Kitaplarda dijitalleşen dünyada reklam ve sinema alanlarında gerçekleşen dönüşümler; reklam araştırmaları sürecinde medya okuryazarlığı, metaverse, sosyal medya, tüketici ve izleyici kavramları çerçevesinde farklı bakış açılarıyla ele alınıyor.
Öğretim üyemizi tebrik eder, başarılı çalışmalarının devamını dileriz.
Öğretim Üyemizin Yeni Kitabı Yayımlandı
Öğretim Üyemizin Yeni Kitabı “Zümrüd-ü Anka Sultan Çelebi Mehmed” Yayımlandı
Öğretim Üyemizin Kitabı Yayımlandı
Hemşirelik Fakültesinde Dış Paydaş Toplantısı Gerçekleştirildi
Akademisyenimizden UEFA C Lisans Kursu’nda Nitelikli Eğitimler
İletişim Fakültesi Akademik Genel Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
Bağımlılıkla Mücadelede Aile Gücü: Yükümlülere Yönelik Farkındalık Semineri Gerçekleştirildi
Öğretim Üyemizin Geliştirdiği Buluş Faydalı Model Olarak Tescillendi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu