Üniversitemiz Nazilli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu (MYO) Müdürü Doç. Dr. Serap Gökçe Eskin, Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Gülnur Tekmen, Dr. Öğr. Üyesi Ayşegül Kahraman, Öğr. Gör. Perihan Sarı ve Öğr. Gör. Aslı Çayan Güler çalıştaya katılım sağladı.
Çalıştayda Nazilli Sağlık Hizmetleri MYO akademisyenleri; yaşlı bireylerin ihtiyaçları, bakım hizmetlerinin niteliği, aktif yaşlanma, toplumsal farkındalık ve yaşlı dostu kentler konularında görüş ve önerilerini paylaşarak katkıda bulundu.
Yerel düzeyde elde edilen verilerin II. Yaşlılık Şurası’na temel oluşturması amacıyla düzenlenen çalıştayda, yaşlı bireylerin yaşam kalitesini artırmaya yönelik politikaların geliştirilmesi hedeflendi. Program, katılımcılara teşekkür belgelerinin takdim edilmesiyle sona erdi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu