Etkinliğe konuk olarak katılan Koffian kurucusu Bilal Kaya ile DaVinci Gourmet Türkiye 4’üncüsü ve Aeropress Türkiye 2’ncisi Alper Verim, katılımcılarla sektörde edindikleri deneyimleri paylaştı. Seminerde, markalaşma süreci, tüketici ile etkileşim kurmanın önemi ve pazarlama stratejileri üzerine kapsamlı bilgiler sunuldu. Seminerde, deneyim ekonomisinin günümüz pazarlama anlayışındaki rolü ve postmodern çağın tüketici davranışları üzerindeki etkileri ayrıntılarıyla ele alındı.
Katılımcılara, deneyimsel pazarlama kapsamında markaların tüketiciyle kurduğu duygusal bağın, marka sadakati ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkileri örnekler eşliğinde aktarıldı. Bu kapsamda Koffian ve boomerang.coffee.shop markalarına ait kahvelerin tanıtıldığı tadım etkinlikleri de düzenlenerek, öğrencilere doğrudan deneyimleme fırsatı sunuldu. Bu uygulama ile tüketim alanının anlamı, tüketici satın alma sürecini etkileyen öncül durumlar ve ikna odaklı iletişim kampanyalarının pazarlama sürecine katkısı somut biçimde gösterildi.
Programda ayrıca, marka kavramının pazarlama stratejilerindeki yeri, tüketici davranışlarını etkileyen dinamikler ve deneyimsel pazarlamaya ilişkin temel kavramlar bütüncül bir yaklaşımla değerlendirildi.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Senatosu’ndan İsrail’e Kınama
Üniversitemizde Koordinasyon Kurulu İletişim Temsilcileri Olağan Toplantısı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde YÖKAK Kurumsal Akreditasyon Süreci Kapsamında Dış Paydaş Toplantısı Gerçekleştirildi
Rektörümüz, İzmir Demokrasi Üniversitesi 2025-2026 Akademik Yılı Açılış Törenine Katıldı
Köşk MYO’da “Dünya Gıda Günü” Etkinliği Gerçekleştirildi
Öğretim Üyelerimiz, TÜBİTAK Proje Çalışmalarını Sürdürüyor
Öğretim Üyelerimiz, Sırbistan’da Uluslararası Bilimsel Konferansa Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu