Törene, Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cengiz Özarslan, Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Emel Tuğrul, akademik ve idari personelin yanı sıra mezun öğrenciler, aileleri ve çok sayıda davetli katıldı.
Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başlayan programda, öğrenciler tarafından halk oyunları gösterisi gerçekleştirildi.
Programın açış konuşmasını yapan Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Emel Tuğrul, meslek yüksekokulunun 1992 yılından bu yana sağlık alanında nitelikli insan gücü yetiştirdiğini belirterek bu yıl 586 öğrenciyi mezun etmenin gururunu yaşadıklarını ifade etti. Eğitimde kalite geliştirme ve akreditasyon çalışmalarının kararlılıkla sürdürüldüğünü vurgulayan Doç. Dr. Tuğrul, Tıbbi Laboratuvar Teknikleri Programının geçtiğimiz yıl tam akreditasyon almaya hak kazanmasının kalite odaklı eğitim anlayışının önemli bir göstergesi olduğunu söyledi. Mezun öğrencilere meslek hayatlarında etik değerlere bağlı, bilimsel gelişmeleri takip eden ve insan odaklı bireyler olmaları tavsiyesinde bulundu.
Üniversitemiz Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cengiz Özarslan ise sağlık alanının bilgi ve becerinin yanı sıra etik duyarlılık ve sorumluluk bilinci gerektirdiğini belirterek, Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulunun sağlık sektörüne donanımlı sağlık teknikerleri kazandırma misyonunu başarıyla sürdürdüğünü ifade etti. Sağlık hizmetlerinde sürekli gelişim ve yeniliğin önemine dikkat çeken Prof. Dr. Özarslan, mezunların görev yapacakları her ortamda üniversiteyi en iyi şekilde temsil edeceklerine inandığını belirterek başarılar diledi.
Törenin devamında, 2025-2026 eğitim-öğretim yılı meslek yüksekokulu birincisi Sibel Sağlık yaptığı konuşmada, kendisi ve arkadaşları adına öğretim elemanlarına ve ailelerine teşekkür etti. Konuşmasının ardından Sibel Sağlık’a ödülü ve başarı belgesi, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Cengiz Özarslan tarafından takdim edildi.
Program kapsamında dereceye giren öğrencilere ödülleri ve başarı belgeleri verildi. Mezuniyet belgelerinin takdim edilmesinin ardından öğrenciler sağlık andını okuyarak meslek hayatlarına ilk adımlarını attı.
Tören, mezun öğrencilerin kep atma seremonisi ile sona erdi.
Rektörümüz, Aydın Karadenizliler Derneği’nin Dayanışma Programına Katıldı
Germencik Yamantürk Meslek Yüksekokulu İlk Mezunları Büyük Bir Törenle Uğurladı
Üniversitemiz ile Sait Begeç İnşaat Arasında Hastane Mescidi İçin Protokol İmzalandı
Üniversitemizde Genel Değerlendirme Toplantısı Gerçekleştirildi
Çine Meslek Yüksekokulu Erasmus+ Kapsamında Macar Akademisyenleri Ağırladı
T.Life Açık Hava Sineması ADÜ’de Yoğun İlgi Gördü
Öğretim Üyemiz, Vergi Konseyi Üyeliğine Seçildi
Öğretim Üyemize Kazakistan Devlet Sanat Akademisi’nden Onursal Büyük Ödül ve Madalya
Üniversitemizde, TÜBİTAK ARDEB 3501 Kapsamında Proje Yazım ve Geliştirme Atölyesi Gerçekleştirildi
Rektörümüz, “Doğadan Pazar: Ege’nin Kadın Elinden” Panayırına Katıldı
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu