Seminere; İşletme Yönetimi, Dış Ticaret, Turizm İşletmeciliği Programlarında okuyan öğrenciler katıldı.
Dr. Öğr. Üyesi H. Önlem Ersöz’ün moderatörlüğünü yaptığı ve Manisa’da yerleşik bir şirketin kurumsal iletişim müdürü olan Hasan Tahsin Gürlek’in sunum yaptığı seminerde, iş dünyasında markalar ve markalaşmanın öneminden bahsedildi. Markanın tüketiciler nezdinde benimsenmesi için arka planında bir hikayesinin olması ve algı yönetiminin ihmal edilmemesi gerektiğinin ifade edildiği seminerde, Türkiye ve Dünya’dan başarılı marka örnekleri öğrencilerle paylaşıldı.
Seminer, Yüksekokul Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Umut Tolga Gümüş’ün konuya ilişkin değerlendirmelerinin ardından Hasan Tahsin Gürlek’in öğrencilerle gerçekleştirdiği karşılıklı soru-cevap bölümü ile sona erdi.
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Senatosu’ndan İsrail’e Kınama
Üniversitemizde Koordinasyon Kurulu İletişim Temsilcileri Olağan Toplantısı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde YÖKAK Kurumsal Akreditasyon Süreci Kapsamında Dış Paydaş Toplantısı Gerçekleştirildi
Rektörümüz, İzmir Demokrasi Üniversitesi 2025-2026 Akademik Yılı Açılış Törenine Katıldı
Köşk MYO’da “Dünya Gıda Günü” Etkinliği Gerçekleştirildi
Öğretim Üyelerimiz, TÜBİTAK Proje Çalışmalarını Sürdürüyor
Öğretim Üyelerimiz, Sırbistan’da Uluslararası Bilimsel Konferansa Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu