Seminere; İşletme Yönetimi, Dış Ticaret, Turizm İşletmeciliği Programlarında okuyan öğrenciler katıldı.
Dr. Öğr. Üyesi H. Önlem Ersöz’ün moderatörlüğünü yaptığı ve Manisa’da yerleşik bir şirketin kurumsal iletişim müdürü olan Hasan Tahsin Gürlek’in sunum yaptığı seminerde, iş dünyasında markalar ve markalaşmanın öneminden bahsedildi. Markanın tüketiciler nezdinde benimsenmesi için arka planında bir hikayesinin olması ve algı yönetiminin ihmal edilmemesi gerektiğinin ifade edildiği seminerde, Türkiye ve Dünya’dan başarılı marka örnekleri öğrencilerle paylaşıldı.
Seminer, Yüksekokul Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Umut Tolga Gümüş’ün konuya ilişkin değerlendirmelerinin ardından Hasan Tahsin Gürlek’in öğrencilerle gerçekleştirdiği karşılıklı soru-cevap bölümü ile sona erdi.
Öğretim Üyemiz, Birincilik Ödülüne Layık Görüldü
Üniversitemizde 3 Aralık Dünya Engelliler Günü Kapsamında Etkinlik Düzenlendi
Öğrencilerimiz, Tekerlekli Sandalye Basketbol 2. Lig B Grubu Müsabakalarına Katıldı
Üniversitemiz Mediko Sosyal Merkezi'nde Aile Hekimliği Hizmet Vermeye Başladı
Öğretim Üyemiz, “Bridging Borders (Sınırları Aşmak)” Adlı Erasmus + Projesine Katıldı
Üniversitemizde "Farklı Boyutları ile Şiddet Konuşuyoruz" Paneli Düzenlendi
Öğrencilerimiz Kültürel Gezi Düzenledi
Sultanhisar MYO’da “Dünya Kadına Yönelik Şiddetle Mücadele Günü” Kapsamda Etkinlik Düzenlendi
Üniversitemizde, Psikolojik Sermaye Adlı Konferans Düzenlendi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu