Beşincisi düzenlenen söyleşide ‘Marka-Pazarlama ve İletişim’ konuları ele alındı. Gürlek konuşmasında günlük hayatta 1 kişinin ortalama 3 bin 200 marka ile iletişim halinde olduğunu ifade ederek; pazarlamada önemli olanın doğru müşteriye, doğru kanaldan, doğru zamanda mesaj göndermek olduğunu vurgulayarak bu süreci yönetme işinin gerçek ‘Pazarlama’ olduğunu ifade etti. Öğrencilerin büyük ilgi gösterdiği söyleşi Gürlek’e teşekkür belgesinin verilmesiyle sona erdi.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Senatosu’ndan İsrail’e Kınama
Üniversitemizde Koordinasyon Kurulu İletişim Temsilcileri Olağan Toplantısı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde YÖKAK Kurumsal Akreditasyon Süreci Kapsamında Dış Paydaş Toplantısı Gerçekleştirildi
Rektörümüz, İzmir Demokrasi Üniversitesi 2025-2026 Akademik Yılı Açılış Törenine Katıldı
Köşk MYO’da “Dünya Gıda Günü” Etkinliği Gerçekleştirildi
Öğretim Üyelerimiz, TÜBİTAK Proje Çalışmalarını Sürdürüyor
Öğretim Üyelerimiz, Sırbistan’da Uluslararası Bilimsel Konferansa Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu