Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Haber Merkezi

667 SAYILI KHK İLE ÜNİVERSİTEMİZE YERLEŞEN ADAYLARIN DİKKATİNE!!!...

667 SAYILI KHK UYARINCA ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİNE YERLEŞTİRİLEN ADAYLARIN KAYIT-KABUL İŞLEMLERİ Üniversitemize ÖSYM tarafından 667 Sayılı KHK Uyarınca yerleştirilen adayların aşağıda belirtilen tarihler arasında e-devlet üzerinden e-devlet şifresiyle giriş yaparak veya yerleştikleri Fakülte/Yüksekokul/Meslek Yüksekokulunun öğrenci işleri bürosuna bizzat gelerek kayıt işlemini yapmaları gerekmektedir.

KAYIT TARİHLERİ Başlama: 26.09.2016 Bitiş: 29.09.2016

E-DEVLET ÜZERİNDEN E-DEVLET ŞİFRESİYLE KAYIT YAPTIRAN ADAYLARDAN İSTENEN BELGELER 1. E-devlet üzerinden kayıt yaptırdığına ilişkin barkot çıktısı.

2. Adnan Menderes Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemine giriş yapılarak doldurulan Bilgi İzleme Formu çıktısı. Söz konusu belgeler, kayıt işleminden sonra yerleştirilmiş olduğunuz fakülte/yüksekokul/meslek yüksekokulu öğrenci işleri bürosuna teslim edilecektir. Yukarıdaki belgeler dışında herhangi bir belge teslim edilmeyecek, dosya muhteviyatı koordinatör üniversiteden öğrenci işleri bürosu tarafından istenecektir.

YÜZ YÜZE KAYIT İÇİN GEREKLİ BELGELER

1. Diploma veya mezuniyet belgesi fotokopisi,

2. Nüfus Cüzdanının fotokopisi, (Aslı kayıt anında kayıtla ilgili memura mutlaka gösterilmelidir). Fotoğraf, (6 adet 4.5 x 6 cm ebadında fotoğraf)

3. Banka Dekontu, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından yapılan duyuru doğrultusunda “667 sayılı KHK uyarınca yükseköğretim kurumlarına 2016-2017 eğitim öğretim yılı güz dönemi için kayıt yaptıracak öğrencilerden öğrencilerin eğitim öğretim sürecine bir an önce başlayabilmeleri, daha fazla zaman kaybetmemeleri, koordinatör üniversitelerdeki bilgi ve belgelerin yükseköğretim kurumlarına aktarılması ile gerekli evrakların ve belgelerin bu işlemler sırasında sağlanabilmesine de imkan vermek üzere, kayıt esnasında öğrenim ücreti alınmayacak, öğrenim ücretleri güz dönemi final sınavına kadar alınabilecektir.” Bu konuda dönem içerisinde gerekli bilgilendirmeler yapılacaktır.

4. (2016 OSYS Sonuç Belgesi Bilgisayar Çıktısı,

5. Öğrenci Bilgi İzleme Formu; Kayda gelen öğrenci kayıt sırasında doldurulup çıktısını alınarak imzalayacak ve, öğrenci işleri bürosuna teslim edecektir.

6. Kütüphane Üyeliği Formu; Üniversitemizde öğrenim gören öğrencilerin, kütüphane hizmetlerinden yararlanabilmesi için kütüphane üyeliğinin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

7. Zorunlu Hazırlık Sınıfı Eğitimi İçin Yabancı Dil Yeterlik Sınavı Başvuru Formu; zorunlu hazırlık sınıfı bulunan programlara kayıt yaptıracak adayların yabancı dil seviyelerinin belirlemesi amacıyla Yabancı Dil Yeterlik Sınavı (YDYS) yapılacaktır. Öğrencilerin seviyelerinin belirlenerek sınıflandırma yapılabilmesi açısından bu sınava girmeleri önem taşımaktadır. YDYS başvuru ve sınav tarihleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürlüğünün http://www.akademik.adu.edu.tr/yo/yabancidiller/default.asp?idx=323234 adresinden ulaşılabilir.

ZORUNLU HAZIRLIK SINIFI BULUNAN PROGRAMLAR: Mühendislik Fakültesinin tüm programları, Nazilli İİBF Uluslararası İlişkiler (İngilizce) Programı, Fen Edebiyat Fakültesi Alman Dili ve Edebiyatı, İngiliz Dili ve Edebiyatı, Fransız Dili ve Edebiyatı Programları.

İsteğe Bağlı Hazırlık Sınıfı Eğitimi İçin Yabancı Dil Yeterlik Sınavı Başvuru Formu; İsteğe bağlı hazırlık sınıfı eğitimi almak isteyen öğrencilerin, Yabancı dil seviyelerinin belirlenmesi amacıyla Yabancı Dil Yeterlik Sınavı (YDYS) yapılacaktır. Öğrencilerin seviyelerinin belirlenerek sınıflandırma yapılabilmesi açısından bu sınava girmeleri önem taşımaktadır. YDYS başvuru ve sınav tarihleri ile ilgili ayrıntılı bilgilere Yabancı Diller Yüksekokulu Müdürlüğünün http://www.akademik.adu.edu.tr/yo/yabancidiller/default.asp?idx=323234 adresinden ulaşılabilir.

İSTEĞE BAĞLI HAZIRLIK SINIFI BULUNAN PROGRAMLAR: Davutlar Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği programı, Didim Meslek Yüksekokulunun tüm programları, Eğitim Fakültesi İngilizce Öğretmenliği Programı, Karacasu Memnune İnci Meslek Yüksekokulu Turizm ve Otel İşletmeciliği programları, Söke İşletme Fakültesinin tüm programları, Turizm Fakültesinin tüm programları. Sağlık Kurulu Raporu; Aşağıdaki birimlere kesin kayıt yaptıracak adaylardan sağlık kurulu raporu istenmektedir:

KESİN KAYIT İÇİN SAĞLIK RAPORU İSTENEN BİRİMLER/PROGRAMLAR:

Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu;

• Fizyoterapi Programına kesin kayıt yaptıracak adayların; Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden, eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu istenmektedir.

• İlk ve Acil Yardım Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden sürücü belgesi almaya engel olmayan bir beden yapısı ve ruh sağlığına sahip olduklarını belgeleyen rapor almaları; program gereği 2. sınıfta araç kullanmalarının zorunlu olması sebebiyle kayıt tarihinde 17 yaşını tamamlamış olmaları; erkek öğrencilerde 1.65 m’den, kız öğrencilerde 1.60 m’den kısa olmamak, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 fazla veya 15 noksan kilo ağırlığında olmak; kurtarma ve taşıma işlerinde iki kişilik bir ekipte çalışırken sedyedeki bir hastayı ekip arkadaşı ile birlikte taşıyabilecek beden ve fizik yeterliliğine sahip olmaları gerekmektedir.

Didim Meslek Yüksekokulu; Aşçılık Programına kesin kayıt yaptıracak adayların; Devlet Hastanelerinden Tam Portör Raporu almaları gerekmektedir.

Diş Hekimliği Fakültesi; Kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Tam teşekkülü devlet veya Üniversite hastanelerinden bedensel ya da ruhsal engelinin diş hekimliği mesleğini icra etmesinde herhangi bir sakınca bulunmadığını belirten heyet raporu istenmektedir.

Hemşirelik Fakültesi; Kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Tam teşekküllü devlet veya üniversite hastanelerinden görme, duyma, konuşma ve mesleğini yapmaya engeli olmadığına dair alınacak Sağlık Kurulu Raporu istenmektedir.

Nazilli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu; Kesin kayıt yaptıracak adaylardan; tam teşekküllü resmi bir hastaneden, eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu istenmektedir.

Sağlık Bilimleri Fakültesi; Ebelik Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Tam teşekküllü devlet veya üniversite hastanelerinden görme, duyma, konuşma ve mesleğini yapmaya engeli olmadığına dair alınacak Sağlık Kurulu Raporu istenmektedir.

Söke Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu;

• Ameliyathane Hizmetleri Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; tam teşekküllü Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden ”Ameliyathane Hizmetleri Programına kayıt yaptırmasında ve öğrenim görmesinde sakınca yoktur” ibareli rapor almaları istenmektedir.

• Tıbbi Görüntüleme Teknikleri Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; tam teşekküllü Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden “Tıbbi Görüntüleme Teknikleri programına kayıt yaptırmasında ve öğrenim görmesinde sakınca yoktur” ibareli rapor almaları istenmektedir.

• İlk ve Acil Yardım Programına kesin kayıt yaptıracak adaylardan; Devlet Hastanelerinden veya Üniversite Hastanelerinden sürücü belgesi almaya engel olmayan bir beden yapısı ve ruh sağlığına sahip olduklarını belgeleyen rapor almaları; program gereği 2. sınıfta araç kullanmalarının zorunlu olması sebebiyle kayıt tarihinde 17 yaşını tamamlamış olmaları; erkek öğrencilerde 1.65 m’den, kız öğrencilerde 1.60 m’den kısa olmamak, boy uzunluğunun santimetre olarak ifade edilen değerinin son iki rakamından en çok 5 fazla veya 15 noksan kilo ağırlığında olmak; kurtarma ve taşıma işlerinde iki kişilik bir ekipte çalışırken sedyedeki bir hastayı ekip arkadaşı ile birlikte taşıyabilecek beden ve fizik yeterliliğine sahip olmaları gerekmektedir.

Tıp Fakültesi; Kesin kayıt yaptıracak adaylardan; tam teşekküllü resmi bir sağlık kuruluşundan (Devlet veya Üniversite hastaneleri ile Sağlık Bakanlığı Eğitim ve Araştırma hastanelerinden) alınacak “Tıp Fakültesine Kaydolmasında Sakınca Yoktur” ibareli Sağlık Kurulu Raporu istenmektedir.

DİKKAT !!! KESİN KAYIT İŞLEMLERİNİZİN TAMAMLANMASI İÇİN Sizden istenen belgelerle birlikte yerleştirilmiş olduğunuz birim öğrenci işleri bürosuna başvurmanız gerekmektedir. Kesin kayıt işlemlerinizi tamamlayıp öğrencilik kaydınızı gerçekleştirdikten sonra, https:\\obisnet.adu.edu.tr adresinden ders kaydınızı yapmayı unutmayınız.

DERS KAYIT İŞLEMLERİ: 1. Üniversitemize 667 sayılı KHK sonucu kayıt yaptıran öğrencilerin öğrencilik kaydından sonra 26 Eylül 2016- 30 Eylül 2016 tarihleri arasında ders kayıtlarını da yapmaları gerekmektedir.

2. OBiS sistemine kullanıcı adı olarak öğrenci numaranız, şifre olarak TC Kimlik numaranızı kullanarak giriş yapınız.

3. “Öğretim Programı” sayfasından, kayıtlı olduğunuz programın 2016-2017 Eğitim Öğretim Yılı Öğretim Programını inceleyerek, öğretim hayatınız boyunca almakla yükümlü olacağınız dersleri ve ders koşullarını dikkatle inceleyiniz.

4. “Ders Kayıt İşlemi” sayfasında öğretim programınızda yer alan derslerin 2016-2017 Güz yarıyılında açılan şubeleri listelenmektedir. Şubeleri açılan ve kontenjanı uygun olan derslerden kayıtlanmak istediklerinize “Şubeye Kayıtlan” butonuna tıklayarak kayıtlanınız.

5. Şube kontenjanı dolu olan derslere kayıtlanmak istemeniz halinde, bölüm/program başkanlığınız ile ders ekle sil süresince (26-30 Eylül 2016 tarihleri arasında) iletişime geçerek, kontenjan açılması talebinde bulunabilirsiniz.

6. Bir yarıyılda kayıtlanabileceğiniz ders kredisi normal dönem kredisi olan 30 AKTS kredisidir; ancak takip eden yarıyıllardan da ders seçimi yapmanız halinde toplam, maksimum 45 AKTS kredisi ders seçebilirsiniz.

7. OBiS sistemine kaydettiğiniz kişisel e-posta adresinizi güncel tutunuz. Kayıtlanmış olduğunuz derslerin şubeleri üzerinde bölüm başkanlıkları tarafından yapılan değişikliklere ilişkin bilgi, e-posta adresinize gönderilecektir.

ÖNEMLE DUYURULUR

https://obisnet.adu.edu.tr/GIRIS?ReturnUrl=%2f
09.08.2016
Diğer Duyurular

Müzik ve Bale Ortaokulu 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Ek Özel Yetenek Sınav Kılavuzu Duyurusu
16.07.2025
Müzik ve Bale Ortaokulu 2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Ek Özel Yetenek Sınav Kılavuzu

Geleneksel Türk Müziği Bölümü Özel Yetenek Sınav Kılavuzu Duyurusu
16.07.2025
Geleneksel Türk Müziği Bölümü Özel Yetenek Sınav Kılavuzu

2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ YARIYILI YATAY GEÇİŞ BAŞVURU DUYURUSU
08.07.2025
***Üniversite Bilgi Sistemine geçiş süreci ile ilgili çalışmalar devam etmektedir, tamamlanınca başvurular alınacaktır.***

2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK TAKVİM DUYURUSU
04.07.2025
2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK TAKVİM

Üniversite Tercih Robotu INSERES Chatbot Deneme Erişimine Açılmıştır
29.07.2025
Aşağıda bilgisi bulunan online veri tabanı belirtilen tarihlere kadar kütüphanemiz kullanıcılarına deneme erişimine açılmıştır. Bu veri tabanına aşağıda yer alan linkten veya Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı web sayfasında yer alan deneme amaçlı veri tabanları linkinden (https://kutuphane.adu.edu.tr/default.asp?idx=313930) ulaşabilirsiniz. Üniversitelerin tercih ve kayıt dönemlerinde aday öğrencilerle etkin iletişim kurmasını kolaylaştıran yapay zekâ destekli INSERES Chatbot 1 Ekim 2025 tarihine kadar ücretsiz deneme erişimine açılmıştır. INSERES Chatbot Hakkında: INSERES Chatbot, üniversitelerin ana web sayfası başta olmak üzere talep edilen tüm web sayfalarına kolayca entegre edilebilmektedir. Sistem, üniversitelerin mevcut içeriklerinden otomatik bilgi toplar; ayrıca istenilen özel bilgileri sisteme yüklemek de mümkündür. Chatbot aracılığıyla sunulan içerikler: YÖK Tercih Kılavuzu’nda yer alan tüm bölüm bilgileri 2024 yılı taban puanları ve başarı sıralamaları Akademik kadroya ilişkin istatistiksel veriler YÖK Atlas ve resmi aday öğrenci sayfasındaki bilgiler Kampüs olanakları, şehir yaşamı ve KYK yurtları hakkında güncel içerikler Üniversitelerin abone olduğu veritabanları ve kütüphane hizmetleri hakkında bilgiler Fakülte ve programlara ilişkin detaylı bilgiler Sınırsız kullanıcıya sınırsız belge üzerinden soru-cevap desteği   Link: https://edugpt.inseres.com/chatbotlarge_edutr.jsp?uniID=106   Görüş ve Önerilerinizi bizimle paylaşınız lütfen Kütüphane Memnuniyet Anketi   Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/   Tel: 0256 218 20 00/2840-2841 0256 218 20 46  

2024 Proje Dönemi Erasmus + Staj Hareketliliği Asil ve Yedek Adaylar Hakkında Bilgilendirme
03.07.2025
ASİL VE YEDEK ADAYLARIN DİKKATİNE! ! ! Aşağıdaki bilgilendirme metnini (ilan) dikkatlice okuyunuz.Faaliyetten faydalanmaktan vazgeçen öğrencilerimizin ofise bilgi vermesi gerekmektedir.ASİL VE YEDEK LİSTE İÇİN TIKLAYINIZ   30 Haziran 2025 tarihi itibariyle asil listeden 14 kişi kabul almış bulunmaktadır. Asil adayların yurtdışında gidecekleri ülke ve kalacakları süre dikkate alındığında Üniversitemize tahsis edilen Staj Hareketliliği tüm hibe miktarının kullanılacağı hesaplanmaktadır. Bu sebeple mevcut durumda yedek adaylara sıra gelmeyecektir. Asil listeden kabul alan adaylardan vazgeçenlerin olması durumunda kalan hibe miktarına göre yedek listedeki adayların hibelendirilmesi söz konusu olabilir. Bu sebeple Ekim ayında bütçe durumu tekrar gözden geçirilecek ve gerektiği takdirde Ekim ayının ikinci haftasında ilana çıkılacaktır. Tüm adayların ilanları dikkatlice takip etmesi ve gerektiğinde koordinatörlüğümüzden randevu alarak bilgi alması gerekmektedir.  

İşyerlerinde İşveren veya İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri
25.06.2025
Sayfada bulunan tüm açıklamaları okuyunuz. Bu eğitim 3308 sayılı Meslekî Eğitim Kanunu kapsamında işyerlerinde stajını yapacak olan öğrencilerin alması gereken İş Sağlığı ve Güvenliği Temel Eğitimi değildir. Bu eğitim İşyerlerinde İşveren veya İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Eğitimidir. Ödeme adımında özellikle: TROY özellikle kredi kartları, Kredi kartı özelliği olmayan banka kartları, Kredi kartı ve banka kartı bir arada sunulan kartlarında da kredi kartı yerine banka kartı numarası, ile yapılan işlemlerde, ADÜSEM olarak kullandığımız Ziraat Bankası sanal postu üzerinden ödeme alınmamaktadır. Önemli Not: İşveren ve İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Eğitimin 05 Mart 2025 tarih ve 32832 sayılı resmi gazetede yayınlanan yönetmelik değişikliği sonucu “belirtilen eğitimi tamamlayarak sınavda başarılı olan” ibaresi “eğitimi tamamlayan” şeklinde değiştirilmesi üzere eğitim sonunda yapılacak olan sınav kaldırılmıştır. İŞYERLERİNDE İŞVEREN VEYA İŞVEREN VEKİLİ TARAFINDAN YÜRÜTÜLECEK İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ HİZMETLERİNE İLİŞKİN YÖNETMELİK UYARINCA Aydın Adnan Menderes Üniversitesi ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü arasında imzalanan İşyerlerinde İşveren ve İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Eğitimlerine İlişkin protokolüne istinaden; Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi bünyesinde düzenlenecek olan İşyerlerinde İşveren ve İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Eğitimini tamamlayarak başarılı olan, İşveren ve İşveren Vekilleri elliden az çalışanı bulunan ve az tehlikeli sınıfta yer alan

CLARIVATE AĞUSTOS AYI WEBİNARI
31.07.2025
Web of Science Core Collection kullanarak güvenle araştırma yapın: Tüm Araştırmacılar İçin!   21/08/2025, Perşembe 11:00    60 dk  Kayıt linki: https://clarivatesupport.webex.com/weblink/register/rf490178d0b9b0d2449382f506d39e779   Görüş ve Önerilerinizi bizimle paylaşınız lütfen   Kütüphane Memnuniyet Anketi   Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/     Tel: 0256 218 20 00/2840-2841 0256 218 20 46  

Uluslararası Kültürel Miras Sektöründe İNCLUSION Konferansı
11.07.2025
Türkiye Bilimler Akademisi (TÜBA) tarafından düzenlenecek olan Uluslararası Kültürel Miras Sektöründe İNCLUSION Konferansı 10 Ocak 2026 tarihinde Boğaziçi Üniversitesinde gerçekleştirilecektir. Bildiri ve panel önerileri resmi konferans başvuru portalı üzerinden gönderilecektir(https://confregister.tuba.gov.tr). Konferans için ayrıntılı bilgiler https://conference.tuba.gov.tr/ web sitesinde yer almaktadır

FAKÜLTEMİZ ve İSMAM, ULUSLARARASI DİN, TOPLUM VE AİLE SEMPOZYUMU DÜZENLİYOR
09.07.2025
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi İlahiyat Fakültesi ile İslami İlimler ve Medeniyet Araştırmaları Merkezi (İSMAM) iş birliğinde düzenlenecek olan Uluslararası Din, Toplum ve Aile Sempozyumu, 25-26 Eylül 2025 tarihlerinde çevrim içi olarak gerçekleştirilecek. Sempozyum, farklı disiplinlerden akademisyenleri bir araya getirerek dinî, toplumsal ve ailevi yapılar arasındaki etkileşimi çok boyutlu bir şekilde ele almayı hedefliyor. Dinî değerlerin toplumsal yapıya etkisi, aile kurumunun dönüşümü, kültürel çeşitlilik, göç, medya, toplumsal cinsiyet gibi konuların tartışılacağı sempozyumda, Din ve Toplum İlişkisi: Tarihsel ve Güncel Yaklaşımlar, Dini Değerler ve Aile İçi Etkileşim, Farklı Dini Geleneklerde Aile Anlayışı, Toplumsal Cinsiyet, Din ve Aile İlişkisi gibi başlıklar ön plana çıkıyor. Sempozyum, Türkçe ve İngilizce dillerinde sunulacak bildirilerle gerçekleştirilecek olup, alanında uzman akademisyenlerin katkılarıyla disiplinlerarası bir platform oluşturulması amaçlanıyor. Katılımcılar, özgün bildirilerini çevrim içi olarak sunma imkânı bulacaklar. Bildiri Gönderimi İçin Son Tarih: 1 Eylül 2025 Kabul edilen bildiriler, 07 Eylül 2025 tarihinde ilan edilecek; sempozyum programı ise 14 Eylül 2025 tarihinde duyurulacaktır. Katılım ücretsiz olup, tüm oturumlar canlı yayınla takip edilebilecektir. Sempozyuma ilişkin bilgileri bu linkten öğrenebilirsiniz: https://akademik.adu.edu.tr/fakulte/ilahiyat/tr/uluslararasi-din-toplum-ve-aile-sempozyumu-3252

+90 256 218 20 00
Faks : +90 256 214 66 87
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Merkez Kampüsü, Kepez Mevkii
Efeler / AYDIN