Beşincisi düzenlenen söyleşide ‘Marka-Pazarlama ve İletişim’ konuları ele alındı. Gürlek konuşmasında günlük hayatta 1 kişinin ortalama 3 bin 200 marka ile iletişim halinde olduğunu ifade ederek; pazarlamada önemli olanın doğru müşteriye, doğru kanaldan, doğru zamanda mesaj göndermek olduğunu vurgulayarak bu süreci yönetme işinin gerçek ‘Pazarlama’ olduğunu ifade etti. Öğrencilerin büyük ilgi gösterdiği söyleşi Gürlek’e teşekkür belgesinin verilmesiyle sona erdi.
Üniversitemizde İş Sağlığı ve Güvenliği Temel Eğitimi Gerçekleştirildi
ADÜ, Yeni Açılan ve Güncellenen Programlarla Akademik Yapısını Güçlendiriyor
Öğretim Üyemiz, 3 İlde Düzenlenen 21 Seminer Kapsamında 2000 Kişiye Eğitim Verdi
Hayat Boyu Öğrenme Komisyon Toplantısı’na Prof. Dr. Bertan Akyol Katıldı
Rektörümüz, Eğitim Fakültesinin Akademik ve İdari Personeli ile Bir Araya Geldi
Üniversitemiz Personeline Yabancı Uyruklu Öğrenciler Hakkında Bilgilendirme Toplantısı Düzenlendi
Üniversitemizde Bilim Şenliği Toplantısı Gerçekleştirildi
Rektörümüz, Yabancı Uyruklu Öğrencileri Makamında Ağırladı
Aktürk Araştırma Grubundan Uluslararası Bilimsel Başarı
“Çocuk ve Spor” Eğitimi Personelimizin Yoğun Katılımıyla Gerçekleştirildi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu