Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Haber Merkezi

2017-2018 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILINDA ÜNİVERSİTEMİZE YENİ KAYIT YAPTIRACAK ADAYLARIN DİKKATİNE

Sevgili Adaylar Adnan Menderes Üniversitesine Hoşgeldiniz.

Kayıt işlemine başlamadan önce duyuruları dikkatle okuyunuz!

KESİN KAYIT İŞLEMLERİ

 E-Kayıt İşlemleri

  1. E-kayıt yapacak adaylar, 11-16 Ağustos 2017 tarihleri arasında e-devlet şifresi ile https://www.turkiye.gov.tr/ adresinden giriş yaparak elektronik ortamda kayıtlarını gerçekleştireceklerdir.
  2. E-devlet üzerinden e-kayıt işlemi yapan öğrencilerden herhangi bir belge istenmemektedir.
  3. Kayıt işlemini elektronik ortamda yapan öğrenciler, 11-25 Ağustos 2017 tarihleri arasında http://yenikayit.adu.edu.tr adresinden giriş yaparak ders kayıt işlemlerini gerçekleştireceklerdir.

 KİMLER E-KAYIT YAPAMAZ?

  1. Milli Eğitim Bakanlığından lise mezuniyet bilgisi alınamayan adaylar elektronik kayıt yapamayacaktır.
  2. Aynı anda örgün iki ön lisans veya iki lisans programına kayıtlı öğrenciler elektronik kayıt yapamayacaktır.
  3. İkinci yükseköğretim programına (Açıköğretim ve Uzaktan Eğitim programları dahil) kayıt yaptıracak olan adaylar elektronik kayıt yapamayacaktır.
  4. Özel yetenek ile öğrenci alan programlar ile sağlık raporu istenen programlara yerleşen adaylar elektronik kayıt yapamayacaktır.
  • Özel Yetenek İle Öğrenci Alan Programlar:

Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulundaki tüm programlar,

Devlet Konservatuvarındaki tüm programlar,

Eğitim fakültesi Müzik Öğretmenliği Programı,

Eğitim Fakültesi Resim-İş Öğretmenliği Programı.

  • Sağlık Raporu İstenen Programlar:

Diş Hekimliği Fakültesi,

Hemşirelik Fakültesi,

Sağlık Bilimleri Fakültesi Ebelik programı,

Tıp Fakültesi,

Veteriner Fakültesi,

        Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Fizyoterapi ile İlk ve Acil Yardım programı,

        Didim Meslek Yüksekokulu Aşçılık programı,

Nazilli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulundaki tüm programlar,

Söke Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulundaki tüm programlar,

 E-Kayıt yapamayacak olan adaylar14-18 Ağustos 2017 tarihlerinde yüz yüze kayıt yaptıracaklardır.

 E-kayıt yapmak isteyen adaylar, E-KAYIT İÇİN TIKLAYINIZ. https://www.turkiye.gov.tr/

E-kayıt yapan öğrenciler, DERS KAYDI YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ. http://yenikayit.adu.edu.tr

 

Yüz Yüze Kayıt İşlemleri

  1. Üniversitemize 2017-ÖSYS ile yerleşen adaylardan, herhangi bir nedenle e-kayıt yaptıramayanlar ile sağlık raporu istenen birimlere yerleşen adaylar 14-18 Ağustos 2017tarihleri arasında, yerleşmiş oldukları Fakülte Dekanlıklarına, Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu Müdürlüklerine, şahsen veya noter vekaleti verilmiş vekilleri aracılığı ile yüz yüze kayıt işlemi yapacaklardır.
  2. Yüz yüze kayıt işlemi yapan öğrencilerden aşağıda belirtilen belgeler istenmektedir.
  3. Kayıt işlemini yüz yüze yapan öğrenciler, 14-25 Ağustos 2017 tarihleri arasında http://yenikayit.adu.edu.tr adresinden giriş yaparak ders kayıt işlemlerini gerçekleştireceklerdir.

Yüz Yüze Kayıt İçin Gerekli Belgeler

  1. 2017 OSYS Sonuç Belgesi Bilgisayar Çıktısı,
  2. Diplomanın ya da yeni tarihli mezuniyet belgesinin onaylı sureti (Aslı kayıt anında kayıtla ilgili memura mutlaka gösterilmelidir),
  3. Nüfus Cüzdanının fotokopisi (Aslı kayıt anında kayıtla ilgili memura mutlaka gösterilmelidir),
  4. Fotoğraf (4 adet 4.5 x 6 cm ebadında fotoğraf),
  5. Askerlik Durum Beyanı (1995 ve daha önceki yıllarda doğmuş erkek adaylar için http://kamu.turkiye.gov.tr/ adresinden askerlik durum belgesinin temin edilmesi gerekmektedir),
  6. Sağlık Raporu (kayıt için sağlık raporu isteyen birimlere yerleşen adayların kendilerinden istenen nitelikte rapor getirmeleri gerekmektedir).
  • Diş Hekimliği Fakültesi için, devlet veya üniversite hastaneleri ile sağlık bakanlığı eğitim ve araştırma hastanelerinden alınacak "Diş Hekimliği Fakültesine Kaydolmasında Sakınca Yoktur" ibareli sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Eğitim Fakültesi Müzik Öğretmenliği Programı için, devlet hastanesi veya üniversite hastanesinden eğitimini sürdüremeyecek derecede işitme kaybına sahip olmadığını” gösteren resmi onaylı rapor istenmektedir.
  • Eğitim Fakültesi Resim-İş Öğretmenliği Programı için, devlet hastanesi veya üniversite hastanesi göz kliniğinden “renk körlüğü bulunmadığına dair” resmi onaylı rapor istenmektedir.
  • Hemşirelik Fakültesi için, tam teşekküllü devlet hastanesi veya üniversite hastanesinden sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Sağlık Bilimleri Fakültesi Ebelik Programı için, tam teşekküllü devlet veya üniversite hastanesinden “konuşma, işitme, görme ve fiziksel engeli bulunmadığına dair” sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Tıp Fakültesi için, devlet veya üniversite hastaneleri ile sağlık bakanlığı eğitim ve araştırma hastanelerinden alınacak, "Tıp Fakültesine Kaydolmasında Sakınca Yoktur" ibareli sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Veteriner Fakültesi için, devlet ve özel hastanelerden alınacak en az 5 uzman hekim kontrolünde tam teşekküllü sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Devlet Konservatuvarı tüm programları için, “adayın başvuracağı anasanat dalına ait enstrümanı çalmasına engeli olmadığına dair” aile hekimlikleri, tam teşekküllü devlet hastaneleri veya üniversite hastanelerinden sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu tüm programları için, tam teşekküllü resmi bir hastaneden alınacak sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Fizyoterapi Programı için, bu programa kayıt için üniversitenin önereceği ve/veya tam teşekküllü resmi bir hastaneden, eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu istenmektedir.
  • Aydın Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu İlk ve Acil Yardım Programı için, bu programa alınacak öğrencilerin, devlet hastanelerinden veya üniversite hastanelerinden sürücü belgesi almaya engel olmayan bir beden yapısı ve ruh sağlığına sahip olduklarını belgeleyen rapor almaları (Öğrencinin boy ve kilosunun sağlık kurulu raporunda belirtilmesi gerekmektedir), program gereği 2. sınıfta araç kullanmalarının zorunlu olması sebebiyle kayıt tarihinde 17 yaşını tamamlamış olmaları; erkek öğrencilerden 1,65 m’den, kız öğrencilerde 1,60 m’den kısa olmamak, boy uzunluğunun cm olarak ifade edilen değerinin son iki rakamında en çok 5 fazla veya 15 noksan kilo ağırlığında olmak; kurtarma ve taşıma işlerinde iki kişilik bir ekipte çalışırken sedyedeki bir hastayı ekip arkadaşıyla birlikte taşıyabilecek beden ve fizik yeterliliğine sahip olmaları gerekmektedir.
  • Didim Meslek Yüksekokulu Aşçılık Programı için, tam teşekküllü devlet/özel hastaneden alınan portör raporu istenmektedir (Portör Raporunun içeriğinde; Akciğer Filmi, Boğaz, Burun ve Gaita Kültür testleri, HIV testi, Tam Kan sayımı ve İdrar testi bulunmaktadır).
  • Nazilli Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulundaki tüm programlar için, tam teşekküllü resmi bir hastaneden eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen sağlık kurulu raporu istenmektedir.
  • Söke Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Ameliyathane Hizmetleri ile Tıbbi Görüntüleme Programları için, bu programa kayıt için üniversitenin önereceği ve/veya tam teşekküllü resmi bir hastaneden, eğitim süresince ve daha sonrasında bu mesleği yürütmeyi engelleyecek fiziki ve ruhsal engeli olmadığını belgeleyen heyet raporu istenmektedir.
  • Söke Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu İlk ve Acil Yardım Programı için, bu programa alınacak öğrencilerin, devlet hastanelerinden veya üniversite hastanelerinden sürücü belgesi almaya engel olmayan bir beden yapısı ve ruh sağlığına sahip olduklarını belgeleyen rapor almaları (Öğrencinin boy ve kilosunun sağlık kurulu raporunda belirtilmesi gerekmektedir), program gereği 2. sınıfta araç kullanmalarının zorunlu olması sebebiyle kayıt tarihinde 17 yaşını tamamlamış olmaları; erkek öğrencilerden 1,65 m’den, kız öğrencilerde 1,60 m’den kısa olmamak, boy uzunluğunun cm olarak ifade edilen değerinin son iki rakamında en çok 5 fazla veya 15 noksan kilo ağırlığında olmak; kurtarma ve taşıma işlerinde iki kişilik bir ekipte çalışırken sedyedeki bir hastayı ekip arkadaşıyla birlikte taşıyabilecek beden ve fizik yeterliliğine sahip olmaları gerekmektedir.

 

Yüz yüze kayıt yapan öğrenciler, DERS KAYDI YAPMAK İÇİN TIKLAYINIZ. http://yenikayit.adu.edu.tr

Geçici Kayıt İşlemleri

  1. Üniversitemiz bünyesinde bir Yükseköğretim Programına kayıt hakkı kazanan ancak ortaöğretim kurumlarından henüz mezun olamayarak bütünleme veya tek ders sınavına girecek adaylar, 14-18 Ağustos 2017 tarihleri arasında yüz yüze Geçici Kayıt yaptıracaklardır.
  2. Bu adayların mezun olduklarına ilişkin belgelerini 29 Aralık 2017 tarihi mesai bitimine kadar getirmeleri halinde asıl kayıtları yapılacaktır.
  3. Bu tarihe kadar mezun olduklarını belgeleyemeyenlerin geçici kayıtları silinecektir.
  4. Bu durumda olup 14-18 Ağustos 2017 tarihleri arasında geçici kaydını yaptırmayan adayların kayıtları yapılmayacaktır.
  5. Geçici kayıt yaptıran adaylar, derslere devamsızlık sınırı aşılmadan asıl kayıtları yapıldığı takdirde ders kaydı yapabileceklerdir.

 

Önemli Notlar

  1. Adayların kayıt için bizzat başvurmaları (elektronik kayıt hariç) gerekmektedir. Posta ile kayıt yapılmaz.
  2. Kayıt için istenen belgelerin onaysız sureti veya fotokopisi kabul edilmez.
  3. Belgeler eksik ise kayıt yapılmaz.
  4. Belirtilen tarihler arasında kaydını yaptırmayan aday herhangi bir hak iddia edemez.
  5. Yükseköğretim kurumları, kayıt yaptıracak adaylardan sağlık kurulu raporu isteyebilir.
  6. Üniversiteler, gerçeğe aykırı beyanda bulunarak kayıt yaptıran adaylar hakkında gerekli yasal işlemleri yapmaya yetkilidir.
  7. ÖSYS Kılavuzlarında yer alan yükseköğretim programlarında aynı anda örgün iki ön lisans veya iki lisans programına kayıt yaptırılamayacağına ve eğitime devam edilemeyeceğine ilişkin 19/12/2013 tarihli Yükseköğretim Genel Kurul kararı uyarınca, durumları bu açıklamaya uyan adaylar halen kayıtlı oldukları yükseköğretim kurumundan ilişiklerini kesmedikleri takdirde yeni yerleştirildikleri yükseköğretim programına kayıt yaptıramazlar.
  8. Yurt başvurusu için öğrenci belgenizi, yüz yüze kayıtlarda kayıt bitiminde kayıt bürosundan, e-kayıt ile kayıt yapılması halinde e-devlet sitesinden kayıt yaptırdıktan sonraki iş günü temin edebilirsiniz.
  9. İkinci öğretim programı öğrencileri ile ikinci bir yükseköğretim programına kayıt yaptıracak adayların, ders kaydını yapmadan önce katkı payı/öğrenim ücretlerini yatırmış olmaları gerekmektedir.
  10. İkinci öğretim programlarına yerleşen veya ikinci bir yükseköğretim programına kayıt yaptıracak şehit ve gazi yakınları (kendisi, eş ve çocukları) durumlarını gösteren belge ile başvurmaları halinde katkı payı/öğrenim ücreti ödemeyeceklerdir; yapmış oldukları ödeme varsa iade talebinde bulunabileceklerdir.
  11. İkinci öğretim programlarına yerleşen engelli öğrenciler, engel oranını gösteren sağlık raporu ile başvurmaları halinde engel oranı kadar indirimli öğrenim ücreti ödeyeceklerdir; yapmış oldukları ödeme varsa iade talebinde bulunabileceklerdir.

Ders Kayıt İşlemleri

Üniversitemize e-kayıt yoluyla veya yüz yüze kayıt yaptıran öğrencilerin http://yenikayit.adu.edu.tr adresine giriş yapmaları ve aşağıdaki işlemleri tamamladıktan sonra ders kayıt işlemlerini gerçekleştirmeleri gerekmektedir:

  • Katkı Payı / Öğrenim Ücreti Ödemesi;İkinci Öğretim Programlarına ve ikinci bir yükseköğretim programına kayıt yaptıran öğrencilerin ders kaydı yaptırabilmesi için öğrenim ücretini veya katkı payı ödemelerini yapmaları gerekmektedir. Ödemeler, T.C. Kimlik Numarası ile Vakıfbank Şubeleri, Bankamatikler, Mobil Bankacılık veya İnternet Bankacılığı üzerinden, 11 Ağustos 2017 tarihinden itibaren yapılacaktır. Hesaba havale veya EFT yoluyla ödeme yapılmayacaktır.
  • Öğrenci Bilgi Güncelleme, E-Devlet tarafından alınan kayıt bilgilerinizin kontrol edilmesi ve varsa eksik bilgilerin tamamlanması gerekmektedir.
  • Kütüphane Üyeliği; Üniversitemizde öğrenim gördüğünüz sürece kütüphane hizmetlerinden yararlanabilmeniz için kütüphane üyeliğinizin gerçekleştirilmesi gerekmektedir.

 

Ders Kayıt Kılavuzu için TIKLAYINIZ…

https://obisnet.adu.edu.tr/pdfs/Kilavuz-Ogrenci-Ders-Kaydi.pdf

 

Ders kayıt işlemleri için TIKLAYINIZ…

http://yenikayit.adu.edu.tr

 

Derslere Başlama

Öğrencilik kaydı sonrasında http://yenikayit.adu.edu.tr adresinden giriş yaparak Adnan Menderes Üniversitesi Öğrenci Bilgi Sistemi üzerinden gerekli bilgilerin doldurulması ve ders kayıt işleminin yapılması ile kesin kayıt işlemleri tamamlanmış olacaktır.

Öğrencilik ve ders kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerimiz, 18 Eylül 2017 Pazartesi günü kayıtlı oldukları Fakülte Dekanlıklarına ya da Yüksekokul veya Meslek Yüksekokulu Müdürlüklerine giderek derslerine başlayabilirler. Üniversitemizdeki tüm birimlerde dersler, 18 Eylül 2017 Pazartesi günü başlayacaktır.

 

04.08.2017
Diğer Duyurular

2024-2025 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI YAZ OKULU DUYURUSU
25.03.2025
2024-2025 Eğitim-Öğretim Yılı Yaz Okulu Açılmayacağına İlişkin Senato Kararı

07/03/2025 TARİHİNDE RESMÎ GAZETE'DE YAYIMLANAN SÖZLEŞMELİ PERSONEL ALIM İLANIMIZA İLİŞKİN DUYURU
13.05.2025
Üniversitemiz bünyesinde 657 sayılı Kanunun 4/B maddesi gereğince istihdam edilmek üzere, 07/03/2025 tarihli ve 32834 sayılı Resmî Gazete' de yayımlanan ve Cumhurbaşkanlığı İnsan Kaynakları Ofisi “Kariyer Kapısı” üzerinden başvuruları online olarak alınan Sözleşmeli Personel Alımı ilanına ilişkin sonuçlar 15/04/2025 tarihinde  “Kariyer Kapısı” üzerinden yayımlanmıştır. Yayımlanan sonuçlara ilişkin asıl kazanan adaylar 21-28 Nisan 2025 tarihleri arasında başvuru evraklarını Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına teslim etmiş olup başvuru evraklarını teslim etmeyen asıl adaylar haklarından feragat etmiş sayılmışlardır. Bu doğrultuda yedek olarak belirlenen tüm adayların 21 Mayıs 2025 tarihine kadar aşağıda belirtilen belgeler ile birlikte Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen müracaat etmeleri gerekmektedir. Belirtilen tarihe kadar başvuru yapmayan ve belgelerini teslim etmeyen yedek adaylar haklarından feragat etmiş sayılacaktır. Müracaat eden adayların arşiv araştırmalarının olumlu sonuçlanması ve başvuru belgelerinin tam olması durumunda adaylar ile ilgili pozisyonun kontenjanı dahilinde göreve başlatılmak üzere başvuru yapanlar arasından KPSS puan sıralamasına göre olacak şekilde sırayla iletişime geçilecek olup kontenjanın tamamlanması durumunda diğer adayların başvurularına bir işlem yapılmayacaktır.   İlan metnimizin “Önemli Açıklama” kısmında yer alan 1. maddesinde; “ilana ilişkin sonradan alınan kararlara ve yapılan değişikliklere ait tüm duyurular, Üniversitemizin htt://www.adu.edu.tr web adresinden yapılacak olup başka bir şekilde tebliğ yapılmayacaktır.” hükmü yer almaktadır. Ancak adayların mağduriyet yaşamamaları adına yedek adayların başvuru esnasında bildirdikleri e-mail adreslerine bu duyurumuz iletilmiş olup ayrıca yazılı tebligat yapılmayacaktır. İSTENİLEN BELGELER                      : Adli sicil kaydı (e-devlet üzerinden alınabilmektedir) KPSS

Öğrencilerimizin Dikkatine,
08.05.2025
024-2025 eğitim öğretim yılı bahar dönemi ortak dersler dönem sonu sınavı 28 Mayıs 2025 Çarşamba günü, bütünleme sınavı 25 Haziran 2025 Çarşamba günü gerçekleştirilecektir. Sınav giriş belgeleri ve sınavla ilgili detaylar https://ortakdersler.adu.edu.tr/ internet sayfasında duyurulacaktır. AI106, TD106 ve YD184 kodlu öğretmenlik programı derslerinin sınavları merkezi olarak gerçekleştirilmeyecek olup, ilgili öğrencilerin Eğitim Fakültesi sınav programını dikkate almaları gerekmektedir. Tüm öğrencilerimize başarılar dileriz.

TÜBİTAK ULAKBİM- Sprınger Nature Açık Erişim Anlaşması Webinarı
15.05.2025
Kütüphane Eğitimleri kapsamında aşağıda belirtilen tarihte TUBITAK ULAKBİM – SPRINGER NATURE açık erişim anlaşması webinarı düzenlenecektir. Tarih : 21 Mayıs 2025, ÇarşambaSaat : 11.00-12.00Kayıt Linki:  https://us06web.zoom.us/webinar/register/9017344419949/WN_37Je8GSJTt252ysKnAKxrA#/registration   Webinar Dili: Türkçe Ağırlıklı   Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/   Tel: 0256 218 20 00/2840-2841  

Psikolojik Sağlık Podcast
13.05.2025
Üniversitemiz PDRM tarafından hazırlanan Psikolojik Sağlık adlı spotify podcast bölümlerinden beşincisinde, PDRM Psikolojik-Eğitsel Hizmetler Çalışma Grubu/Birimi Sorumlusu Arş.Gör.Gamze KARADAYI KAYNAK ve Klinik Psikolog Elif Nur AKIN; psikolojik sağlık konusunu ele alarak iyi oluş halimizi nasıl besleyeceğimiz ve koruyabileceğimiz üzerine düşünce ve önerilerini paylaşmışlardır. Yararlı olması dileklerimizle...   Podcast Linki: https://open.spotify.com/episode/30GVTMnLhFofqhVGwQAkNP?si=CyG6ihWyR2a-Jd6L4ccTPA&nd=1&dlsi=9f77935c76ac4aef

APS (American Physcial Society) Veri Tabanı Veri Erişimine Açılmıştır
12.05.2025
Aşağıda bilgisi bulunan  online veri tabanı belirtilen tarihe kadar kütüphanemiz kullanıcılarına deneme erişimine açılmıştır. Bu veri tabanına aşağıda yer alan linkten veya kütüphanemiz web sayfasında yer alan deneme amaçlı veri tabanları linkinden (https://kutuphane.adu.edu.tr/default.asp?idx=313930) ulaşabilirsiniz. APS Veri Tabanı : Fizik ve ilgili alanlardaki dergileri kapsamaktadır. Erişim Tarihi : 08.05.2025-30.06.2025 Erişim Linki : https://journals.aps.org/   Veri tabanı hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız. Kütüphane Memnuniyet Anketi     Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/   Tel: 0256 218 20 00/2840-2841  

2025 YILI ADÜ ZiRAAT FAKÜLTESİ KURBANLIK SATIŞLARI BAŞLAMIŞTIR
09.05.2025
Kurbanlık almak isteyen vatandaşlarımız, hayvanların kulak küpe numarası üzerinden Fakültemiz Döner Sermaye mutemetliğine 3.000 TL kaparo yatırarak kurbanlığını ayırtabilirler. Ayrılan kurbanlıklarını almaya gelmeyen müşterilerin ödedikleri 3.000 TL kaparoları iade edilmeyecektir. 9 Mayıs 2025 tarihinde ağırlıkları verilen kurbanlıkların bedeli, 2 Haziran 2025 tarihinde tekrar tartılarak ödeme tutarı yeni tartım üzerinden yapılacaktır. Ayrılan hayvanların kalan bedelleri için son ödeme tarihi 5 Haziran 2025 olup Ziraat Fakültesi Döner Sermaye Veznesine yatırılması gerekmektedir. Bu tarihe kadar bedeli yatırılmayan kurbanlıkların satın almaktan vazgeçilmiş sayılacağından kaparoları iade edilmeyecektir. Kurbanlık hayvan ayırmak isteyenler için (Mesai saatleri içinde) iletişim numaramız 0534 059 1009 – Hüseyin ÇORBACI              Kurbanlıklar için tıklayınız!    

Youngsters Discuss Future of the Cities
08.05.2025
 Erasmus+ Gençlik Programı KA154 Gençlik Katılımı kapsamında yürütülen Resilient Cities and Sustainable Future: Youngsters Discuss Future of the Cities başlıklı ve 2024­3­TR01­KA154­YOU000279592 numaralı projeniz çerçevesinde International Resilient Cities and Sustainable Future – CITIES4YOUTH adlı uluslararası sempozyum düzenleniyor. Sempozyum hakkında öne çıkan bilgiler şöyle özetlenebilir:   Etkinlik Adı: International Resilient Cities and Sustainable Future – CITIES4YOUTH Tarih: 11 Temmuz 2025 Format: Hibrit (online ve yüz yüze) İnternet Sitesi: www.cities4youth.com Sempozyum Sayfası: https://www.cities4youth.com/symposium

Siber Zorbalık ve Aile Video Yarışması
08.05.2025
🎥 SİBER ZORBALIK VE AİLE Video İçerik Yarışması Başladı!📢 Hayal gücünü kullan, dijital dünyada fark yarat!  Muğla Valiliği tarafından düzenlenen bu yarışmada amacımız, medya ve teknolojiyi bilinçli kullanmaya dikkat çekmek ve siber zorbalığa karşı ailelerin rolüne vurgu yapmak. 🎯 Konu: Siber Zorbalık ve Aile📅 Son Başvuru Tarihi: 30 Mayıs 2025, Saat 17:30📂 Başvuru: Hazırladığınız videoyu Google Drive üzerinden muglaab@gmail.com adresine gönderin. 📌 Kimler Katılabilir? Kategori 1: Ortaokul ve lise öğrencileri Kategori 2: Yetişkinler 🎞A039; Video Kuralları: Yapay zeka veya diğer video araçlarıyla üretilecek Gerçek insan görselleri yer almayacak Süre: En az 2, en fazla 5 dakika Çözünürlük: En az 1920x1080 piksel İçerik özgün olmalı, daha önce yayınlanmamış olmalı   📢 Sonuçlar: 3 Haziran 2025'te https://mugla.gov.tr adresinde duyurulacaktır.  📞 İletişim:Muğla Valiliği AB ve Dış İlişkiler Bürosu📧 muglaab@gmail.com📞 0252 213 03 44    

ChatPDF Deneme Erişimine Açılmıştır
07.05.2025
Aşağıda bilgisi bulunan  online veri tabanı belirtilen tarihe kadar kütüphanemiz kullanıcılarına deneme erişimine açılmıştır. Bu veri tabanına aşağıda yer alan linkten veya kütüphanemiz web sayfasında yer alan deneme amaçlı veri tabanları linkinden (https://kutuphane.adu.edu.tr/default.asp?idx=313930) ulaşabilirsiniz. ChatPDF : ChatPDF, PDF dosyalarınızı yükleyerek içerikleri hakkında sorular sorabileceğiniz, özetler alabileceğiniz ve önemli bilgileri kolayca çıkarabileceğiniz yapay zeka destekli bir platformdur. PDF, PPT, Word ya da TEXT formatındaki makaleleri, kitapları, raporları ve dokümanları analiz etmek için kullanılır. Erişim Adresi: www.chatpdf.com  Kullanım Broşürü için Tıklayınız Erişim Tarihleri : 5 Mayıs 2025 – 5 Haziran 2025    Veri tabanı hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız. Kütüphane Memnuniyet Anketi     Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/   Tel: 0256 218 20 00/2840-2841  

American Medical Association Veritabanı Deneme Erişimine Açılmıştır
05.05.2025
Aşağıda bilgisi bulunan  online veri tabanı kütüphanemiz kullanıcılarına 01.06.2025 tarihine kadar deneme erişimine açılmıştır. Bu veri tabanına aşağıda yer alan linkten veya kütüphanemiz web sayfasında yer alan deneme amaçlı veri tabanları linkinden (https://kutuphane.adu.edu.tr/default.asp?idx=313930) ulaşabilirsiniz.   American Medical Association (AMA)   AMA veritabanına http://jamanetwork.com/ adresinden erişebilirsiniz.Tıp Bilimi’nin geleceğinin doktorlar tarafından şekillendirileceğine inanan AMA, 1847 yılından buyana tıp bilimi ve halk sağlığı ile ilgili konular üzerinde çalışan profesyonellerin kişisel ve meslekigelişimlerini sağlamak  adına yayınlar üreten bir TIP YAYINCISI’dır.AMA; Dermatoloji, Plastik Cerrahi, Psikiyatri, Dahiliye, Nöroloji, Oftalmoloji, KBB, Pediatri, Cerrahi ve Halk Sağlığı konuları üzerine yayınlar üretmektedir.1. JAMA, The Journal of the American Medical Association  2. JAMA Dermatology3. JAMA Facial Plastic Surgery4. JAMA Psychiatry5. JAMA Internal Medicine6. JAMA Neurology7. JAMA Ophthalmology8. JAMA Otolaryngology – Head & Neck Surgery9. JAMA Pediatrics10. JAMA Surgery11. JAMA Oncology12. JAMA Cardiology     Veri tabanı hakkındaki görüş ve önerilerinizi lütfen bizimle paylaşınız. Kütüphane Memnuniyet Anketi     Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı Recep Tayyip Erdoğan Engelli Dostu Kütüphanesi Web: https://kutuphane.adu.edu.tr E-posta: kutuph@adu.edu.tr f: https://www.facebook.com/adukutuphane t:https://twitter.com/adukutuphane İ: https://www.instagram.com/adukutuphane/   Tel: 0256 218 20 00/2840-2841  

+90 256 218 20 00
Faks : +90 256 214 66 87
Aydın Adnan Menderes Üniversitesi
Merkez Kampüsü, Kepez Mevkii
Efeler / AYDIN