Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Haber Merkezi

667 SAYILI KHK İLE ÜNİVERSİTEMİZE YERLEŞEN ADAYLARIN DİKKATİNE!!!...

667 SAYILI KHK UYARINCA ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİNE YERLEŞTİRİLEN ADAYLARIN KAYIT-KABUL İŞLEMLERİ Üniversitemize ÖSYM tarafından 667 Sayılı KHK Uyarınca yerleştirilen adayların aşağıda belirtilen tarihler arasında e-devlet üzerinden e-devlet şifresiyle giriş yaparak veya yerleştikleri Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun öğrenci işleri bürosuna bizzat gelerek kayıt işlemini yapmaları gerekmektedir.

KAYIT TARİHLERİ Başlama: 26.09.2016 Bitiş: 29.09.2016

E-DEVLET ÜZERİNDEN E-DEVLET ŞİFRESİYLE KAYIT YAPTIRAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER 1. E-devlet üzerinden kayıt yaptırdığına ilişkin barkot çıktısı.

2. Adnan Menderes Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yapılarak doldurulan Bilgi İzleme Formu çıktısı. Söz konusu belgeler, kayıt işleminden sonra yerleştirilmiş olduğunuz fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokulu öğrenci işleri bürosuna teslim edilecektir. Yukarıdaki belgeler dışında herhangi bir belge teslim edilmeyecek, dosya muhteviyatı koordinatör üniversiteden öğrenci işleri bürosu tarafından istenecektir.

YÜZ YÜZE KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

1. Diploma veya mezuniyet belgesi fotokopisi,

2. Nüfus Cüzdanının fotokopisi, (Aslı kayıt anında kayıtla ilgili memura mutlaka gösterilmelidir). Fotoğraf, (6 adet 4.5 x 6 cm ebadında fotoğraf)

3. Banka Dekontu, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından yapılan duyuru doğrultusunda “667 sayılı KHK uyarınca yükseköğretim kurumlarına 2016-2017 eğitim öğretim yılı güz dönemi için kayıt yaptıracak öğrencilerden öğrencilerin eğitim öğretim sürecine bir an önce başlayabilmeleri, daha fazla zaman kaybetmemeleri, koordinatör üniversitelerdeki bilgi ve belgelerin yükseköğretim kurumlarına aktarılması ile gerekli evrakların ve belgelerin bu işlemler sırasında sağlanabilmesine de imkan vermek üzere, kayıt esnasında öğrenim ücreti alınmayacak, öğrenim ücretleri güz dönemi final sınavına kadar alınabilecektir.” Bu konuda dönem içerisinde gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır.

4. (2016 OSYS Sonuç Belgesi Bilgisayar Çıktısı,

5. Öğrenci Bilgi İzleme Formu; Kayda gelen öğrenci kayıt sırasında doldurulup çıktısını alınarak imzalayacak ve, öğrenci işleri bürosuna teslim edecektir.

6. Kütüphane Üyeliği Formu; Üniversitemizde öğrenim gören öğrencilerin, kütüphane hizmetlerinden yararlanabilmesi için kütüphane üyeliğinin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

7. Zorunlu Hazırlık Sınıfı Eğitimi İçin Yabancı Dil Yeterlik Sınavı Başvuru Formu; zorunlu hazırlık sınıfı bulunan programlara kayıt yaptıracak adayların yabancı dil seviyelerinin belirlemesi amacıyla Yabancı Dil Yeterlik Sınavı (YDYS) yapılacaktır. Öğrencilerin seviyelerinin belirlenerek sınıflandırma yapılabilmesi açısından bu sınava girmeleri önem taşımaktadır. YDYS başvuru ve sınav tarihleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürlüğünün http://www.akademik.adu.edu.tr/yo/yabancidiller/default.asp?idx=323234 adresinden ulaşılabilir.

ZORUNLU HAZIRLIK SINIFI BULUNAN PROGRAMLAR: Mühendislik Fakültesinin tüm programları, Nazilli İİBF Uluslararası İlişkiler (İngilizce) Programı, Fen Edebiyat Fakültesi Alman Dili ve Edebiyatı, İngiliz Dili ve Edebiyatı, Fransız Dili ve Edebiyatı Programları.

İsteğe Bağlı Hazırlık Sınıfı Eğitimi İçin Yabancı Dil Yeterlik Sınavı Başvuru Formu; İsteğe bağlı hazırlık sınıfı eğitimi almak isteyen öğrencilerin, Yabancı dil seviyelerinin belirlenmesi amacıyla Yabancı Dil Yeterlik Sınavı (YDYS) yapılacaktır. Öğrencilerin seviyelerinin belirlenerek sınıflandırma yapılabilmesi açısından bu sınava girmeleri önem taşımaktadır. YDYS başvuru ve sınav tarihleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürlüğünün http://www.akademik.adu.edu.tr/yo/yabancidiller/default.asp?idx=323234 adresinden ulaşılabilir.

İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK SINIFI BULUNAN PROGRAMLAR: Davutlar Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği programı, Didim Meslek Yüksekokulunun tüm programları, Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Programı, Karacasu Memnune İnci Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği programları, Söke İşletme Fakültesinin tüm programları, Turizm Fakültesinin tüm programları. Sağlık Kurulu Raporu; Aşağıdaki birimlere kesin kayıt yaptıracak adaylardan sağlık kurulu raporu istenmektedir:

KESİN KAYIT İÇİN SAĞLIK RAPORU İSTENEN BİRİMLER/PROGRAMLAR:

Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu;

• Fizyoterapi Programına kesin kayıt yaptıracak adayların; Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden, eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu istenmektedir.

• İlk ve Acil Yardım Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden sürücü belgesi almaya engel olmayan bir beden yapısı ve ruh sağlığına sahip olduklarını belgeleyen rapor almaları; program gereği 2. sınıfta araç kullanmalarının zorunlu olması sebebiyle kayıt tarihinde 17 yaşını tamamlamış olmaları; erkek öğrencilerde 1.65 m’den, kız öğrencilerde 1.60 m’den kısa olmamak, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 fazla veya 15 noksan kilo ağırlığında olmak; kurtarma ve taşıma işlerinde iki kişilik bir ekipte çalışırken sedyedeki bir hastayı ekip arkadaşı ile birlikte taşıyabilecek beden ve fizik yeterliliğine sahip olmaları gerekmektedir.

Didim Meslek Yüksekokulu; Aşçılık Programına kesin kayıt yaptıracak adayların; Devlet Hastanelerinden Tam Portör Raporu almaları gerekmektedir.

Diş Hekimliği Fakültesi; Kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Tam teşekkülü devlet veya Üniversite hastanelerinden bedensel ya da ruhsal engelinin diş hekimliği mesleğini icra etmesinde herhangi bir sakınca bulunmadığını belirten heyet raporu istenmektedir.

Hemşirelik Fakültesi; Kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Tam teşekküllü devlet veya üniversite hastanelerinden görme, duyma, konuşma ve mesleğini yapmaya engeli olmadığına dair alınacak Sağlık Kurulu Raporu istenmektedir.

Nazilli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu; Kesin kayıt yaptıracak adaylardan; tam teşekküllü resmi bir hastaneden, eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu istenmektedir.

Sağlık Bilimleri Fakültesi; Ebelik Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Tam teşekküllü devlet veya üniversite hastanelerinden görme, duyma, konuşma ve mesleğini yapmaya engeli olmadığına dair alınacak Sağlık Kurulu Raporu istenmektedir.

Söke Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu;

• Ameliyathane Hizmetleri Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; tam teşekküllü Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden ”Ameliyathane Hizmetleri Programına kayıt yaptırmasında ve öğrenim görmesinde sakınca yoktur” ibareli rapor almaları istenmektedir.

• Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; tam teşekküllü Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden “Tıbbi Görüntüleme Teknikleri programına kayıt yaptırmasında ve öğrenim görmesinde sakınca yoktur” ibareli rapor almaları istenmektedir.

• İlk ve Acil Yardım Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden sürücü belgesi almaya engel olmayan bir beden yapısı ve ruh sağlığına sahip olduklarını belgeleyen rapor almaları; program gereği 2. sınıfta araç kullanmalarının zorunlu olması sebebiyle kayıt tarihinde 17 yaşını tamamlamış olmaları; erkek öğrencilerde 1.65 m’den, kız öğrencilerde 1.60 m’den kısa olmamak, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 fazla veya 15 noksan kilo ağırlığında olmak; kurtarma ve taşıma işlerinde iki kişilik bir ekipte çalışırken sedyedeki bir hastayı ekip arkadaşı ile birlikte taşıyabilecek beden ve fizik yeterliliğine sahip olmaları gerekmektedir.

Tıp Fakültesi; Kesin kayıt yaptıracak adaylardan; tam teşekküllü resmi bir sağlık kuruluşundan (Devlet veya Üniversite hastaneleri ile Sağlık Bakanlığı Eğitim ve Araştırma hastanelerinden) alınacak “Tıp Fakültesine Kaydolmasında Sakınca Yoktur” ibareli Sağlık Kurulu Raporu istenmektedir.

DİKKAT !!! KESİN KAYIT İŞLEMLERİNİZİN TAMAMLANMASI İÇİN Sizden istenen belgelerle birlikte yerleştirilmiş olduğunuz birim öğrenci işleri bürosuna başvurmanız gerekmektedir. Kesin kayıt işlemlerinizi tamamlayıp öğrencilik kaydınızı gerçekleştirdikten sonra, https:\\obisnet.adu.edu.tr adresinden ders kaydınızı yapmayı unutmayınız.

DERS KAYIT İŞLEMLERİ: 1. Üniversitemize 667 sayılı KHK sonucu kayıt yaptıran öğrencilerin öğrencilik kaydından sonra 26 Eylül 2016- 30 Eylül 2016 tarihleri arasında ders kayıtlarını da yapmaları gerekmektedir.

2. OBiS sistemine kullanıcı adı olarak öğrenci numaranız, şifre olarak TC Kimlik numaranızı kullanarak giriş yapınız.

3. “Öğretim Programı” sayfasından, kayıtlı olduğunuz programın 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Öğretim Programını inceleyerek, öğretim hayatınız boyunca almakla yükümlü olacağınız dersleri ve ders koşullarını dikkatle inceleyiniz.

4. “Ders Kayıt İşlemi” sayfasında öğretim programınızda yer alan derslerin 2016-2017 Güz yarıyılında açılan şubeleri listelenmektedir. Şubeleri açılan ve kontenjanı uygun olan derslerden kayıtlanmak istediklerinize “Şubeye Kayıtlan” butonuna tıklayarak kayıtlanınız.

5. Şube kontenjanı dolu olan derslere kayıtlanmak istemeniz halinde, bölüm/program başkanlığınız ile ders ekle sil süresince (26-30 Eylül 2016 tarihleri arasında) iletişime geçerek, kontenjan açılması talebinde bulunabilirsiniz.

6. Bir yarıyılda kayıtlanabileceğiniz ders kredisi normal dönem kredisi olan 30 AKTS kredisidir; ancak takip eden yarıyıllardan da ders seçimi yapmanız halinde toplam, maksimum 45 AKTS kredisi ders seçebilirsiniz.

7. OBiS sistemine kaydettiğiniz kişisel e-posta adresinizi güncel tutunuz. Kayıtlanmış olduğunuz derslerin şubeleri üzerinde bölüm başkanlıkları tarafından yapılan değişikliklere ilişkin bilgi, e-posta adresinize gönderilecektir.

ÖNEMLE DUYURULUR

https://obisnet.adu.edu.tr/GIRIS?ReturnUrl=%2f
09.08.2016
Diğer Duyurular

2024 Özel Yetenek Sınavı (ÖZYES) Ek Yerleştirme Sonucu Kayıt Yaptıracak Öğrencilerin Dikkatine
15.11.2024
2024 Özel Yetenek Sınavı (ÖZYES) Ek Yerleştirme Sonucu Kayıt Yaptıracak Öğrencilerin Dikkatine

Öğretim Elemanı Alım İlanı
18.11.2024
18.11.2024 tarihinde Resmi Gazete'de yayımlanan ilanımız ile Üniversitemizin çeşitli birimlerine Öğretim Üyesi ve Araştırma Görevlisi temini yapılacaktır. İlan metni ve başvurulara ilişkin belgeler aşağıda belirtilmiş olup, ilan metninin ve Öğretim Üyesi Kadrolarına Başvuru Kılavuzunun hassasiyetle incelenip belirtilen şekilde başvuruların yapılması önem arz etmektedir. İlan metnine ulaşmak için tıklayınız. Üniversitemiz Öğretim Üyesi Kadrolarına Yükseltilme ve Atamalarda Aranan Değerlendirme Ölçütleri ve Puanlama Yönergesi'ne ulaşmak için tıklayınız. Üniversitemiz Akademik Değerlendirme Puan Bildirim Formu'na ulaşmak için tıklayınız. Öğretim Üyesi Kadrolarına Başvuru Kılavuzuna ulaşmak için tıklayınız. Profesör kadroları başvuru dilekçesi örneğine ulaşmak için tıklayınız. Doçent kadroları başvuru dilekçesi örneğine ulaşmak için tıklayınız. Doktor Öğretim Üyesi kadroları başvuru dilekçesi örneğine ulaşmak için tıklayınız. Araştırma Görevlisi kadroları başvuru formuna ulaşmak için tıklayınız.

Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Sınavları Başvuru Kılavuzu ile Sınav Tarihi ve Yeri Duyurusu
03.10.2024
Yükseköğretim Üst Kuruluşları ile Yükseköğretim Kurumları Personeli Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Yönetmeliğinin 12'nci maddesi uyarınca Üniversitemiz personeline yönelik olarak Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği sınavı Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından Anadolu Üniversitesine yaptırılacağı ve sınav tarihi ve sınav yerine ilişkin Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından belirlendikten sonra ilan edileceği 26 Temmuz 2024 tarihinde Üniversitemiz web sayfasında duyurulmuştur. Bu bağlamda; Anadolu Üniversitesi tarafından yapılacak olan Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği sınavlarına ilişkin sınav tarihi, sınav yeri, sınav takvimi ve sınava ilişkin tüm hususlar Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından https://www.yok.gov.tr/ internet adresinde duyurular kısmında yayımlanmıştır. Duyuruya ulaşmak için tıklayınız. 2024 Yükseköğretim Kurulu Görevde Yükselme ve Ünvan Değişikliği Merkezi Yazılı Sınavı İnternet Başvuru Kılavuzu ulaşmak için tıklayınız Sözlü sınav tarihi ile ilgili daha sonra duyuru yapılacaktır. Bu duyuru tebliğ mahiyetinde olup, adaylara ayrıca bilgilendirme yapılmayacaktır.

İnternet Kesintisi Hakkında Bilgilendirme
22.11.2024
Değerli Personellerimiz, Bilgisayar sistemlerimizin daha verimli çalışabilmesi ve özellikle güvenlik amaçlı güncelleştirmeler yapılacağı için, 23.11.2024 Cumartesi tarihinde saat 07.00 ile 10.00 arasında planlı bir internet kesintisi yapılacaktır. Bu süre zarfında üniversitemiz tüm kampüslerinde ve hastanelerimizde internet bağlantınızın kesileceğini lütfen dikkate alınız.

Kısmi Zamanlı İşe Başlayacak Öğrencilerimizin İzleyecekleri Yol ve Randevu Zamanları
21.11.2024
      2024-2025 Eğitim Öğretim Yılında Üniversitemiz birimlerinde kısmi zamanlı olarak çalışacak öğrencilerimiz çalışacak oldukları birimler için belirlenen tarih ve saatlerde evraklarıyla birlikte Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı'na başvurmalıdırlar. Öğrencilerin İşlem yaptırmadan kesinlikle çalışmaya başlamamaları gerekmektedir.  http://www.idari.adu.edu.tr/db/sks/default.asp?idx=343032 link girişi — Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi     Formu indirilecek ve öğrenci tarafından doldurulacak. Formda sadece Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesinin 4. ve 5. bölümler boş bırakılacak ve SKS Daire Başkanlığı tarafından doldurulacaktır. Daha sonrasında belirtilen randevu gününde Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına yukarıda belirtilen evraklar ile müracaatlarını aşağıda belirtilen randevu günü ve saatinde yapacaklardır.   Öğrencinin Başvuru için Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığına gelirken getirmesi gereken evraklar    -          e-devlet  SGK müstehaklık sorgu çıktısı (SPAS) -          Nüfus cüzdan fotokopisi -          Öğrenci kimlik fotokopisi -          Ziraat Bankası iban numarası (Aydın Merkez Şb.) -          Kısmi Zamanlı Öğrenci Çalıştırma Sözleşmesi   NOT: Randevu tarihinde ve saatinde dersi olan öğrenciler uygun oldukları saatlerde gelebilirler.      

Personelimiz Mehmet Özdamar’a Başsağlığı
19.11.2024
Üniversitemiz Turizm Fakültesi personeli Mehmet Özdamar’ın annesi Günay Özdamar 15 Kasım 2024 tarihinde vefat etmiştir. Merhumeye Yüce Allah’tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı ve sabır dileriz.

Sayısal Kitap Veri Tabanı Deneme Erişimine Açılmıştır
15.11.2024
Aşağıda bilgisi bulunan  online veri tabanı belirtilen tarihe kadar kütüphanemiz kullanıcılarına deneme erişimine açılmıştır. Bu veri tabanına aşağıda yer alan linkten veya kütüphanemiz web sayfasında yer alan deneme amaçlı veri tabanları linkinden (https://kutuphane.adu.edu.tr/default.asp?idx=313930) ulaşabilirsiniz. Sayısal Kitap: Türkçe Sayısal Kütüphane, Türkçe e-Kitap, Sesli Kitap ve e-Dergi Platformu olarak kitap okuma ve dinleme için olanak sunmakta olan Türkçe E Kitap veri tabanıdır. Erişim Adresi : www.sayisalkitap.com Erişim Tarihi: 13.11.2024-15.12.2024 Kullanıcı Hesabı ve İşlevleri Ana menüde sağ üst köşede yer alan “Kayıt” seçeneğini tıklayarak, kendiniz için bir kullanıcı hesabı oluşturabilirsiniz. (e-kitapların okunabilmesi için platforma kaydolmak gerekmez. Kullanıcı kaydı, kendi kitaplığınızı oluşturma, not alma, vb. platformun kişiye özel sunduğu işlevler için gereklidir.) “Kayıt” tıklandıktan sonra, “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu” uyarınca bir bilgilendirme ve onam formu açılır. Bilgilendirmeyi okuyup “Kabul Ediyorum” butonuna tıkladığınız zaman, e-posta adresinizi, şifrenizi, ad ve soyadı alanlarını doldurmanız gereken kısa bir form çıkar. Bu bilgileri doldurduktan sonra “Kayıt” butonuna tıklayarak kullanıcı hesabınızı oluşturabilirsiniz.   Veri tabanı hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız. Kütüphane Memnuniyet Anketi     Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/   Tel: 0256 218 20 00/2840-2841  

Jaypeedigital Akademik Veri Tabanı ve Video Platformu Deneme Erişimine Açılmıştır
14.11.2024
Aşağıda bilgisi bulunan  online veri tabanı belirtilen tarihe kadar kütüphanemiz kullanıcılarına deneme erişimine açılmıştır. Bu veri tabanına aşağıda yer alan linkten veya kütüphanemiz web sayfasında yer alan deneme amaçlı veri tabanları linkinden (https://kutuphane.adu.edu.tr/default.asp?idx=313930) ulaşabilirsiniz. JaypeeDigital Akademik:  Tıp, Diş Hekimliği, Hemşirelik ve Sağlık Bilimleri veritabanı ve Video platformu, akademik e-kitap, ameliyatları gösteren ve sesli anlatımlı akademik video, MCQ, SBA, SCE soru bankası ve cevapları, USMLE, MRCP, FRCS, FRCR sınavları için hazırlık kitapları  vb. kaynakları içermektedir. Not: Deneme erişimi sürecinde JaypeeDigital veritabanı içerisindeki kaynaklar sadece ekranda görüntülenebilmekte olup, indirilememektedir. Erişim linki: http://www.jaypeedigital.com/   Erişim tarihi: 13.11.2024 - 12.12.2024   Veri tabanı hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız. Kütüphane Memnuniyet Anketi     Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/   Tel: 0256 218 20 00/2840-2841  

Yapay Zeka Destekli Veri Analizi: Databeeg ile Veri Çözümleme Eğitimi (Online)
08.11.2024
25 Kasım 2024 tarihinde, 13.00 - 15.00 saatleri arasında akademik personelimize ve öğrencilerimize yönelik ADÜ - Yapay Zeka Destekli Veri Analizi: Databeeg ile Veri Çözümleme Eğitimi (Online) gerçekleştirilecektir.   Seminer ücretsizdir. Seminere katılmak isteyen kişilerin kayıt olmaları gerekmektedir. Kayıt için https://istararastirma.com.tr/auth/register linki üzerinden kurum e-postalarınızı kullanarak kayıt olabilirler. Kaydolan kişiler, eğitime talep oluşturarak dahil olabileceklerdir: Seminer talebi oluşturma linki: https://istararastirma.com.tr/seminer-detay/adu-yapay-zeka-destekli-veri-analizi-databeeg-ile-veri-cozumleme-egitimi-online   Kayıt ve Seminer Başvuru Sonrası İzlenecek Adımlar:    Eğitim Platformu: https://istararastirma.com.tr/auth/login Kullanıcı Adı:  Kayıt sırasında belirtmiş olduğunuz mail adresinizi giriniz Şifre: Kayıt sırasında belirlemiş olduğunuz şifrenizi giriniz   DataBeeg Hakkında: https://youtu.be/QUV8wmrK7RA  

Stratcom Summit 2024 - Uluslararası Stratejik İletişim Zirvesi
08.11.2024
Cumhurbaşkanlığı İletişim Daire Başkanlığı Stratejik İletişim ve Kriz Yönetimi Daire Başkanlığı ilki 2021 yılında düzenlenen Uluslararası Stratejik İletişim Zirvesi nin (Stratcom Summit) dördüncüsü bu yıl İletişimde Yapay Zeka: Eğilimler, Tuzaklar ve Dönüşüm temasıyla 13-14 Aralık 2024 tarihlerinde İstanbul'da gerçekleştirilecektir. Akademisyenler, devlet yetkilileri, iletişim profesyonelleri ve sektör liderlerini ağırlayacak olan Zirve kapsamında yapay zeka araçlarından yeni medyaya, dezenformasyonla mücadeleden gelişen iletişim teknolojilerine çeşitli konularda panel ve konuşmalara yer verilecektir. Uluslararası Stratejik İletişim Zirvesi’ne üniversitenizin ilgili bölüm ve fakültelerinden katılmak isteyen akademisyen ve öğrenciler https://www.stratcomsummit.com/tr/kayit adresinden başvuru yapabileceklerdir.

Ulaşan ve Erişen Türkiye 2053 Üniversiteler Arası Ar-Ge Fikir Yarışması
06.11.2024
Ulaştırma ve Altyapı  Bakanlığı görev ve hizmet alanlarıyla ilgili sektörlerde yenilikçi fikirler ve projeler kazandırmak amacıyla 1 Kasım 2023 ile 31 Mart 2024 tarihleri arasında başvurusu alınan “Ulaşan ve Erişen Türkiye 2053 Üniversitelerarası Ar-Ge Fikir Yarışması” tamamlanmış olup  24  proje fikri için 64 lisans öğrencisine ödülleri Sayın Bakanımız  Abdulkadir  URALOĞLU  tarafından  takdim edilmiştir.   Ulaştırma ve Altyapı Bakanlığı, Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Araştırmaları Merkezi  Başkanlığı (UDHAM) olarak “Ulaşan ve Erişen Türkiye 2053 Üniversiteler Arası Ar-Ge Fikir Yarışması”nın ikincisine ilişkin proje fikri başvuru süreci 1 Kasım 2024 tarihi itibari ile başlamıştır. Başvuruların 31 Ocak 2025 tarihinde sona ereceği Ar-Ge projeleri fikir yarışması; Karayolu, Demiryolu, Denizcilik, Havacılık-Uzay ve Haberleşme Teknolojileri olmak üzere 5  kategoride  düzenlenecektir. Her bir kategoride aynı ayrı olmak üzere birincilik ödülü 150.000 TL, ikincilik ödülü 100.000 TL, üçüncülük ödülü 75.000 TL olup değerlendirme kurulunun belirleyeceği alanlarda ayrıca mansiyon ödülleri de verilecektir.   “Ulaşan ve Erişen Türkiye 2053 Üniversiteler Arası Ar-Ge Fikir Yarışması’na ilişkin detaylı bilgiler bakanlığın  UDHAM  Başkanlığı adresi olan “https://udham.uab.gov.tr/” sitesinde yer   almakta olup proje fikri  başvuruları “https://fikiryarismasi.uab.gov.tr/” adresinden çevrim içi olarak gerçekleştirilecektir.  

+90 256 218 20 00
Faks : +90 256 214 66 87
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Merkez Kampüsü, Kepez Mevkii
Efeler / AYDIN