Akademisyenlerimiz, konferansta gerçekleştirdikleri sunum ve katkılarla farklı ülkelerden katılan bilim insanlarıyla görüş alışverişinde bulunarak bilimsel temaslarda bulundular. Bu kapsamda katılımcıların Türkiye’nin Balkanlar politikasına ilişkin sorularını yanıtladılar.
Ziyaret programı kapsamında, Bosna-Hersek’te görev yapan NATO Gücü İkinci Komutanı Albay Muharrem Aydın ve Bosna-Hersek Genelkurmay İkinci Başkanı Orgeneral Mirsad Ahmiç ile de bir araya gelen öğretim üyelerimiz; bölgesel güvenlik, Bosna-Hersek’teki istikrar ve Türkiye’nin katkıları üzerine görüşmeler gerçekleştirdiler. Orgeneral Ahmiç, Türkiye ile yürütülen yakın iş birliğinden duyduğu memnuniyeti dile getirirken, Üniversitemiz öğrencileriyle çevrim içi bir toplantıda bir araya gelmekten dolayı mutluluk duyacağını da ifade etti.
Akademik temaslar kapsamında ayrıca Maribor Üniversitesi Faculty of Criminal Justice and Security Dekanı Prof. Dr. Igor Bernik, öğretim üyelerimizi üniversitelerinde yürütülecek çalışmalara davet etti. Bunun yanı sıra Mostar Üniversitesinden Prof. Dr. Merima Tanoviç ile Bosna-Hersek’in siyasal ve hukuki istikrarı üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu