Eserde, sınıf öğretmenlerinin öğrencilerde okuduğunu anlama becerilerini geliştirmelerine yardımcı olacak bilimsel temelli bir öğretim programı sunuluyor. Programda, iş birlikli öğrenme, karşılıklı öğretim ve strateji temelli okuma yaklaşımları bir araya getirilerek öğretmenlere, sınıf içi uygulamalarda kullanabilecekleri özgün etkinlikler ile ölçme-değerlendirme araçları kazandırılması hedefleniyor.
Öğr. Gör. Ayşe Nur Alkoç Sayan, “Bu program, okuduğunu anlama becerisini geliştirmeye yönelik dört temel stratejiyi kapsamaktadır: Karşılıklı Öğretim Stratejisi, İş Birlikli Stratejik Okuma, Doğrudan Strateji Öğretimi ve Dönüşümsel Öğretim Stratejisi. Öğretmenlere strateji temelli bir bakış açısı kazandırarak onların sınıf içi uygulamalarına katkı sunmayı amaçladık. Program, öğrencilerin okuma sürecinde daha iyi anlamalarını, okuduğunu anlama becerilerini geliştirmelerini ve öğretmenlerin bu süreçte daha etkili bir şekilde rehberlik edebilmelerini desteklemek amacıyla hazırlanmıştır.” dedi.
Bu çalışma, sınıf öğretmenlerine yönelik okuduğunu anlama öğretimi alanında önemli bir kaynak niteliği taşıyor.
Öğr. Gör. Ayşe Nur Alkoç Sayan’ı tebrik eder, başarılı çalışmalarının devamını dileriz.
Rektörümüz, 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü Kapsamında Fidan Dikme Etkinliğine Katıldı
Köşk Meslek Yüksekokulundan Aile Yılı Kapsamında Anlamlı Ziyaret
Fizik Bölümünden “Kuantum Devriminden Modern Malzemelere” Başlıklı Kariyer Etkinliği
Turizm ve Seyahat Hizmetleri Öğrencilerine Amatör Denizci Belgesi Eğitimi Verildi
Veteriner Fakültesinde “Kuşaklar Buluşuyor” Etkinliği Düzenlendi
Rektörümüz, 10 Kasım Atatürk’ü Anma Törenlerine Katıldı
Üniversitemizde “Atatürk’ü Anlamak” Paneli Düzenlendi
Üniversitemizde 10 Kasım Atatürk’ü Anma Programı Gerçekleştirildi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu