Aydın Valisi Yakup Canbolat’ın başkanlığında düzenlenen törende, Üniversitemiz İlahiyat Fakültesi bünyesinde inşa edilecek cami için; Aydın Valisi Yakup Canbolat, Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent, İl Müftüsü Hasan Güneş ve hayırsever iş insanı Serdar Pirinç arasında bir bağış protokolü imzalandı.
Gerçekleştirilen bu anlamlı protokolle, Üniversitemize ve şehrimize kalıcı bir eser kazandırılması, ayrıca fakülte öğrencilerimizin ve gençlerimizin manevi gelişimine önemli katkılar sunulması hedefleniyor.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu