Didim MYO Konferans Salonu’nda gerçekleşen etkinliğe, Didim MYO Müdürü Öğr. Gör. Evrim Kamacı, Didim Kent Konseyi Başkanı Osman Ayyıldız, akademik personel ve öğrenciler katıldı.
Öğrencilere kapasiteleri oranında hedefler koymaları tavsiyesinde bulunan Psikolog Basri Göç, “Kapasitemizin üstünde bir hedef koyduğumuzda ve bu hedefimiz gerçekleşmediğinde mutsuz olmamız kaçınılmazdır.’’ dedi. Uyuşturucu madde bağımlılığı konusuna da değinen Göç, “Kimyasal maddelerin vücudumuza çok ciddi zararları var. Mutluluğu doğal yollardan yaşamak zorundayız.’’ ifadelerine yer verdi.
Etkinlik, Teşekkür Belgesi verilmesinin ardından toplu fotoğraf çekimi ile sona erdi.
Rektörümüz, Türk Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümü Programına Katıldı
Vali Dr. Osman Varol’dan Rektörümüze Ziyaret
İletişim Fakültesi Öğrencilerinden Rektörümüze Ziyaret
Tıp Fakültesi 23. Dönem Mezuniyet ve Yemin Töreni Gerçekleştirildi
İTBF Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu