Rektörlük Toplantı Salonu’nda yapılan toplantıya; Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Erkan Salan ve Prof. Dr. Cengiz Özarslan, Genel Sekreter V. Prof. Dr. Bertan Akyol, Genel Sekreter Yardımcısı Tanfer Bilge, Genel Sekreter Yardımcısı V. Naciye Çalışıcı Çelik ile Bilgi İşlem Daire Başkanı Ayhan Atıgan katılım sağladı.
Toplantı kapsamında, Üniversitemiz bünyesindeki personelin devam durumlarının elektronik sistemler aracılığıyla etkin bir şekilde izlenmesini sağlayacak Personel Devam Takip Sistemi’ne ilişkin teknik ayrıntılar ve uygulama süreçleri ele alındı. Bilgi İşlem Daire Başkanlığı personeli Yazılım Mühendisi Bulut Baran tarafından gerçekleştirilen sunumda, sistemin amacı, işleyiş mekanizması, sağladığı operasyonel avantajlar ve güvenlik altyapısı hakkında kapsamlı bilgiler paylaşıldı.
Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent, Üniversitemizin dijital dönüşüm vizyonu ve sürdürülebilir kurumsal gelişim hedefleri doğrultusunda, süreçlerin teknoloji destekli sistemlerle güçlendirilmesinin önemine vurgu yaparak; Personel Devam Takip Sistemi’nin etkin, güvenilir ve kesintisiz bir şekilde uygulanması yönünde ilgili birimlere gerekli talimatları iletti.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Senatosu’ndan İsrail’e Kınama
Üniversitemizde Koordinasyon Kurulu İletişim Temsilcileri Olağan Toplantısı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde YÖKAK Kurumsal Akreditasyon Süreci Kapsamında Dış Paydaş Toplantısı Gerçekleştirildi
Rektörümüz, İzmir Demokrasi Üniversitesi 2025-2026 Akademik Yılı Açılış Törenine Katıldı
Köşk MYO’da “Dünya Gıda Günü” Etkinliği Gerçekleştirildi
Öğretim Üyelerimiz, TÜBİTAK Proje Çalışmalarını Sürdürüyor
Öğretim Üyelerimiz, Sırbistan’da Uluslararası Bilimsel Konferansa Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu