Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Haber Merkezi

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA ÜNİVERSİTEMİZE YENİ KAYIT YAPTIRACAK ADAYLARIN DİKKATİNE

Sevgili Adaylar Adnan Menderes Üniversitesine Hoşgeldiniz.

Kayıt işlemine başlamadan önce duyuruları dikkatle okuyunuz!

KESİN KAYIT İŞLEMLERİ

 E-Kayıt İşlemleri

  1. E-kayıt yapacak adaylar, 11-16 Ağustos 2017 tarihleri arasında e-devlet şifresi ile https://www.turkiye.gov.tr/ adresinden giriş yaparak elektronik ortamda kayıtlarını gerçekleştireceklerdir.
  2. E-devlet üzerinden e-kayıt işlemi yapan öğrencilerden herhangi bir belge istenmemektedir.
  3. Kayıt işlemini elektronik ortamda yapan öğrenciler, 11-25 Ağustos 2017 tarihleri arasında http://yenikayit.adu.edu.tr adresinden giriş yaparak ders kayıt işlemlerini gerçekleştireceklerdir.

 KİMLER E-KAYIT YAPAMAZ?

  1. Milli Eğitim Bakanlığından lise mezuniyet bilgisi alınamayan adaylar elektronik kayıt yapamayacaktır.
  2. Aynı anda örgün iki ön lisans veya iki lisans programına kayıtlı öğrenciler elektronik kayıt yapamayacaktır.
  3. İkinci yükseköğretim programına (Açıköğretim ve Uzaktan Eğitim programları dahil) kayıt yaptıracak olan adaylar elektronik kayıt yapamayacaktır.
  4. Özel yetenek ile öğrenci alan programlar ile sağlık raporu istenen programlara yerleşen adaylar elektronik kayıt yapamayacaktır.
  • Özel Yetenek İle Öğrenci Alan Programlar:

Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulundaki tüm programlar,

Devlet Konservatuvarındaki tüm programlar,

Eğitim fakültesi Müzik Öğretmenliği Programı,

Eğitim Fakültesi Resim-İş Öğretmenliği Programı.

  • Sağlık Raporu İstenen Programlar:

Diş Hekimliği Fakültesi,

Hemşirelik Fakültesi,

Sağlık Bilimleri Fakültesi Ebelik programı,

Tıp Fakültesi,

Veteriner Fakültesi,

        Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Fizyoterapi ile İlk ve Acil Yardım programı,

        Didim Meslek Yüksekokulu Aşçılık programı,

Nazilli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulundaki tüm programlar,

Söke Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulundaki tüm programlar,

 E-Kayıt yapamayacak olan adaylar14-18 Ağustos 2017 tarihlerinde yüz yüze kayıt yaptıracaklardır.

 E-kayıt yapmak isteyen adaylar, E-KAYIT İÇİN TIKLAYINIZ. https://www.turkiye.gov.tr/

E-kayıt yapan öğrenciler, DERS KAYDI YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ. http://yenikayit.adu.edu.tr

 

Yüz Yüze Kayıt İşlemleri

  1. Üniversitemize 2017-ÖSYS ile yerleşen adaylardan, herhangi bir nedenle e-kayıt yaptıramayanlar ile sağlık raporu istenen birimlere yerleşen adaylar 14-18 Ağustos 2017tarihleri arasında, yerleşmiş oldukları Fakülte Dekanlıklarına, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu Müdürlüklerine, şahsen veya noter vekaleti verilmiş vekilleri aracılığı ile yüz yüze kayıt işlemi yapacaklardır.
  2. Yüz yüze kayıt işlemi yapan öğrencilerden aşağıda belirtilen belgeler istenmektedir.
  3. Kayıt işlemini yüz yüze yapan öğrenciler, 14-25 Ağustos 2017 tarihleri arasında http://yenikayit.adu.edu.tr adresinden giriş yaparak ders kayıt işlemlerini gerçekleştireceklerdir.

Yüz Yüze Kayıt İçin Gerekli Belgeler

  1. 2017 OSYS Sonuç Belgesi Bilgisayar Çıktısı,
  2. Diplomanın ya da yeni tarihli mezuniyet belgesinin onaylı sureti (Aslı kayıt anında kayıtla ilgili memura mutlaka gösterilmelidir),
  3. Nüfus Cüzdanının fotokopisi (Aslı kayıt anında kayıtla ilgili memura mutlaka gösterilmelidir),
  4. Fotoğraf (4 adet 4.5 x 6 cm ebadında fotoğraf),
  5. Askerlik Durum Beyanı (1995 ve daha önceki yıllarda doğmuş erkek adaylar için http://kamu.turkiye.gov.tr/ adresinden askerlik durum belgesinin temin edilmesi gerekmektedir),
  6. Sağlık Raporu (kayıt için sağlık raporu isteyen birimlere yerleşen adayların kendilerinden istenen nitelikte rapor getirmeleri gerekmektedir).
  • Diş Hekimliği Fakültesi için, devlet veya üniversite hastaneleri ile sağlık bakanlığı eğitim ve araştırma hastanelerinden alınacak "Diş Hekimliği Fakültesine Kaydolmasında Sakınca Yoktur" ibareli sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği Programı için, devlet hastanesi veya üniversite hastanesinden eğitimini sürdüremeyecek derecede işitme kaybına sahip olmadığını” gösteren resmi onaylı rapor istenmektedir.
  • Eğitim Fakültesi Resim-İş Öğretmenliği Programı için, devlet hastanesi veya üniversite hastanesi göz kliniğinden “renk körlüğü bulunmadığına dair” resmi onaylı rapor istenmektedir.
  • Hemşirelik Fakültesi için, tam teşekküllü devlet hastanesi veya üniversite hastanesinden sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi Ebelik Programı için, tam teşekküllü devlet veya üniversite hastanesinden “konuşma, işitme, görme ve fiziksel engeli bulunmadığına dair” sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Tıp Fakültesi için, devlet veya üniversite hastaneleri ile sağlık bakanlığı eğitim ve araştırma hastanelerinden alınacak, "Tıp Fakültesine Kaydolmasında Sakınca Yoktur" ibareli sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Veteriner Fakültesi için, devlet ve özel hastanelerden alınacak en az 5 uzman hekim kontrolünde tam teşekküllü sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Devlet Konservatuvarı tüm programları için, “adayın başvuracağı anasanat dalına ait enstrümanı çalmasına engeli olmadığına dair” aile hekimlikleri, tam teşekküllü devlet hastaneleri veya üniversite hastanelerinden sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu tüm programları için, tam teşekküllü resmi bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Fizyoterapi Programı için, bu programa kayıt için üniversitenin önereceği ve/veya tam teşekküllü resmi bir hastaneden, eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu istenmektedir.
  • Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu İlk ve Acil Yardım Programı için, bu programa alınacak öğrencilerin, devlet hastanelerinden veya üniversite hastanelerinden sürücü belgesi almaya engel olmayan bir beden yapısı ve ruh sağlığına sahip olduklarını belgeleyen rapor almaları (Öğrencinin boy ve kilosunun sağlık kurulu raporunda belirtilmesi gerekmektedir), program gereği 2. sınıfta araç kullanmalarının zorunlu olması sebebiyle kayıt tarihinde 17 yaşını tamamlamış olmaları; erkek öğrencilerden 1,65 m’den, kız öğrencilerde 1,60 m’den kısa olmamak, boy uzunluğunun cm olarak ifade edilen değerinin son iki rakamında en çok 5 fazla veya 15 noksan kilo ağırlığında olmak; kurtarma ve taşıma işlerinde iki kişilik bir ekipte çalışırken sedyedeki bir hastayı ekip arkadaşıyla birlikte taşıyabilecek beden ve fizik yeterliliğine sahip olmaları gerekmektedir.
  • Didim Meslek Yüksekokulu Aşçılık Programı için, tam teşekküllü devlet/özel hastaneden alınan portör raporu istenmektedir (Portör Raporunun içeriğinde; Akciğer Filmi, Boğaz, Burun ve Gaita Kültür testleri, HIV testi, Tam Kan sayımı ve İdrar testi bulunmaktadır).
  • Nazilli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulundaki tüm programlar için, tam teşekküllü resmi bir hastaneden eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Söke Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Ameliyathane Hizmetleri ile Tıbbi Görüntüleme Programları için, bu programa kayıt için üniversitenin önereceği ve/veya tam teşekküllü resmi bir hastaneden, eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu istenmektedir.
  • Söke Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu İlk ve Acil Yardım Programı için, bu programa alınacak öğrencilerin, devlet hastanelerinden veya üniversite hastanelerinden sürücü belgesi almaya engel olmayan bir beden yapısı ve ruh sağlığına sahip olduklarını belgeleyen rapor almaları (Öğrencinin boy ve kilosunun sağlık kurulu raporunda belirtilmesi gerekmektedir), program gereği 2. sınıfta araç kullanmalarının zorunlu olması sebebiyle kayıt tarihinde 17 yaşını tamamlamış olmaları; erkek öğrencilerden 1,65 m’den, kız öğrencilerde 1,60 m’den kısa olmamak, boy uzunluğunun cm olarak ifade edilen değerinin son iki rakamında en çok 5 fazla veya 15 noksan kilo ağırlığında olmak; kurtarma ve taşıma işlerinde iki kişilik bir ekipte çalışırken sedyedeki bir hastayı ekip arkadaşıyla birlikte taşıyabilecek beden ve fizik yeterliliğine sahip olmaları gerekmektedir.

 

Yüz yüze kayıt yapan öğrenciler, DERS KAYDI YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ. http://yenikayit.adu.edu.tr

Geçici Kayıt İşlemleri

  1. Üniversitemiz bünyesinde bir Yükseköğretim Programına kayıt hakkı kazanan ancak ortaöğretim kurumlarından henüz mezun olamayarak bütünleme veya tek ders sınavına girecek adaylar, 14-18 Ağustos 2017 tarihleri arasında yüz yüze Geçici Kayıt yaptıracaklardır.
  2. Bu adayların mezun olduklarına ilişkin belgelerini 29 Aralık 2017 tarihi mesai bitimine kadar getirmeleri halinde asıl kayıtları yapılacaktır.
  3. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgeleyemeyenlerin geçici kayıtları silinecektir.
  4. Bu durumda olup 14-18 Ağustos 2017 tarihleri arasında geçici kaydını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.
  5. Geçici kayıt yaptıran adaylar, derslere devamsızlık sınırı aşılmadan asıl kayıtları yapıldığı takdirde ders kaydı yapabileceklerdir.

 

Önemli Notlar

  1. Adayların kayıt için bizzat başvurmaları (elektronik kayıt hariç) gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
  2. Kayıt için istenen belgelerin onaysız sureti veya fotokopisi kabul edilmez.
  3. Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.
  4. Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.
  5. Yükseköğretim kurumları, kayıt yaptıracak adaylardan sağlık kurulu raporu isteyebilir.
  6. Üniversiteler, gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidir.
  7. ÖSYS Kılavuzlarında yer alan yükseköğretim programlarında aynı anda örgün iki ön lisans veya iki lisans programına kayıt yaptırılamayacağına ve eğitime devam edilemeyeceğine ilişkin 19/12/2013 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul kararı uyarınca, durumları bu açıklamaya uyan adaylar halen kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumundan ilişiklerini kesmedikleri takdirde yeni yerleştirildikleri yükseköğretim programına kayıt yaptıramazlar.
  8. Yurt başvurusu için öğrenci belgenizi, yüz yüze kayıtlarda kayıt bitiminde kayıt bürosundan, e-kayıt ile kayıt yapılması halinde e-devlet sitesinden kayıt yaptırdıktan sonraki iş günü temin edebilirsiniz.
  9. İkinci öğretim programı öğrencileri ile ikinci bir yükseköğretim programına kayıt yaptıracak adayların, ders kaydını yapmadan önce katkı payı/öğrenim ücretlerini yatırmış olmaları gerekmektedir.
  10. İkinci öğretim programlarına yerleşen veya ikinci bir yükseköğretim programına kayıt yaptıracak şehit ve gazi yakınları (kendisi, eş ve çocukları) durumlarını gösteren belge ile başvurmaları halinde katkı payı/öğrenim ücreti ödemeyeceklerdir; yapmış oldukları ödeme varsa iade talebinde bulunabileceklerdir.
  11. İkinci öğretim programlarına yerleşen engelli öğrenciler, engel oranını gösteren sağlık raporu ile başvurmaları halinde engel oranı kadar indirimli öğrenim ücreti ödeyeceklerdir; yapmış oldukları ödeme varsa iade talebinde bulunabileceklerdir.

Ders Kayıt İşlemleri

Üniversitemize e-kayıt yoluyla veya yüz yüze kayıt yaptıran öğrencilerin http://yenikayit.adu.edu.tr adresine giriş yapmaları ve aşağıdaki işlemleri tamamladıktan sonra ders kayıt işlemlerini gerçekleştirmeleri gerekmektedir:

  • Katkı Payı / Öğrenim Ücreti Ödemesi;İkinci Öğretim Programlarına ve ikinci bir yükseköğretim programına kayıt yaptıran öğrencilerin ders kaydı yaptırabilmesi için öğrenim ücretini veya katkı payı ödemelerini yapmaları gerekmektedir. Ödemeler, T.C. Kimlik Numarası ile Vakıfbank Şubeleri, Bankamatikler, Mobil Bankacılık veya İnternet Bankacılığı üzerinden, 11 Ağustos 2017 tarihinden itibaren yapılacaktır. Hesaba havale veya EFT yoluyla ödeme yapılmayacaktır.
  • Öğrenci Bilgi Güncelleme, E-Devlet tarafından alınan kayıt bilgilerinizin kontrol edilmesi ve varsa eksik bilgilerin tamamlanması gerekmektedir.
  • Kütüphane Üyeliği; Üniversitemizde öğrenim gördüğünüz sürece kütüphane hizmetlerinden yararlanabilmeniz için kütüphane üyeliğinizin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

 

Ders Kayıt Kılavuzu için TIKLAYINIZ…

https://obisnet.adu.edu.tr/pdfs/Kilavuz-Ogrenci-Ders-Kaydi.pdf

 

Ders kayıt işlemleri için TIKLAYINIZ…

http://yenikayit.adu.edu.tr

 

Derslere Başlama

Öğrencilik kaydı sonrasında http://yenikayit.adu.edu.tr adresinden giriş yaparak Adnan Menderes Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden gerekli bilgilerin doldurulması ve ders kayıt işleminin yapılması ile kesin kayıt işlemleri tamamlanmış olacaktır.

Öğrencilik ve ders kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerimiz, 18 Eylül 2017 Pazartesi günü kayıtlı oldukları Fakülte Dekanlıklarına ya da Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu Müdürlüklerine giderek derslerine başlayabilirler. Üniversitemizdeki tüm birimlerde dersler, 18 Eylül 2017 Pazartesi günü başlayacaktır.

 

04.08.2017
Diğer Duyurular

2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK TAKVİM DUYURUSU
04.07.2025
2025-2026 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI AKADEMİK TAKVİM

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ OKULU DUYURUSU
25.03.2025
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Okulu Açılmayacağına İlişkin Senato Kararı

2024 Proje Dönemi Erasmus + Staj Hareketliliği Asil ve Yedek Adaylar Hakkında Bilgilendirme
03.07.2025
ASİL VE YEDEK ADAYLARIN DİKKATİNE! ! ! Aşağıdaki bilgilendirme metnini (ilan) dikkatlice okuyunuz.Faaliyetten faydalanmaktan vazgeçen öğrencilerimizin ofise bilgi vermesi gerekmektedir.ASİL VE YEDEK LİSTE İÇİN TIKLAYINIZ   30 Haziran 2025 tarihi itibariyle asil listeden 14 kişi kabul almış bulunmaktadır. Asil adayların yurtdışında gidecekleri ülke ve kalacakları süre dikkate alındığında Üniversitemize tahsis edilen Staj Hareketliliği tüm hibe miktarının kullanılacağı hesaplanmaktadır. Bu sebeple mevcut durumda yedek adaylara sıra gelmeyecektir. Asil listeden kabul alan adaylardan vazgeçenlerin olması durumunda kalan hibe miktarına göre yedek listedeki adayların hibelendirilmesi söz konusu olabilir. Bu sebeple Ekim ayında bütçe durumu tekrar gözden geçirilecek ve gerektiği takdirde Ekim ayının ikinci haftasında ilana çıkılacaktır. Tüm adayların ilanları dikkatlice takip etmesi ve gerektiğinde koordinatörlüğümüzden randevu alarak bilgi alması gerekmektedir.  

İşyerlerinde İşveren veya İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri
25.06.2025
Sayfada bulunan tüm açıklamaları okuyunuz. Bu eğitim 3308 sayılı Meslekî Eğitim Kanunu kapsamında işyerlerinde stajını yapacak olan öğrencilerin alması gereken İş Sağlığı ve Güvenliği Temel Eğitimi değildir. Bu eğitim İşyerlerinde İşveren veya İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Eğitimidir. Ödeme adımında özellikle: TROY özellikle kredi kartları, Kredi kartı özelliği olmayan banka kartları, Kredi kartı ve banka kartı bir arada sunulan kartlarında da kredi kartı yerine banka kartı numarası, ile yapılan işlemlerde, ADÜSEM olarak kullandığımız Ziraat Bankası sanal postu üzerinden ödeme alınmamaktadır. Önemli Not: İşveren ve İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Eğitimin 05 Mart 2025 tarih ve 32832 sayılı resmi gazetede yayınlanan yönetmelik değişikliği sonucu “belirtilen eğitimi tamamlayarak sınavda başarılı olan” ibaresi “eğitimi tamamlayan” şeklinde değiştirilmesi üzere eğitim sonunda yapılacak olan sınav kaldırılmıştır. İŞYERLERİNDE İŞVEREN VEYA İŞVEREN VEKİLİ TARAFINDAN YÜRÜTÜLECEK İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ HİZMETLERİNE İLİŞKİN YÖNETMELİK UYARINCA Aydın Adnan Menderes Üniversitesi ile Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı İş Sağlığı ve Güvenliği Genel Müdürlüğü arasında imzalanan İşyerlerinde İşveren ve İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Eğitimlerine İlişkin protokolüne istinaden; Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi bünyesinde düzenlenecek olan İşyerlerinde İşveren ve İşveren Vekili Tarafından Yürütülecek İş Sağlığı ve Güvenliği Hizmetleri Eğitimini tamamlayarak başarılı olan, İşveren ve İşveren Vekilleri elliden az çalışanı bulunan ve az tehlikeli sınıfta yer alan

Personelimiz Gülsüm Uygun’a Başsağlığı
06.07.2025
Üniversitemiz Hemşirelik Fakültesi personeli Gülsüm Uygun’un abisi Yusuf Akseki vefat etmiştir. Cenazesi 7 Temmuz 2025 Pazartesi günü saat 10:00’da Bozdoğan Kamışlar Mahalle Camii’nden kaldırılarak Kamışlar Mahalle Mezarlığı’na defnedilecektir. Merhuma Allah’tan rahmet, ailesi ve yakınlarına başsağlığı ve sabır dileriz. Not: Cenazeye katılacaklar için Hemşirelik Fakültesi önünden saat 08:30’da araç  kaldırılacaktır.

2025-2026 Akademik Yılı Uluslararası Öğrenci Başvurusu
20.06.2025
2025-2026 Akademik Yılı Uluslararası Öğrenci Başvuru DuyurusuBaşvurular, 23 Haziran 2025 - 8 Temmuz 2025 tarihleri arasında https://yes.adu.edu.tr/ adresi üzerinden yapılacaktır.

Yükseköğretim Kalite Kurulu Başkanlığı MİS(Management İnformation System) Değerlendirici Başvuruları
27.05.2025
Yükseköğretim Kalite Kurulu Başkanlığı tarafından yükseköğretim kurumlarına yönelik gerçekleştirilen Kurumsal Dış Değerlendirme, İzleme, Kurumsal Akreditasyon ve Ara Değerlendirme Programları değerlendirici havuzumuzda yer alan değerlendiriciler aracılığıyla yürütülmektedir. Değerlendirici eğitimlerinin yüz yüze 2025 yılı Temmuz ayında, saha ziyaretlerinin ise 2025 yılı Eylül-Ekim aylarında yapılacağı planlanmaktadır. Değerlendirici havuzunda ilk defa yer almak isteyen https://mis.yokak.gov.tr/Evaluator  adresinden gerçekleştirilmektedir.

Youngsters Discuss Future of the Cities
08.05.2025
 Erasmus+ Gençlik Programı KA154 Gençlik Katılımı kapsamında yürütülen Resilient Cities and Sustainable Future: Youngsters Discuss Future of the Cities başlıklı ve 2024­3­TR01­KA154­YOU000279592 numaralı projeniz çerçevesinde International Resilient Cities and Sustainable Future – CITIES4YOUTH adlı uluslararası sempozyum düzenleniyor. Sempozyum hakkında öne çıkan bilgiler şöyle özetlenebilir:   Etkinlik Adı: International Resilient Cities and Sustainable Future – CITIES4YOUTH Tarih: 11 Temmuz 2025 Format: Hibrit (online ve yüz yüze) İnternet Sitesi: www.cities4youth.com Sempozyum Sayfası: https://www.cities4youth.com/symposium

2023 Sözleşme Dönemi Erasmus+ (KA131) Personel Ders Verme ve Eğitim Alma Hareketliliği Başvuruları
28.11.2024
2023 Sözleşme Dönemi Erasmus+ (KA131) Personel Ders Verme ve Eğitim Alma Hareketliliği Başvuruları, 18/12/2024 saat 13:00'da başlayacak, 03/01/2025 saat 13:00 itibariyle son bulacaktır. Detaylı bilgi ve başvurular için: https://idari.adu.edu.tr/disiliskiler/

+90 256 218 20 00
Faks : +90 256 214 66 87
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Merkez Kampüsü, Kepez Mevkii
Efeler / AYDIN