifade eden Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent, “Öğrencilerimizin bilgi birikimlerini artırmalarının yanında sosyal sorumluluk bilinci yüksek bireyler olarak yetişmeleri büyük önem taşımaktadır. TÜGVA ile gerçekleştirdiğimiz bu iş birliğinin öğrencilerimize önemli katkılar sağlayacağına inanıyoruz.” dedi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu