Nazilli İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İşletme Bölümü Dr. Öğr. Üyesi Mustafa Doğaner’in konuk olduğu ve moderatörlüğünü Öğr. Gör. Gülşah Şükran Kale’nin üstlendiği söyleşiye, Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Tuncay Ercan Sepetcioğlu, öğretim elemanları ve öğrenciler katıldı.
Söyleşide; etkili iletişimin önemi, özgüven, motivasyon, sözsüz iletişim ve beden dili konuları ele alındı. Öğrencilerin soruları ve katkıları ile zenginleşen söyleşi, bir sonraki yıl yüzyüze bir etkinlik halinde gerçekleştirilmesi dileğiyle sona erdi.
Toplantının kaydına ulaşmak için tıklayınız.
ADÜ Anaokulunda Yıl Sonu Gösterisi ve Kep Töreni Düzenlendi
Ziraat Fakültesi Öğrencileri Tarımın Geleceğine Yön Veren Zirvelerde Üniversitemizi Temsil Etti
ADÜSEM’den Bir İlk: İş Ekipmanları Kontrol Yetkilisi Eğitimi ve Sınavı Başarıyla Gerçekleştirildi
Mühendislik Fakültesi 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
TÜSEB Desteğiyle Meme Kanseri Tedavisine Yönelik Yenilikçi Proje Desteklenmeye Hak Kazandı
Prof. Dr. Ümit Tatlıcan İçin Emeklilik Töreni Düzenlendi
Öğretim Üyemiz Çin’de Akuakültür İş Birliği Programında Sunum Gerçekleştirdi
Rektörümüz, Mühendislik Fakültesinde İncelemelerde Bulundu
Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesinde Mezuniyet Coşkusu
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu