Atletizm branşında yarışan Özlem Becerek, altın madalya kazanarak büyük bir başarıya imza atarken; Kubilay Encü ve Mehmet Çelik ise bronz madalya elde ederek hem Üniversitemizi hem de Türkiye’yi en iyi şekilde temsil etti.
Prof. Dr. Türkmen, sporcularımızın elde ettiği derecelerin ülkemiz sporuna önemli bir katkı sunduğunu vurgulayarak, “Başarılarında emeği bulunan antrenörlerimizi, teknik ekibimizi ve idari kadromuzu gönülden tebrik ediyorum. Sporcularımızın bundan sonraki müsabakalarda da aynı azim ve kararlılıkla ülkemizi gururlandıracağına yürekten inanıyorum.” ifadelerini kullandı.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu