Beşincisi düzenlenen söyleşide ‘Marka-Pazarlama ve İletişim’ konuları ele alındı. Gürlek konuşmasında günlük hayatta 1 kişinin ortalama 3 bin 200 marka ile iletişim halinde olduğunu ifade ederek; pazarlamada önemli olanın doğru müşteriye, doğru kanaldan, doğru zamanda mesaj göndermek olduğunu vurgulayarak bu süreci yönetme işinin gerçek ‘Pazarlama’ olduğunu ifade etti. Öğrencilerin büyük ilgi gösterdiği söyleşi Gürlek’e teşekkür belgesinin verilmesiyle sona erdi.
26. Ege Bölge Toplantısı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Temel Yapay Zeka Eğitimi Tamamlandı
Öğretim Üyemiz Avrupa Birliği Destekli Projede Uzman Olarak Eğitmenlik ve Mentörlük Yapacak
Nazilli İİBF’de “20. Yılında Türk Denetimli Serbestlik Sistemi” Paneli Gerçekleştirildi
“Gençlerle Sürdürülebilir Yaşayan Bir Ekosistem İçin El Ele” Projesi Onaylandı
Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Motivasyon ve Farkındalık Programı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Öğretim Üyemizin Kitapları Yayımlandı
Buharkent MYO ile Buharkent Halk Eğitim Merkezi Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı
Bozdoğan MYO Öğrencilerinden Abalıoğlu Balık İşleme Tesisi’ne Teknik Gezi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu