Diş Hekimliği Fakültesi Toplantı Salonu’nda gerçekleştirilen toplantıya, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nuh Kılıç, Fakülte Dekan Yardımcısı Doç. Dr. Sultan Keleş, Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Merkezi Başhekimi Doç. Dr. Burcu Gürsoytrak ve Diş Hekimliği Fakültesi Ana Bilim Dalı başkanları katıldı.
Toplantıda, Diş Hekimliği Fakültesi ve Diş Hekimliği Uygulama ve Araştırma Merkezinde yapılan ve yapılması planlanan faaliyetler hakkında değerlendirmelerde bulunuldu. Ana Bilim Dalı başkanlarının talep ve önerilerini dinleyen Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Nuh Kılıç, Diş Hekimliği Fakültesi öğretim üyelerine özverili çalışmaları için teşekkür ederek başarılarının devamını diledi.
Rektörümüz, Türk Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümü Programına Katıldı
Vali Dr. Osman Varol’dan Rektörümüze Ziyaret
İletişim Fakültesi Öğrencilerinden Rektörümüze Ziyaret
Tıp Fakültesi 23. Dönem Mezuniyet ve Yemin Töreni Gerçekleştirildi
İTBF Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu