Beşincisi düzenlenen söyleşide ‘Marka-Pazarlama ve İletişim’ konuları ele alındı. Gürlek konuşmasında günlük hayatta 1 kişinin ortalama 3 bin 200 marka ile iletişim halinde olduğunu ifade ederek; pazarlamada önemli olanın doğru müşteriye, doğru kanaldan, doğru zamanda mesaj göndermek olduğunu vurgulayarak bu süreci yönetme işinin gerçek ‘Pazarlama’ olduğunu ifade etti. Öğrencilerin büyük ilgi gösterdiği söyleşi Gürlek’e teşekkür belgesinin verilmesiyle sona erdi.
Üniversitemizde, Dünya Felsefe Günü Kapsamında Sempozyum Düzenlendi
Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında, İç Paydaş Toplantısı Düzenlendi
Üniversitemizde, Radyo Televizyon Yayıncılığı ve Telif Hukuku Konuşuldu
Doktora Öğrencimiz, 2250- Lisansüstü Bursları Performans Programı Kapsamında Burs Kazandı
YÖK Akademik Teşvik Dijital Sistemi Tanıtım Toplantısı Yapıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu