Ziyarette; teknokentlerin Üniversitelerin ve şehirlerin gelişmesi için şart olduğunu vurgulayan Vali Köşger, “ADÜ Teknokent; kısa sürede iyi bir ilerleme kaydetti, yapılan çalışmaları yakından takip ediyorum.” dedi.
Üniversite - sanayi iş birliğinde en önemli adımların teknokentler aracılığıyla atıldığına dikkat çeken Rektörümüz Prof. Dr. Cavit Bircan, Teknokentin ilimizin ekonomik kalkınmasında lokomotif olacağını vurguladı.
Üniversitemiz Teknokent A.Ş. Genel Müdürü Doç. Dr. Cemal İyem Teknokentin işleyişi ve gelişim aşamaları hakkında Valimiz Yavuz Selim Köşger’i bilgilendirirken, Valilik ve Üniversite arasında iş birliği protokolü yapılması kararlaştırıldı.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu