Bakan Göktaş’ın programına; Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent’in yanı sıra Aydın Valisi Yakup Canbolat, AK Parti Aydın Milletvekilleri Seda Sarışbaş ve Ömer Özmen, Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu, AK Parti Aydın İl Başkanı Mehmet Erdem ve ilgili kurum müdürleri de katıldı.
Program çerçevesinde Bakan Göktaş, Aydın Huzurevi Yaşlı Bakım Rehabilitasyon Merkezi Müdürlüğü Hülya Arslan Barut Yaşlı Aktif Yaşam Merkezi’nin açılışını gerçekleştirdi.
Zafer Mahallesi’nde hizmete açılan merkezde sunulacak çalışmalar ve hizmetler hakkında bilgi alan Bakan Göktaş, merkezin yaşlı bireylerin yaşam kalitesini yükseltmeye ve sosyal hizmetlerin güçlendirilmesine önemli katkılar sağlayacağını belirterek emeği geçenlere teşekkür etti.
Program kapsamında Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent, Üniversitemiz Nazilli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Yaşlı Bakımı Programı öğrencileriyle de bir araya gelerek sohbet etti.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu