Toplantının ilk oturumuna, Fakülte Dekanı Prof. Dr. Hilmiye Aksu, Dekan Yardımcıları Prof. Dr. Yıldız Denat ve Prof. Dr. Hüsniye Çalışır’ın yanı sıra Aydın İl Sağlık Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlı kurum ve birim temsilcileri ile Hemşirelik Fakültesi Ana Bilim Dalı Başkanları katılım sağladı.
İkinci oturumda ise Dekanlık yönetimiyle birlikte Üniversitemiz Hastanesi Hemşirelik Hizmetleri Müdürlüğü temsilcileri, servis sorumlu hemşireleri ve ilgili anabilim dalı başkanları yer aldı.
Toplantılarda; Hemşirelik Fakültesi eğitim programının genel değerlendirmesi, klinik ve saha uygulamalarının işleyişi, program amaçları ve çıktılarının gerçekleşme durumu ile mezunlara ulaşma yöntemleri ele alındı.
Toplantı, dış paydaşların görüş ve önerilerinin alınmasıyla sona erdi.
Rektörümüz, Türk Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümü Programına Katıldı
Vali Dr. Osman Varol’dan Rektörümüze Ziyaret
İletişim Fakültesi Öğrencilerinden Rektörümüze Ziyaret
Tıp Fakültesi 23. Dönem Mezuniyet ve Yemin Töreni Gerçekleştirildi
İTBF Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu