Beşincisi düzenlenen söyleşide ‘Marka-Pazarlama ve İletişim’ konuları ele alındı. Gürlek konuşmasında günlük hayatta 1 kişinin ortalama 3 bin 200 marka ile iletişim halinde olduğunu ifade ederek; pazarlamada önemli olanın doğru müşteriye, doğru kanaldan, doğru zamanda mesaj göndermek olduğunu vurgulayarak bu süreci yönetme işinin gerçek ‘Pazarlama’ olduğunu ifade etti. Öğrencilerin büyük ilgi gösterdiği söyleşi Gürlek’e teşekkür belgesinin verilmesiyle sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent, Kurban Bayramı Bayramlaşma Töreni'ne Katıldı
Sümer Kampüsü’nde Kurban Bayramı Bayramlaşma Töreni Gerçekleştirildi
İŞKUR Gençlik Programı Kapsamında Eğitimler Başarıyla Tamamlandı
Üniversitemizden Milli Teknoloji Atölyesi Projesine Büyük Adım
İktisadi İşletme Müdürlüğü Personeline Kurban Bayramı Dolayısıyla Alışveriş Kartı Verildi
ADÜ Ailesi Geleneksel Bayramlaşma Töreni Gerçekleşti
Koçarlı MYO 2024-2025 Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
Devlet Konservatuvarı Piyano Ana Sanat Dalı Öğrencilerinden Mezuniyet Resitali
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu