Öğrencilerin sağlıklı beslenerek sağlıklı gelişimlerinin sağlanması amacıyla Müzik ve Bale Ortaokulu Müdürü Öğr. Gör. Ceren Demirok’un öncülüğünde düzenlenen etkinlikte; Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesi Beslenme ve Diyetetik Bölüm Başkanı Prof. Dr. Dide Kılınç, Öğr. Gör. Mahmut Çeri, Arş. Gör. Ayçıl Şirin, Arş. Gör. Burcu Deniz Güneş tarafından sağlıklı beslenmenin ipuçları verildi.
Menü oluştururken dikkat edilmesi gereken hususlara da değinen öğretim elemanlarına, program sonunda Devlet Konservatuarı Müdür Yardımcısı Doç. Dr. Mustafa Oner Uzun tarafından teşekkür belgesi ve çiçek takdim edildi.
ADÜ Anaokulunda Yıl Sonu Gösterisi ve Kep Töreni Düzenlendi
Ziraat Fakültesi Öğrencileri Tarımın Geleceğine Yön Veren Zirvelerde Üniversitemizi Temsil Etti
ADÜSEM’den Bir İlk: İş Ekipmanları Kontrol Yetkilisi Eğitimi ve Sınavı Başarıyla Gerçekleştirildi
Mühendislik Fakültesi 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
TÜSEB Desteğiyle Meme Kanseri Tedavisine Yönelik Yenilikçi Proje Desteklenmeye Hak Kazandı
Prof. Dr. Ümit Tatlıcan İçin Emeklilik Töreni Düzenlendi
Öğretim Üyemiz Çin’de Akuakültür İş Birliği Programında Sunum Gerçekleştirdi
Rektörümüz, Mühendislik Fakültesinde İncelemelerde Bulundu
Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesinde Mezuniyet Coşkusu
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu