Seminere; İşletme Yönetimi, Dış Ticaret, Turizm İşletmeciliği Programlarında okuyan öğrenciler katıldı.
Dr. Öğr. Üyesi H. Önlem Ersöz’ün moderatörlüğünü yaptığı ve Manisa’da yerleşik bir şirketin kurumsal iletişim müdürü olan Hasan Tahsin Gürlek’in sunum yaptığı seminerde, iş dünyasında markalar ve markalaşmanın öneminden bahsedildi. Markanın tüketiciler nezdinde benimsenmesi için arka planında bir hikayesinin olması ve algı yönetiminin ihmal edilmemesi gerektiğinin ifade edildiği seminerde, Türkiye ve Dünya’dan başarılı marka örnekleri öğrencilerle paylaşıldı.
Seminer, Yüksekokul Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Umut Tolga Gümüş’ün konuya ilişkin değerlendirmelerinin ardından Hasan Tahsin Gürlek’in öğrencilerle gerçekleştirdiği karşılıklı soru-cevap bölümü ile sona erdi.
Karacasu Memnune İnci MYO Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleşti
Koçarlı Meslek Yüksekokulunda Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi Verildi
Nazilli SHMYO’da “Oryantasyon Eğitimi” ve “Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi” Verildi
Öğretim Üyemizin İçinde Bulunduğu İnovasyon Topluluğunun Geliştirdiği Ürün Patent Aldı
Öğretim Üyemizin Editörlüğünü Yaptığı Kitap Yayımlandı
Kuşadası MYO’da “TÜBİTAK 2209 Proje Yazma Eğitimi” Düzenlendi
Aydın MYO’DA İŞKUR Eğitimleri Verilmeye Başlandı
Sultanhisar MYO’da “Bağımlılıkla Mücadele Eğitimi” Verildi
MEB Öğretmen Akademileri Projesi Kapsamında Öğretim Elemanlarımız Görevlendirildi
Rektörümüz, 'ADIM Üniversiteleri Rektörler ve İdari Grup Toplantısı’na Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu