Bayramlaşma programı kapsamında İktisadi İşletme Müdürlüğü yetkililerinden çalışmalar hakkında bilgi alan Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent, müdürlük bünyesinde görev yapan 85 personele Kurban Bayramı dolayısıyla 4000 TL tutarında alışveriş kartı tahsis edildiğini belirtti.
Geçtiğimiz yıl Ramazan ve Kurban Bayramlarında başlatılan alışveriş kartı uygulamasının bu yıl da devam ettiğini belirten Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent, “Kurban Bayramı vesilesiyle tüm İktisadi İşletme Müdürlüğü personelimize 4000 TL değerinde alışveriş kartı hediye ediyoruz. Göreve geldiğimiz günden bu yana gelenek haline getirdiğimiz ve dördüncüsünü gerçekleştirdiğimiz bu uygulama ile çalışanlarımızın her zaman yanında olmaya devam edeceğiz,” dedi.
Proje ve Ar-Ge Koordinatörlüğü Toplantısı Gerçekleştirildi
Rektörümüzden, EGEKAF’26 Sürecine Katkı Sunan Personele Teşekkür Plaketi
Üniversitemizde Hastane Dışı Kardiyak Arrest ve Olay Yeri ECMO Simülasyonu Gerçekleştirildi
Uluslararası “Dijitalleşme ve Dinî Anlayış” Sempozyumu Başladı
Üniversitemizde Piyano Konseri Gerçekleştirildi
Ziraat Fakültesi Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Rektörümüz, Türk Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümü Programına Katıldı
Vali Dr. Osman Varol’dan Rektörümüze Ziyaret
İletişim Fakültesi Öğrencilerinden Rektörümüze Ziyaret
Tıp Fakültesi 23. Dönem Mezuniyet ve Yemin Töreni Gerçekleştirildi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu