Akademik ve idari personel ile öğrencilerin katıldığı seminerde; psikolojik iyi oluş, yaşamda karşılaşılan zorluklarla baş etme ve stres yönetimi konuları ele alındı.
Program kapsamında Sosyolog Selda Aksoy Yetkin tarafından Psikolojik Danışma ve Rehberlik Uygulama ve Araştırma Merkezi’nin tanıtımı gerçekleştirildi. Ardından Eğitim Fakültesi Dekan V. Prof. Dr. Yalçın Özdemir, “Üniversitede Büyümek” başlıklı sunumuyla katılımcılarla önemli değerlendirmeler paylaştı. Seminerin son bölümünde ise Dr. Öğr. Üyesi Gözde Sayın Karakaş tarafından “Stres ve Başa Çıkma” konusunda bilgi ve öneriler aktarıldı.
Katılımcılar tarafından ilgiyle takip edilen seminer, psikolojik farkındalığın artırılması ve bireysel dayanıklılığın güçlendirilmesine yönelik önemli katkılar sundu.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu