Aydın İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinesinde düzenlenen kutlama programına; Aydın Valisi Yakup Canbolat, Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent ile Aydın protokolü, öğrenciler ve velileri katıldı.
Tören, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, silah arkadaşları ve şehitlerimiz anısına saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’mızın okunmasıyla devam etti.
Eğitimin toplumun gelişmesinde ve ilerlemesinde en önemli araçlardan biri olduğuna değinen Aydın İl Milli Eğitim Müdürü Süleyman Ekici, ilköğretimin genç zihinlerin şekillendiği, bilgi ve becerilerin kazanıldığı evrelerden olduğuna değinerek tüm öğretmen ve öğrencilere yeni eğitim-öğretim yılında başarılar diledi.
Yeni eğitim-öğretim yılına başlamanın heyecanını ve sevincini yaşadıklarını belirten Vali Canbolat, en güçlü silahın bilgi olduğunu vurgulayarak öğrencilere en iyi eğitim hizmetini sunmaya bu yıl da devam edeceklerini belirtti.
Günün anlam ve önemine ilişkin şiirlerin okunmasının ardından 4. sınıf öğrencilerinin 1. sınıf öğrencilerine çiçek takdimleri ve halk oyunu gösterisi ile ilk ders zili çaldı.
Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent ve protokolün, sınıf ve öğretmenler odası ziyaretinin ardından program sona erdi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu