Törene; Üniversitemiz Rektör Yardımcısı ve Söke İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cemal İyem, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cengiz Özarslan, ilçe protokolü, meslek yüksekokulu müdürleri, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.
Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın ardından açış konuşmasını gerçekleştiren Söke İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cemal İyem, mezuniyet töreninin öğrenciler, aileler ve akademik camia açısından önemli bir gurur günü olduğunu ifade etti. Konuşmasında fakültenin akademik gelişimine ilişkin bilgiler paylaşan Prof. Dr. Cemal İyem, Söke İşletme Fakültesinin bugün 6 lisans ve 6 yüksek lisans programında eğitim-öğretim faaliyetlerini sürdürdüğünü belirtti. Fakültenin 48 akademik ve 25 idari personeliyle güçlü bir eğitim altyapısına sahip olduğunu ifade eden İyem, bugüne kadar 2716 lisans ve 117 yüksek lisans mezunu verildiğini kaydetti. Kalite odaklı eğitim anlayışı doğrultusunda yürütülen akreditasyon çalışmalarına da değinen Prof. Dr. Cemal İyem, İnsan Kaynakları Yönetimi Bölümünün akreditasyon sürecini başarıyla tamamladığını, Kamu Yönetimi Bölümünün ise hazırlık çalışmalarında önemli aşama kaydettiğini belirtti.
Bu yıl fakülteden 423 öğrencinin mezun olmasının gururunu yaşadıklarını ifade eden Prof. Dr. Cemal İyem, mezun öğrencilere hitaben yaptığı konuşmada; analitik düşünebilen, etik değerlere sahip, toplumsal sorumluluk bilinci taşıyan bireyler olarak ülkenin geleceğine katkı sunacaklarına inandığını dile getirdi.
Törende, Söke İşletme Fakültesi 2025-2026 Akademik Yılı birincisi Başak Keskin, mezun öğrenciler adına konuşma gerçekleştirdi. Konuşmasında eğitim hayatı boyunca desteklerini esirgemeyen ailesine ve akademisyenlere teşekkür eden Keskin, konuşmasının ardından mezuniyet kütüğüne ismini çakarak mezuniyet geleneğini yerine getirdi.
Konuşmaların ardından dereceye giren öğrencilere başarı belgeleri ve plaketleri takdim edildi. Fakülte birincisi Buse Çobanlı’ya plaketi, Üniversitemiz Rektör Yardımcısı ve Söke İşletme Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Cemal İyem tarafından verildi. Fakülte ikincisi Esmanur Zengin ile fakülte üçüncüleri Melisa Yetim ve Nuray Aydın’a da belgeleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Tören, mezun öğrencilere belgelerinin verilmesinin ardından Doç. Dr. Zeliha Can Ergün eşliğinde mezuniyet andının okunması ve öğrencilerin kep atmasıyla sona erdi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu