Etkinlik, Öğr. Gör. Hüseyin Emin Kurnaz’ın koordinesinde, Miu Digital Reklam Ajansı’nın kurucu ortakları Hanife Aslan Özcan ve Burak Özcan’ın katılımıyla gerçekleştirildi. Etkinlikte, öğrencilere dijital pazarlama stratejileri, sosyal medya yönetimi ve reklam ajanslarının işleyişine dair kapsamlı bilgiler verildi. Dijital pazarlama uzmanları, öğrencilerin dijital pazarlama dünyasına ilişkin merak ettikleri konuları, uygulamalı örneklerle açıklayarak yanıtladı.
Katılımcıların, sektör temsilcilerine doğrudan sorular yönelterek dijital pazarlama ve reklamcılık alanındaki güncel gelişmeleri öğrenme fırsatı bulduğu etkinlik, soru-cevap bölümünün ardından sona erdi.
26. Ege Bölge Toplantısı Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Temel Yapay Zeka Eğitimi Tamamlandı
Öğretim Üyemiz Avrupa Birliği Destekli Projede Uzman Olarak Eğitmenlik ve Mentörlük Yapacak
Nazilli İİBF’de “20. Yılında Türk Denetimli Serbestlik Sistemi” Paneli Gerçekleştirildi
“Gençlerle Sürdürülebilir Yaşayan Bir Ekosistem İçin El Ele” Projesi Onaylandı
Üniversitemiz Ev Sahipliğinde Motivasyon ve Farkındalık Programı Gerçekleştirildi
Üniversitemizde Hizmet İçi Eğitim Programları Düzenlendi
Öğretim Üyemizin Kitapları Yayımlandı
Buharkent MYO ile Buharkent Halk Eğitim Merkezi Arasında İş Birliği Protokolü İmzalandı
Bozdoğan MYO Öğrencilerinden Abalıoğlu Balık İşleme Tesisi’ne Teknik Gezi
Uygulama & Kodlama :
Bilgi İşlem
Web Tasarım Grubu