Tebrikat Töreni, Aydın Valisi Yakup Canbolat’ın ev sahipliğinde Valilik Makamı’nda yapıldı. Törende, Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent, il protokolü, kurum ve kuruluş temsilcileri, sivil toplum örgütleri ve vatandaşlar Vali Canbolat’a tebriklerini iletti.
İstasyon Meydanı’nda devam eden program, protokol üyeleri tarafından vatandaş ve öğrencilerin bayramlarının kutlanmasıyla başladı. Kutlama programı, Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından bayrakların törenle göndere çekilmesiyle devam etti.
Aydın Valisi Yakup Canbolat, günün anlam ve önemine ilişkin konuşmasında Cumhuriyet’in kazanımlarına vurgu yaptı. Konuşmasının ardından, İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen yarışmalarda dereceye giren öğrencilere ödülleri protokol üyeleri tarafından takdim edildi.
Program, düzenlenen etkinlikler ve tören birliklerinin geçişinin ardından sona erdi.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu