Törene; Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erkan Salan, Nazilli MYO Müdürü Prof. Dr. Mustafa Özçağ, Bozdoğan MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Nurdanur Tavlan Soydan, enstitü müdürleri, meslek yüksekokulu müdürleri, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.
Saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan törende, Bozdoğan MYO birincisi Simge İlter ve Nazilli MYO birincisi Aysu Akgöl, konuşmalarında ailelerine ve öğretim elemanlarına teşekkür ederek mezuniyet sevincini ve gururunu paylaştı.
Açış konuşmasını gerçekleştiren Nazilli Meslek Yüksekokulu Müdürü Prof. Dr. Mustafa Özçağ, velilerin emek ve özverisine dikkat çekerek, öğrencilerin bugünlere ailelerinin desteğiyle ulaştığını ifade etti. Mezunların çağın gerektirdiği bilgi ve donanımla yetiştirildiğini vurguladı. Mezun öğrencilere de seslenen Prof. Dr. Özçağ, öğrenmenin yaşam boyu süren bir süreç olduğunu belirterek, öğrencilerin kendilerini sürekli geliştirmelerinin önemine değindi. Mezunlara başarılar dileyen Prof. Dr. Özçağ, öğrencilerin ülkeye ve insanlığa faydalı bireyler olacaklarına inandığını ifade etti.
Törende konuşan Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erkan Salan, mezuniyetin bir son değil, yeni başlangıçların habercisi olduğunu vurgulayarak öğrencilerin önemli sorumluluklarla yeni yaşamlarına uğurlandığını ifade etti. Öğrencilerin büyük emeklerle yetiştirildiğini belirten Prof. Dr. Salan, akademik ve idari personele katkılarından dolayı teşekkür etti. Ailelere hitaben, bu başarının uzun ve özverili bir sürecin ürünü olduğunu ifade eden Prof. Dr. Salan, mezuniyet sevincinin en güçlü şekilde aileler tarafından hissedildiğini dile getirdi. Mezun öğrencilere seslenen Prof. Dr. Erkan Salan, edindikleri bilgi ve birikimi ülkeye katkı sunma bilinciyle değerlendirmeleri gerektiğini belirterek, karşılaşabilecekleri zorluklar karşısında azim ve kararlılıkla ilerlemeleri gerektiğini vurguladı. Atatürk’ün gösterdiği akıl ve bilim temelli çağdaş uygarlık hedefinin önemine dikkat çekerek tüm mezunlara başarı, sağlık ve mutluluk dileklerinde bulundu.
Törenin devamında, 2025-2026 Akademik Yılı Bozdoğan MYO birincisi Simge İlter ve Nazilli MYO birincisi Aysu Akgöl’e plaket ve hediyeleri Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erkan Salan tarafından takdim edildi.
Meslek yüksekokulu birincilerinin mezuniyet kütüğüne isimlerini çakmasının ardından tüm mezun öğrencilere belgeleri verildi. Tören, öğrencilerin keplerini havaya atmasıyla sona erdi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu