Buharkent İlçe Toplum Sağlığı Merkezi’nde görevli Uzm. Dr. Ayşe Nur Derin, Hemşire Gizem Şafak Peksoy, Ebe Sabriye İşler ve Sağlık Memuru Erdinç Serttaş tarafından verilen eğitimde, öğrencilere astımdan korunma yolları ve kırım kongo kanamalı ateşi belirtileri ile yapılması gerekenler hakkında bilgi verildi.
Eğitim, teşekkür belgelerinin takdimi ile sona erdi.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu