İki siklette Türkiye Şampiyonu olarak 2 altın madalyayı kazanan öğrencilerimiz, Türkiye üçüncülüğünü de elde ederek Üniversitemize bir gurur daha yaşattı. Üniversitemiz Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu (BESYO) Müdürü Prof. Dr. Kürşat Karacabey, öğrencilerini vermiş oldukları mücadeleden dolayı kutlayarak, desteklerinden dolayı Rektörümüz Prof. Dr. Cavit Bircan’a teşekkür etti.
Ayrıca Avrupa Şampiyonası hazırlık kampında bulunan öğrencimiz milli boksör Sema Çalışkan da gururumuz olmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde 7. kez Türkiye Şampiyonluğunu elde etmenin mutluluğunu yaşayan Çalışkan, Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan ve Emine Erdoğan’ın davetlisi olarak 8 Mart Dünya Kadınlar Günü resepsiyonuna katılarak Üniversitemizi başarıyla temsil etti.
Önümüzdeki günlerde Spor Bilimleri Fakültesi olmaya hazırlanan BESYO’yu ve öğrencilerini tebrik eder, bundan sonraki müsabakalarında başarılar dileriz.
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
YKS Güvenlik Toplantısı Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent Başkanlığında Gerçekleştirildi
Üniversitemizden Öğrenci İşleri Hizmetlerinde Örnek Uygulama Sunumu
ADÜ TÜDAM, 5. Serçin Yılan Balığı Festivali’ne Akademik ve Gastronomik Katkı Sundu
Atça Meslek Yüksekokulu 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Mezunlarını Coşkuyla Uğurladı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu