Laborant ve Veteriner Sağlık Programı ile Halkla İlişkiler ve Tanıtım Programı öğrencilerinin mesleki yeterliliklerini geliştirmeyi hedefleyen iş birlikleri, öğrencilerin iş yaşamına daha deneyimli ve donanımlı bireyler olarak hazırlanmasına katkı sunacak.
Bozdoğan MYO bünyesinde uygulanan İşletmede Mesleki Eğitim Modeli (3+1) kapsamında gerçekleştirilen protokoller sayesinde öğrenciler, eğitimlerinin son dönemini doğrudan sektör içerisinde uygulamalı eğitim alarak tamamlayabilecek. Böylece öğrencilerin teorik bilgilerini saha deneyimiyle pekiştirmeleri ve mesleki becerilerini geliştirmeleri amaçlanıyor.
Bu doğrultuda; Animalya Veteriner Kliniği, Central Animal Veteriner Polikliniği, Pethome Veteriner Polikliniği, T-Vet Veteriner Kliniği ve Vet-Gen Veteriner Muayenehanesi ile yeni iş birliği protokolleri imzalandı. Yapılan anlaşmalar kapsamında Laborant ve Veteriner Sağlık Programı öğrencileri, dördüncü yarıyılda işletmelerde aktif görev alarak mesleki deneyim kazanma fırsatı elde edecek.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu