Bağışta bulunan Nurcan Gümen’e plaket takdim edilen programa; Hastane Başhekimi Doç. Dr. Gülnur Taşçı Bozbaş, Başhekim Yardımcısı Dr. Öğr. Üyesi Fedi Ercan ve Kardiyoloji Ana Bilim Dalı Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ufuk Eryılmaz katıldı.
Hastaneye yapılan bağışların çok önemli olduğunun altını çizen Nurcan Gümen; “ Tedavimiz boyunca bizimle yakından ilgilen Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Hastanesi doktorlarına, hemşire ve personellerine yürekten teşekkür ederim. Burada tedavi olacak hastalara da katkıda bulunmaktan dolayı çok mutluyum. Umarım bu davranışımız başkalarına da örnek teşkil eder.” dedi.
Yapılan bağışlar ile tefrişi gerçekleşen odalardan birçok hastanın faydalandığını ifade eden Hastane Başhekimi Doç. Dr. Gülnur Taşçı Bozbaş, “Üniversite Hastanesi olarak hayırseverlerimize çok şey borçluyuz. Hastanemize bağışları ile sahip çıkan ve bizleri destekleyen bağışçılarımıza gerek idare gerekse hastalarımız olarak minnet duymaktayız. Hayırseverimize çok teşekkür ederim.” dedi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu