Pek çok üniversiteden öğretim elemanının bölümleriyle katkıda bulundukları eserlerde ağırlıklı olarak iletişim ve reklamcılık alanlarında iknaya yönelik teorik ve pratik çalışmalara yer verildi. Kitaplarda; çağımızın yükselen değerlerinden biri olan ve sunduğu mesajlar ile hedef kitlelere yönelik gönüllü bir boyun eğdirme girişimini kapsayarak ikna çabalarının sınırlarının, iletişim ve reklamcılık alanlarındaki yansımalarının ve öneminin teorik/pratik açılardan ortaya konulması amaçlandı.
Eserlerde ayrıca kriz iletişiminden haberciliğe, propagandadan diyalojik iletişime, kamu kurumlarındaki ikna uygulamalarından artırılmış gerçekliğe, reklamda ikna stratejilerinden sosyal medyada ikna tekniklerine, instagram annelerinin ikna yöntemlerinden sosyal medyada hatırlı pazarlamaya, sosyal sorumluluk reklamlarının ikna gücüne, femvertising uygulamalarına kadar pek çok güncel konu ele alınarak okuyucuların beğenisine sunuldu.
Öğretim Üyelerimizi tebrik eder, başarılı çalışmalarının devamını dileriz.
26. Ege Bölge Toplantısı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Temel Yapay Zeka Eğitimi Tamamlandı
Öğretim Üyemiz Avrupa Birliği Destekli Projede Uzman Olarak Eğitmenlik ve Mentörlük Yapacak
Nazilli İİBF’de “20. Yılında Türk Denetimli Serbestlik Sistemi” Paneli Gerçekleştirildi
“Gençlerle Sürdürülebilir Yaşayan Bir Ekosistem İçin El Ele” Projesi Onaylandı
Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Motivasyon ve Farkındalık Programı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Öğretim Üyemizin Kitapları Yayımlandı
Buharkent MYO ile Buharkent Halk Eğitim Merkezi Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı
Bozdoğan MYO Öğrencilerinden Abalıoğlu Balık İşleme Tesisi’ne Teknik Gezi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu