Törene; Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent, Rektör Yardımcıları Prof. Dr. Cemal İyem ve Prof. Dr. Erkan Salan, Genel Sekreter V. Prof. Dr. Bertan Akyol, Rektör Danışmanı ve Aydın MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Fatih Hacıyusufoğlu, İletişim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Hatice Hale Bozkurt, fakülte dekanları, meslek yüksekokulu müdürleri, akademik ve idari personel ile öğrenciler ve aileleri katıldı.
Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasının ardından program, Üniversitemiz Halk Dansları Topluluğu’nun sunduğu zeybek gösterisi ile devam etti.
Üniversitemizin uluslararası standartlarda eğitim imkânları sunduğuna değinen Aydın MYO Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Ahmet Fatih Hacıyusufoğlu, “Gayretli ve özverili çalışmalarınızın meyvesini aldığınız bu özel günde, mutluluğunuzu paylaşmak bizim için büyük bir onurdur Üniversitemiz bünyesinde bulunan mesleki eğitim programları, öğrencimizin hem teorik bilgi birikimini artırmayı hem de pratik uygulama deneyimlerini kazanmalarını hedeflemektedir. Önünüzde kendiniz, aileniz ve ülkemize karşı sorumluluklarınızın olduğu bilinciyle yapacağınız çok şey var. Mezuniyetinizin hayırlı ve uğurlu olmasını diliyorum.” dedi.
Öğrencilere bundan sonraki süreç için kendilerine uygun ve doğru hedefler koymaları tavsiyesinde bulunan Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent, “Sevgili öğrencilerimiz, eğitim hayatınızdaki önemli dönüm noktalarından olan üniversite eğitiminizi başarıyla tamamladınız. Bu önemli günde sürekli değişen ve gelişen iş dünyasının ihtiyaçlarına cevap verebilecek nitelikte öğrenciler yetiştirmiş olmanın haklı gururunu yaşıyoruz Mezuniyetinizi tekrar tebrik ediyor, sizlerin bugünlere gelmenizde pay sahibi olan ailenizi, ülkenizi, üniversitemizi her yerde en iyi şekilde temsil edeceğinize inanıyorum. Bundan sonraki hayatınızda hepinize sağlıklı, mutlu, hayırlı ve başarılarla dolu bir ömür diliyorum.” dedi.
Üniversitemiz Rektörü Prof. Dr. Bülent Kent, MYO birincisi Ahmet Gökkurt’u tebrik ederek plaketini takdim etti. Gökkurt yaptığı konuşmada, öğretim elemanlarına ve ailelere, kendisi ve tüm mezunlar adına teşekkür etti.
Mezun öğrencilere belgelerinin verilmesi ve öğrencilerin keplerini atması ile tören sona erdi.
Rektörümüz, Türk Jandarma Teşkilatının 187. Kuruluş Yıl Dönümü Programına Katıldı
Vali Dr. Osman Varol’dan Rektörümüze Ziyaret
İletişim Fakültesi Öğrencilerinden Rektörümüze Ziyaret
Tıp Fakültesi 23. Dönem Mezuniyet ve Yemin Töreni Gerçekleştirildi
İTBF Akademik Kurul Toplantısı Gerçekleştirildi
ADÜ ve ÖSYM İş Birliğinde Kuşadalı Öğrencilere Müjdeli Haber
Rektörümüz Sağlık Kampüsü’nde İncelemelerde Bulundu, Planlanan Çalışmaları Değerlendirdi
Üniversitemiz, Paris’te Düzenlenen Net4Society Matchmaking Event Etkinliğinde Temsil Edildi
Üniversitemizde “Fikri ve Sınai Mülkiyet Hakları” Semineri Düzenlendi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu