Etkinliğe konuk olarak katılan Koffian kurucusu Bilal Kaya ile DaVinci Gourmet Türkiye 4’üncüsü ve Aeropress Türkiye 2’ncisi Alper Verim, katılımcılarla sektörde edindikleri deneyimleri paylaştı. Seminerde, markalaşma süreci, tüketici ile etkileşim kurmanın önemi ve pazarlama stratejileri üzerine kapsamlı bilgiler sunuldu. Seminerde, deneyim ekonomisinin günümüz pazarlama anlayışındaki rolü ve postmodern çağın tüketici davranışları üzerindeki etkileri ayrıntılarıyla ele alındı.
Katılımcılara, deneyimsel pazarlama kapsamında markaların tüketiciyle kurduğu duygusal bağın, marka sadakati ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkileri örnekler eşliğinde aktarıldı. Bu kapsamda Koffian ve boomerang.coffee.shop markalarına ait kahvelerin tanıtıldığı tadım etkinlikleri de düzenlenerek, öğrencilere doğrudan deneyimleme fırsatı sunuldu. Bu uygulama ile tüketim alanının anlamı, tüketici satın alma sürecini etkileyen öncül durumlar ve ikna odaklı iletişim kampanyalarının pazarlama sürecine katkısı somut biçimde gösterildi.
Programda ayrıca, marka kavramının pazarlama stratejilerindeki yeri, tüketici davranışlarını etkileyen dinamikler ve deneyimsel pazarlamaya ilişkin temel kavramlar bütüncül bir yaklaşımla değerlendirildi.
Sümer Kampüsü’nde Kurban Bayramı Bayramlaşma Töreni Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Milli Teknoloji Atölyesi Projesine Büyük Adım
İktisadi İşletme Müdürlüğü Personeline Kurban Bayramı Dolayısıyla Alışveriş Kartı Verildi
ADÜ Ailesi Geleneksel Bayramlaşma Töreni Gerçekleşti
Koçarlı MYO 2024-2025 Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
Devlet Konservatuvarı Piyano Ana Sanat Dalı Öğrencilerinden Mezuniyet Resitali
Didim MYO’da 2024-2025 Akademik Yılı Yıl Sonu Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
Genel Sekreterlik İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu