Rektörlük Toplantı Salonu’nda yapılan toplantıya; Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Erkan Salan ve Prof. Dr. Cengiz Özarslan, Genel Sekreter V. Prof. Dr. Bertan Akyol, Genel Sekreter Yardımcısı Tanfer Bilge, Genel Sekreter Yardımcısı V. Naciye Çalışıcı Çelik ile Bilgi İşlem Daire Başkanı Ayhan Atıgan katılım sağladı.
Toplantı kapsamında, Üniversitemiz bünyesindeki personelin devam durumlarının elektronik sistemler aracılığıyla etkin bir şekilde izlenmesini sağlayacak Personel Devam Takip Sistemi’ne ilişkin teknik ayrıntılar ve uygulama süreçleri ele alındı. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı personeli Yazılım Mühendisi Bulut Baran tarafından gerçekleştirilen sunumda, sistemin amacı, işleyiş mekanizması, sağladığı operasyonel avantajlar ve güvenlik altyapısı hakkında kapsamlı bilgiler paylaşıldı.
Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent, Üniversitemizin dijital dönüşüm vizyonu ve sürdürülebilir kurumsal gelişim hedefleri doğrultusunda, süreçlerin teknoloji destekli sistemlerle güçlendirilmesinin önemine vurgu yaparak; Personel Devam Takip Sistemi’nin etkin, güvenilir ve kesintisiz bir şekilde uygulanması yönünde ilgili birimlere gerekli talimatları iletti.
Didim MYO’da 2024-2025 Akademik Yılı Yıl Sonu Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
Genel Sekreterlik İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
Söke MYO’da “Kahve Kültüründen Marka Değerine” Semineri Gerçekleştirildi
Veteriner Fakültesi Öğrencileri “Sezuan'ın İyi İnsanı” Adlı Tiyatro Oyununu Sahneledi
Rektörümüz, Koçarlı MYO Bitkisel Üretim Laboratuvarı’nın Açılışını Gerçekleştirdi
Üniversitemiz Atça Meslek Yüksekokulu Mezunlarını Büyük Bir Coşkuyla Uğurladı
Çine Meslek Yüksekokulunda Mezuniyet Coşkusu
Psikoloji Bölümü Öğrencileri, Akademik Çalışmalarını Sempozyumda Sunma İmkânı Buldu
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu