Etkinliğe konuk olarak katılan Koffian kurucusu Bilal Kaya ile DaVinci Gourmet Türkiye 4’üncüsü ve Aeropress Türkiye 2’ncisi Alper Verim, katılımcılarla sektörde edindikleri deneyimleri paylaştı. Seminerde, markalaşma süreci, tüketici ile etkileşim kurmanın önemi ve pazarlama stratejileri üzerine kapsamlı bilgiler sunuldu. Seminerde, deneyim ekonomisinin günümüz pazarlama anlayışındaki rolü ve postmodern çağın tüketici davranışları üzerindeki etkileri ayrıntılarıyla ele alındı.
Katılımcılara, deneyimsel pazarlama kapsamında markaların tüketiciyle kurduğu duygusal bağın, marka sadakati ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkileri örnekler eşliğinde aktarıldı. Bu kapsamda Koffian ve boomerang.coffee.shop markalarına ait kahvelerin tanıtıldığı tadım etkinlikleri de düzenlenerek, öğrencilere doğrudan deneyimleme fırsatı sunuldu. Bu uygulama ile tüketim alanının anlamı, tüketici satın alma sürecini etkileyen öncül durumlar ve ikna odaklı iletişim kampanyalarının pazarlama sürecine katkısı somut biçimde gösterildi.
Programda ayrıca, marka kavramının pazarlama stratejilerindeki yeri, tüketici davranışlarını etkileyen dinamikler ve deneyimsel pazarlamaya ilişkin temel kavramlar bütüncül bir yaklaşımla değerlendirildi.
Hayat Boyu Öğrenme Komisyon Toplantısı’na Prof. Dr. Bertan Akyol Katıldı
Rektörümüz, Eğitim Fakültesinin Akademik ve İdari Personeli ile Bir Araya Geldi
Üniversitemiz Personeline Yabancı Uyruklu Öğrenciler Hakkında Bilgilendirme Toplantısı Düzenlendi
Üniversitemizde Bilim Şenliği Toplantısı Gerçekleştirildi
Rektörümüz, Yabancı Uyruklu Öğrencileri Makamında Ağırladı
Aktürk Araştırma Grubundan Uluslararası Bilimsel Başarı
“Çocuk ve Spor” Eğitimi Personelimizin Yoğun Katılımıyla Gerçekleştirildi
ADÜ’lü Sporculardan Dünya Şampiyonasında Üç Madalya
Bulgaristan Varna Teknik Üniversitesi’nden Üniversitemize Ziyaret
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu