Söz konusu proje, ortaöğretim düzeyinde eğitim gören öğrenciler için kapsayıcı ve eşitlikçi bir öğrenme ortamı oluşturmayı amaçlamakta olup; öğrencilerin bilgi, beceri, eğilim ve değerler açısından bütüncül gelişimlerinin desteklenmesine yönelik materyal geliştirme faaliyetlerini kapsıyor.
Proje çerçevesinde, 9. ve 10. sınıf öğrencilerine yönelik öğretim materyallerinin hazırlanmasının yanı sıra, özel eğitim gereksinimi olan öğrencilerin öğrenme hızları, bireysel farklılıkları ve özel yetenekleri dikkate alınarak öğretmenler için rehber belgelerin geliştirilmesi yönünde çalışmalar gerçekleştiriliyor.
Öğretim üyemizi tebrik eder, başarılarının devamını dileriz.
TÜBİTAK 2209 Proje Rehberi Destek Asistanı Hizmete Alındı
Üniversitemiz Öğrencisinden Hackathon 2025’te Üçüncülük Başarısı
Üniversitemizde “Aydın’da Deprem Gerçeği ve Kentsel Dönüşüm” Konferansı ve Paneli Düzenlenecek
Öğretim Üyelerimiz 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Öğretmen Akademileri Açılış Töreni’ne Katıldı
Öğretim Üyemizin Editörlüğünü Yaptığı Kitap Yayımlandı
Üniversitemizde MEYOK Müdürler Kurulu Toplantısı Gerçekleştirildi
Rektörümüz, Milli Eğitim Bakan Danışmanı ve Yazar Mahmut Bıyıklı’yı Makamında Ağırladı
Üniversitemizde Kurumsal Akreditasyon Süreci Kapsamında Hazırlıklar Sürdürülüyor
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu