Etkinliğe konuk olarak katılan Koffian kurucusu Bilal Kaya ile DaVinci Gourmet Türkiye 4’üncüsü ve Aeropress Türkiye 2’ncisi Alper Verim, katılımcılarla sektörde edindikleri deneyimleri paylaştı. Seminerde, markalaşma süreci, tüketici ile etkileşim kurmanın önemi ve pazarlama stratejileri üzerine kapsamlı bilgiler sunuldu. Seminerde, deneyim ekonomisinin günümüz pazarlama anlayışındaki rolü ve postmodern çağın tüketici davranışları üzerindeki etkileri ayrıntılarıyla ele alındı.
Katılımcılara, deneyimsel pazarlama kapsamında markaların tüketiciyle kurduğu duygusal bağın, marka sadakati ve müşteri memnuniyeti üzerindeki etkileri örnekler eşliğinde aktarıldı. Bu kapsamda Koffian ve boomerang.coffee.shop markalarına ait kahvelerin tanıtıldığı tadım etkinlikleri de düzenlenerek, öğrencilere doğrudan deneyimleme fırsatı sunuldu. Bu uygulama ile tüketim alanının anlamı, tüketici satın alma sürecini etkileyen öncül durumlar ve ikna odaklı iletişim kampanyalarının pazarlama sürecine katkısı somut biçimde gösterildi.
Programda ayrıca, marka kavramının pazarlama stratejilerindeki yeri, tüketici davranışlarını etkileyen dinamikler ve deneyimsel pazarlamaya ilişkin temel kavramlar bütüncül bir yaklaşımla değerlendirildi.
26. Ege Bölge Toplantısı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Temel Yapay Zeka Eğitimi Tamamlandı
Öğretim Üyemiz Avrupa Birliği Destekli Projede Uzman Olarak Eğitmenlik ve Mentörlük Yapacak
Nazilli İİBF’de “20. Yılında Türk Denetimli Serbestlik Sistemi” Paneli Gerçekleştirildi
“Gençlerle Sürdürülebilir Yaşayan Bir Ekosistem İçin El Ele” Projesi Onaylandı
Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Motivasyon ve Farkındalık Programı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Öğretim Üyemizin Kitapları Yayımlandı
Buharkent MYO ile Buharkent Halk Eğitim Merkezi Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı
Bozdoğan MYO Öğrencilerinden Abalıoğlu Balık İşleme Tesisi’ne Teknik Gezi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu