Seminere; İşletme Yönetimi, Dış Ticaret, Turizm İşletmeciliği Programlarında okuyan öğrenciler katıldı.
Dr. Öğr. Üyesi H. Önlem Ersöz’ün moderatörlüğünü yaptığı ve Manisa’da yerleşik bir şirketin kurumsal iletişim müdürü olan Hasan Tahsin Gürlek’in sunum yaptığı seminerde, iş dünyasında markalar ve markalaşmanın öneminden bahsedildi. Markanın tüketiciler nezdinde benimsenmesi için arka planında bir hikayesinin olması ve algı yönetiminin ihmal edilmemesi gerektiğinin ifade edildiği seminerde, Türkiye ve Dünya’dan başarılı marka örnekleri öğrencilerle paylaşıldı.
Seminer, Yüksekokul Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Umut Tolga Gümüş’ün konuya ilişkin değerlendirmelerinin ardından Hasan Tahsin Gürlek’in öğrencilerle gerçekleştirdiği karşılıklı soru-cevap bölümü ile sona erdi.
Rektörümüz Prof. Dr. Bülent Kent, Kurban Bayramı Bayramlaşma Töreni'ne Katıldı
Sümer Kampüsü’nde Kurban Bayramı Bayramlaşma Töreni Gerçekleştirildi
İŞKUR Gençlik Programı Kapsamında Eğitimler Başarıyla Tamamlandı
Üniversitemizden Milli Teknoloji Atölyesi Projesine Büyük Adım
İktisadi İşletme Müdürlüğü Personeline Kurban Bayramı Dolayısıyla Alışveriş Kartı Verildi
ADÜ Ailesi Geleneksel Bayramlaşma Töreni Gerçekleşti
Koçarlı MYO 2024-2025 Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
Devlet Konservatuvarı Piyano Ana Sanat Dalı Öğrencilerinden Mezuniyet Resitali
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu