Seminere, Üretimde Kalite Kontrol, Peyzaj ve Süs Bitkileri, Tıbbi ve Aromatik Bitkiler, Laboratuvar Teknolojisi, Organik Tarım Programları 1. ve 2. sınıf öğrencileri ve akademik personel katıldı.
Öğr. Gör. H. İlker Özdemir tarafından gerçekleştirilen seminerde; doğrudan yakma, piroliz, gazlaştırma ve anaerobik yani havasız çürüme gibi işlemler ile farklı türde enerji üretimi sağlanması, biyokütle enerjisinin depolanabilen ve ihtiyaç duyulduğunda kullanılabilen bir kaynak olduğu ve avantajlı yönleri konu başlıkları üzerinde duruldu.
Yoğun ilgi ile gerçekleşen seminer, Koçarlı MYO Müdürü Doç. Dr. Onur Yılmaz’ın konuşması ve katılımcılardan gelen soruların yanıtlanması ile sona erdi.
ADÜ Anaokulunda Yıl Sonu Gösterisi ve Kep Töreni Düzenlendi
Ziraat Fakültesi Öğrencileri Tarımın Geleceğine Yön Veren Zirvelerde Üniversitemizi Temsil Etti
ADÜSEM’den Bir İlk: İş Ekipmanları Kontrol Yetkilisi Eğitimi ve Sınavı Başarıyla Gerçekleştirildi
Mühendislik Fakültesi 2025-2026 Akademik Yılı Mezuniyet Töreni Gerçekleştirildi
TÜSEB Desteğiyle Meme Kanseri Tedavisine Yönelik Yenilikçi Proje Desteklenmeye Hak Kazandı
Prof. Dr. Ümit Tatlıcan İçin Emeklilik Töreni Düzenlendi
Öğretim Üyemiz Çin’de Akuakültür İş Birliği Programında Sunum Gerçekleştirdi
Rektörümüz, Mühendislik Fakültesinde İncelemelerde Bulundu
Üniversitemiz Sağlık Bilimleri Fakültesinde Mezuniyet Coşkusu
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu