Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Haber Merkezi

Veteriner Fakültesi Kurbanlık Satışları Başladı

Veteriner Fakültesi bünyesinde bir yılı aşkın süredir tamamen doğal çayır ve mera ortamında, herhangi bir katkı olmayan yemlerle beslenen ve tüm sağlık kontrolleri Fakülte bünyesindeki akademik personel tarafından yapılan kurbanlıklar, yaklaşan kurban bayramı ile birlikte Aydın halkının tercihine sunulmuştur. Kurbanlık satın almak isteyenler Fakülte idari birimleri ile irtibat kurarak kurbanlıkları doğal ortamında görebilecek, istedikleri hayvan veya hayvanları kendi isimlerine ayırtabileceklerdir.

Kurbanlık ayırma işlemi hayvanların kulak numarası üzerinden Fakültemiz Döner Sermaye mutemetliğine 300 TL yatırılarak yapılabilir. Teslim alınmayan kurbanlıkların kaporaları iade edilmez. Aşağıdaki listede ağırlıkları verilen kurbanlıkların bedeli, ödemenin yapılacağı gün tekrar tartılarak değişen ağırlığa göre yeniden tespit edilecektir. Ayrılan hayvanlardan ağırlığı artanların fark bedellerinin ise 1- 7 Temmuz 2022 tarihlerinde Veteriner Fakültesi Döner Sermaye mutemetliğine yatırılması gerekir. Bu tarihe kadar bedeli yatırılmayan kurbanlıkların, satın alınmaktan vazgeçilmiş sayılacağından, kaparoları iade edilmeyecektir.

 Kurbanlık ayırtmak isteyenlerin Şube Müdürü Yahya Özdemir ile (0 256 220 60 25), ulaşılamamaları halinde ise (0256 22 60 10) ve (0256 22 60 34) iletişime geçmeleri gerekmektedir. 

Kurbanlık teslimi en son bayramın birinci günü 09/07/2022 tarihi saat 17:00 dir.

Bilgi Notu: Yeterli talep (10 adet) olması halinde Fakültemizde kurbanlık kesimi yapılabilecektir.

(Kesim ücreti 300 TL olup, kurbanlık bedeline dahil değildir.)

 

Sıra

Kulak Numarası

Cinsiyet

Irk

16/06/2022 Tarihli Canlı Ağırlık (kg)

KDV Dahil Kğ Fiyatı TL

 

 

Durumu

No

1

TR09001898844

Erkek

Kıvırcık

45

60

SATILDI

2

TR09001858856

Erkek

Kıvırcık

45

60

SATILDI 

3

TR09001858860

Erkek

Kıvırcık

35

60

 

4

TR09001858850

Erkek

Kıvırcık

55

60

SATILDI

5

TR09001858855

Erkek

Kıvırcık

45

60

 

6

TR09001858857

Erkek

Pırlak

50

60

SATILDI 

7

TR09001858852

Erkek

Pırlak

55

60

SATILDI

8

TR09001858859

Erkek

Kıvırcık 

42

60

 SATILDI

9

TR09001898149

Erkek

Kıvırcık

40

60

 

10

TR09001858846

Erkek

Kıvırcık

58

60

SATILDI

11

TR09001858847

Erkek

Kıvırcık

60

60

SATILDI

12

TR09001898845

Erkek

Kıvırcık

45

60

 

13

TR09001858851

Erkek

Kıvırcık

60

60

SATILDI

14

TR09001955246

Erkek

Kıvırcık

40

60

 

15

TR09001955249

Erkek

Kıvırcık

40

60

 

16

TR09001898850

Erkek

Kıvırcık

40

60

 

17

TR09001955259

Erkek

Kıvırcık

40

60

 

18

TR09001955247

Erkek

Kıvırcık

35

60

 

19

TR09001858853

Erkek

Kıvırcık

55

60

SATILDI

20

TR09001955258

Erkek

Kıvırcık

40

60

 

21

TR09001955250

Erkek

Kıvırcık

40

60

 

22

TR09001955257

Erkek

Kıvırcık

30

60

 

23

TR09001955255

Erkek

Kıvırcık

30

60

 

24

TR09001955256

Erkek

Kıvırcık

38

60

 

25

TR09001955245

Erkek

Kıvırcık

20

60

 

26

TR09001858848

Erkek

Kıvırcık

55

60

SATILDI

27

TR09001858854

Erkek

Kıvırcık

50

60

 SATILDI

28

TR09001858858

Erkek

Kıvırcık

45

60

 SATILDI

29

TR09001898848

Erkek

Kıvırcık

40

60

  SATILDI

30

TR09001898847

Erkek

Kıvırcık

38

60

 

31

TR09001858840

Dişi 43

Kıvırcık 

38

55

 

32

TR09001681038

Dişi 19

Kıvırcık

45

40

 

33

TR09001574540

Dişi 16

Kıvırcık

60

40

SATILDI

34

TR09001898836

Dişi 72

Kıvırcık

35

55

 

35

TR09001632588

Dişi 60

Kıvırcık

65

40

SATILDI

36

TR09001084214

Dişi 61

Kıvırcık

55

40

 

37

TR09001574537

Dişi 65

Kıvırcık

45

40

 

38

TR09001574545

Dişi 71

Kıvırcık

45

40

 

39

TR09001574538

Dişi 66

Kıvırcık

55

40

 

40

TR09001574535

Dişi 64

Kıvırcık

55

40

SATILDI

 

15.06.2022
Diğer Duyurular

KISMİ ZAMANLI İŞE BAŞLAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN İZLEYECEKLERİ YOL VE RANDEVU ZAMANLARI
13.11.2025
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılında Üniversitemiz birimlerinde kısmi zamanlı olarak çalışacak öğrencilerimiz çalışacak oldukları birimler için belirlenen tarih ve saatlerde evraklarıyla birlikte Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı'na başvurmalıdırlar. Öğrencilerin İşlem yaptırmadan kesinlikle çalışmaya başlamamaları gerekmektedir. KISMİ ZAMANLI İŞE BAŞLAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN İZLEYECEKLERİ YOL VE RANDEVU ZAMANLARI  http://www.idari.adu.edu.tr/db/sks/default.asp?idx=343032 linkine giriş yapılarak —   Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi  Formu indirilecek ve öğrenci tarafından doldurulacak. Formda sadece Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesinin 4. ve 5. bölümler boş bırakılacak ve SKS Daire Başkanlığı tarafından doldurulacaktır. Daha sonrasında belirtilen randevu gününde Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına yukarıda belirtilen evraklar ile müracaatlarını aşağıda belirtilen randevu günü ve saatinde yapacaklardır. Öğrencinin Başvuru için Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına gelirken getirmesi gereken evraklar. - e-devlet SGK müstehaklık sorgu çıktısı (SPAS) - Nüfus cüzdan fotokopisi - Öğrenci kimlik fotokopisi - Ziraat Bankası iban numarası (Aydın Merkez Şb.) - Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi  NOT: Randevu tarihinde ve saatinde dersi olan öğrenciler uygun oldukları saatlerde gelebilirler.                                                                                                                

Kısmi Zamanlı Öğrenci Randevu Listesi Hakkında
11.11.2025
2025-2026 Eğitim Öğretim Yılında Üniversitemiz birimlerinde kısmi zamanlı olarak çalışacak öğrencilerimiz çalışacak oldukları birimler için belirlenen tarih ve saatlerde evraklarıyla birlikte Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı'na başvurmalıdırlar. Öğrencilerin İşlem yaptırmadan kesinlikle çalışmaya başlamamaları gerekmektedir. KISMİ ZAMANLI İŞE BAŞLAYACAK ÖĞRENCİLERİMİZİN İZLEYECEKLERİ YOL VE RANDEVU ZAMANLARI http://www.idari.adu.edu.tr/db/sks/default.asp?idx=343032linkine giriş yapılarak — Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi Formu indirilecek ve öğrenci tarafından doldurulacak. Formda sadece Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesinin 4. ve 5. bölümler boş bırakılacak ve SKS Daire Başkanlığı tarafından doldurulacaktır. Daha sonrasında belirtilen randevu gününde Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına yukarıda belirtilen evraklar ile müracaatlarını aşağıda belirtilen randevu günü ve saatinde yapacaklardır. Öğrencinin Başvuru için Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına gelirken getirmesi gereken evraklar: - e-devlet SGK müstehaklık sorgu çıktısı (SPAS) - Nüfus cüzdan fotokopisi - Öğrenci kimlik fotokopisi - Ziraat Bankası iban numarası (Aydın Merkez Şb.) - Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi NOT: Randevu tarihinde ve saatinde dersi olan öğrenciler uygun oldukları saatlerde gelebilirler. SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI

ÖĞRETİM ÜYESİ ALIM İLANI - (10.11.2025)
10.11.2025
10.11.2025 tarihli Resmi Gazete'de yayımlanan ilanımız ile Üniversitemizin çeşitli birimlerine Öğretim Üyesi temini yapılacaktır. İlan metni ve başvurulara ilişkin belgeler aşağıda belirtilmiş olup, ilan metninin ve Öğretim Üyesi Kadrolarına Başvuru Kılavuzunun hassasiyetle incelenip belirtilen şekilde başvuruların yapılması önem arz etmektedir. İlan metnine ulaşmak için tıklayınız. Üniversitemiz Öğretim Üyesi Kadrolarına Yükseltilme ve Atamalarda Aranan Değerlendirme Ölçütleri ve Puanlama Yönergesi'ne ulaşmak için tıklayınız. Üniversitemiz Akademik Değerlendirme Puan Bildirim Formu'na ulaşmak için tıklayınız. Öğretim Üyesi Kadrolarına Başvuru Kılavuzuna ulaşmak için tıklayınız. Profesör kadroları başvuru dilekçesi örneğine ulaşmak için tıklayınız. Doçent kadroları başvuru dilekçesi örneğine ulaşmak için tıklayınız. Doktor Öğretim Üyesi kadroları başvuru dilekçesi örneğine ulaşmak için tıklayınız. Not: Üniversitemiz Senatosunun 10.10.2024 tarihli ve 2024-15-II sayılı kararı doğrultusunda Yükseköğretim Genel Kurulunun 21.11.2024 tarihli kararı uyarınca Üniversitemiz Öğretim Üyesi Kadrolarına Yükseltilme ve Atanmalarda Aranan Değerlendirme Ölçütleri ve Puanlama Yönergesi’nin 5. maddesine eklenen 14. fıkra gereğince Doçent veya Doktor Öğretim Üyesi kadrolarına müracaat eden adaylara Deneme Dersi uygulamasının yapılmasına karar verilmiştir. Deneme Dersine ilişkin duyuru, Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığının internet sayfasında ayrıca yapılacak olup bu duyuru tebliğ mahiyetinde kabul edilecektir.

2025-2026 Eğitim-Öğretim Dönemi Yemek Bursu Almaya Hak Kazanan Öğrencilerin Dikkatine
06.11.2025
2025-2026 Eğitim-Öğretim Döneminde yemek bursu almaya hak kazanan öğrencilerimiz 7 Kasım 2025 Cuma gününden itibaren yemek burslarını kullanmaya başlayabilirler. Yemek bursları, Yapı Kredi E-Kampüs ile QR Kod ve kartla geçiş sistemine otomatik tanımlanacaktır. Yemek bursunu kazanan öğrencilerimiz, ADÜ OBİS Sistemi üzerinden kontrollerini sağlayabilirler.

GÜVENLİ KAMPÜS UYGULAMALARI KAPSAMINDA YOL DÜZENLEMESİ
27.10.2025
Üniversitemizde yürütülen Güvenli Kampüs çalışmaları kapsamında, öğrencilerimizin yurt binalarına ulaşımında herhangi bir mağduriyet yaşamamaları amacıyla düzenlemeler yapılmıştır. Bu doğrultuda, 29 Ekim 2025 Çarşamba gününden itibaren sağlık kampüsü içerisinde yer alan yol, öğrenci yurtlarına kadar ulaşıma açılmıştır. Toplu taşıma araçları (şehir içi özel halk otobüsleri ve Aydın Büyükşehir Belediyesi halk otobüsleri), 07.30–23.30 saatleri arasında Efeler Öğrenci Yurdu istikametinden Berin Menderes Öğrenci Yurdu yanındaki güvenlik kontrol noktasına kadar ulaşım sağlayabilecektir. Kampüs yaşamının daha düzenli, erişilebilir ve güvenli hale getirilmesi amacıyla, Üniversitemiz yönetimi öğrencilerimizin ihtiyaçlarını dikkate alarak konforlu bir kampüs ortamı oluşturma çalışmalarını kararlılıkla sürdürmektedir.

The Cochrane Library deneme erişimine açılmıştır
13.11.2025
Aşağıda bilgisi bulunan online veri tabanı belirtilen tarihe kadar kütüphanemiz kullanıcılarına deneme erişimine açılmıştır. Bu veri tabanına aşağıda yer alan linkten veya kütüphanemiz web sayfasında yer alan deneme amaçlı veri tabanları linkinden(https://kutuphane.adu.edu.tr/default.asp?idx=313930) ulaşabilirsiniz. The Cochrane Library Dünya çapında her gün uygulanan tedavilerin bağımsız olarak değerlendirilip kontrolleri yapılarak mümkün olan en iyi sonucu uzmanlarına sunmaktır. Sağlık alanında karar verme sürecini iyileştirmek, desteklemek için farklı türde yüksek kaliteli, bağımsız kanıtlar içeren bir veri tabanı koleksiyonudur. Daha fazla bilgi için https://www.cochranelibrary.com/ sayfasını ziyaret ediniz. İçerik: • 9,000+ sistematik review, +2,000,000 klinik inceleme, +2,400 protokol ve +3,500 Cochrane Clinical Answers (klinik soru ve cevap) • PICO Araması • Her ay 30+ yeni review Eğitim ve içerik videoları için lütfen Cochrane Library Eğitim Portalı ‘nı ziyaret ediniz. Deneme Başlama Tarihi: 11.11.2025 Deneme Bitiş Tarihi: 31.12.2025   Veri tabanı hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız. Kütüphane Memnuniyet Anketi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane

Prof. Dr. Hüseyin BAŞPINAR’ın Emeklilik Yemeği
06.11.2025
Bildiğiniz üzere, Bitki Koruma camiasının duayen isimlerinden ve hepimizin ufkunu açan çok kıymetli hocamız Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Ziraat Fakültesi Bitki Koruma Bölümü Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hüseyin Başpınar, uzun yıllar süren dolu dolu akademik kariyerini tamamlayarak 20 Kasım 2025 tarihinde emekliliğe ayrılıyor. Bu anlamlı vedayı, hocamızın hayatına dokunduğu tüm meslektaşları ve dostlarıyla birlikte, sıcak bir emeklilik yemeği düzenleyerek taçlandırmak istiyoruz. Hocamıza olan şükranımızı ve sevgimizi göstereceğimiz bu özel gecede sizi de aramızda görmekten büyük onur duyarız. Bu güzel buluşmaya katılmak isteyen meslektaşlarımız için gerekli detaylar ve kayıt formu aşağıdaki bağlantıda yer almaktadır: Bağlantı: https://www.icloud.com/invites/0dc0dhyeyp3UqawtnK_qZiLSA Katılımınızla ve desteğinizle bu geceyi Prof. Dr. Hüseyin Başpınar hocamız için unutulmaz kılacağımıza eminiz. Şimdiden göstereceğiniz hassasiyet ve ilgi için yürekten teşekkür ederiz. Akademik çalışmalarınızda kolaylıklar ve başarılar dileriz. En derin saygı ve sevgilerimizle, Prof. Dr. Ayhan YILDIZ Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Bitki Koruma Bölümü Bölüm Başkanı     NOT: Yemeğe katılmak isteyen katılımcıların 14 Kasım 2025 Cuma günü saat 17:00’a belirtilen bağlantıdan kayıt yaptırmaları gerekmektedir.

Noorsoft Dijital Kütüphaneleri Deneme Erişimine Açılmıştır
03.11.2025
Aşağıda bilgisi bulunan online veri tabanı belirtilen tarihlere kadar kütüphanemiz kullanıcılarına deneme erişimine açılmıştır. Bu veri tabanına aşağıda yer alan linkten veya Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı web sayfamızda yer alandeneme amaçlı veri tabanları linkinden (https://kutuphane.adu.edu.tr/default.asp?idx=313930) ulaşabilirsiniz. Noorsoft Dijital Kütüphaneleri; Genellikle İslami Bilimler, Orta Doğu Araştırmaları, beşeri bilimler ve tarih konularında, Arapça ve Farsça ve İngilizce dillerinde yazılmış eserleri içeren Noorsoft Platformu iki ayrı modülden oluşmaktadır. Noormag 122.000+ dergiyi, Noorlib ise 134.000+ kitabı içermektedir. Erişim Linki: https://www.noormags.ir/view/en/Default Erişim Tarihi : 27.10.2025- 31.11.2025   Görüş ve Önerilerinizi bizimle paylaşınız lütfen Kütüphane Memnuniyet Anketi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/ Tel: 0256 218 20 00/2840-2841 0256 218 20 46

KAMUSEARCH Veri Tabanları Deneme Erişimine Açılmıştır
30.10.2025
Aşağıda bilgisi bulunan online veri tabanı belirtilen tarihlere kadar kütüphanemiz  kullanıcılarına deneme erişimine açılmıştır. Bu veri tabanına aşağıda yer alan linkten veya Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı web sayfamızda yer alan deneme amaçlı veri tabanları linkinden (https://kutuphane.adu.edu.tr/default.asp?idx=313930) ulaşabilirsiniz. KAMUSEARCH (kamusearch.com) veri tabanları, 11 milyon taranmış ve tasniflenmiş akademik yayın, Yargıtay, Danıştay, Sayıştay, Anayasa Mahkemesi, Uyuşmazlık Mahkemesi, AİHM, İstinaf, ilk derece mahkemeleri, kurul kararları, resmi görüş, mevzuat değişiklikleri ve tüm güncel mevzuatı kapsamaktadır. KAMUSEARH, Karar Türk ve Mali Mevzuat olmak üzere iki veri tabanından oluşmaktadır. Karar Türk (kararturk.com), akademik yayın, içtihat, görüş ve mevzuatı içermektedir. Mali Mevzuat (malimevzuat.com.tr), kamu idarelerini ilgilendiren içtihat ve mevzuatın başlıklandırılarak kategorize edildiği veri tabanıdır. Sistem ayrıca, idarelerin Sayıştay denetimine hazırlanmasına ve araştırmacıların Sayıştay bulgularını karar ve kurum türüne göre incelemesine olanak sağlayan yazılım içermektedir. Erişim Linkleri: Veri tabanları ortak erişim: https://kamusearch.com/ Karar Türk (kararturk.com) Mali Mevzuat (malimevzuat.com.tr)   Erişim Tarihi : 27.10.2025-30.11.20225   Görüş ve Önerilerinizi bizimle paylaşınız lütfen Kütüphane Memnuniyet Anketi Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/ Tel: 0256 218 20 00/2840-2841 0256 218 20 46    

Uluslararası Kültürel Miras Sektöründe İNCLUSION Konferansı
11.07.2025
Türkiye Bilimler Akademisi (TÜBA) tarafından düzenlenecek olan Uluslararası Kültürel Miras Sektöründe İNCLUSION Konferansı 10 Ocak 2026 tarihinde Boğaziçi Üniversitesinde gerçekleştirilecektir. Bildiri ve panel önerileri resmi konferans başvuru portalı üzerinden gönderilecektir(https://confregister.tuba.gov.tr). Konferans için ayrıntılı bilgiler https://conference.tuba.gov.tr/ web sitesinde yer almaktadır

+90 256 218 20 00
Faks : +90 256 214 66 87
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Merkez Kampüsü, Kepez Mevkii
Efeler / AYDIN